Sizi seviyoreee
Yerimde huzursuzca kıpırdandım. "Rüzgar" beni duymuyormuş gibi işine devam ediyordu. "Aslancııkk" kafasını kaldırmasıyla gözlerimiz birleşti. Dudaklarımı büktüm, gözleri dudaklarıma kaydı. "Burda durmamız gerek" anlamamış olacak ki "tam burda mı duracağız koltuğa geçeriz olmadı yatak" dedi "Ya ben güzel güzel geliyordum buraya sonra şu 15 adımlık mesafede hiç olmaması gereken bir şey oldu." Kafasını biraz geriye çekip ne olduğunu soran gözlerle yüzümü vücudumu süzdü sonra tekrar gözlerimiz buluştuğunda konuştum. "Tam senin kapının önündeyken regl oldum. Yani şimdi durmazsak daha sonra zaten durmak zorunda kalacağız" az önce benim yaptığım gibi dudaklarını büktü. Minicik bi öpücük çaldım hemen. "Seni.." Kıkırdayıp ellerimi karnına indirdim ordan bir parmağımla aşağı doğru yol çizdim "sizi zor durumda bırakmak istemem" Gülüşüme karşılık vererek ellerimi tuttu. "Bunu yazdım bir kenara zamanı gelince hatırlatırım" kafamı sallayıp boynuna sokuldum. "O zaman şimdilik sadece ödevine yardım ediyim" Ellerimi beline doladım sıkıca sarıldım "sen dünyanın en en iyi öğretmeni falan olabilir misin acabaa" gülerek belime sarıldı. "Senin aslancık kudurmadan bitirelim şu ödev işini sonra sarılıp uyuyalım güzel güzel." Ne yani burda kalmam için bi teklif miydi bu. Sesimi çıkarmadım ya öyle değilse lafın gelişi söylediyse sus Rüya sus. dosyadan kalemlerimi çizimlerimi çıkardım. Yanlış yaptığım yeri gösterdi ve defalarca açıkladı. Anlattıklarının arasında benden öpücükler çaldığı için hiç birinde tamamen odaklanamadım. Ama en sonunda anladığımda çizimi bitirdim. Detay vermeden iyi olduğumu söyledi diğer öğerencilerle ilgili bi şeyler söyledi meslek etiği falan filan ama dudakları omzumla ensem arasında mekik dokurken onları da pek anladığım söylenemez. Dosyamın fermuarının kapanma sesiyle bir rüyadan uyanır gibi oldum. Ama Rüzgar benden farklı olacak ki elimden tutup rüyayı devam ettirmeye kararlıydı. Onun odasına doğru ilerlerken kolundaki saate gözüm çarptı. Saat çoktan 3ü geçmişti sabah 7de ise uyanmamız lazımdi çünkü ilk dersi bizimle ve ders 8de başlıyor. Ona itiraz etme fikrini savuşturdum. Odasına geldiğimizde üstüme bir şeyler verebileceğini söylese de itiraz edip eşofmanlarımla yatağa girdim o da aynı şekilde yatıp arkamdan karnıma sıkıca sarıldı. Demek ki yıllardır aradığım hayalini kurduğum his böyle bir şeydi. Burnunu enseme gömdüğünde ellerini tutup kendimi uykunun tatlı kollarına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşuculuk ( Yarı Texting ) +18
Teen FictionAcaba olur muyuz düsuncesine daldığımda çoktan aklımda onun hayaliyle yaşamaya başlamıştım. Onu uzaktan izlemek neler yaptığını görmek beni mutlu ediyordu ama eminim zamanı geldiğinde yaptığı her şeyi yan yana yapacağız. Canım biricik komşum azgın a...