Evden çıktığımda saniyeler içinde onun kapısındaydım ama olmaması gereken bir şey vardı. Karnımda hissettiğim bu sızıyı çok iyi biliyordum regll timeee. Ayaklarımı sürüye sürüye yürüyüp evime geri döndüm. Banyoda işlerimi halledip üstüme daha sıcak tutacak şeyler giydim. Bu havada eşofmanın üstüne bi hırka giysem abartmış olur muyum acaba? Dosyayı bıraktığım yerden alıp tekrar unuttuğum bir şey olup olmadığını kontrol ettim. Anahtarı da alıp evden çıktım ve yine saniyeler içinde evinin önündeydim. Gülümseyerek kapsını çaldım. Koşuyor mu o deli? Ayak seslerini duyunca gülmeye başladım. Kapıyı açıp beni içeri çekti belime sıkıca sarıldı. "Ayy noluyo Rüzgar kemiklerimi kıracaksıınnn." Hem şikayet edip hem de sıkıca sarılıyordum. Yanaklarımı öptükten sonra bir adım geri çekilip beni baştan ayağa süzdü. Kıkırdayıp yere düşen dosyama baktım. "Hocam ödevime yardımcı olmanız için gelmiştim ben." Suratını düşürüp bana baktı ama rol yaptığı her halinden belliydi. "Hayallerimle oynadın ama" ellerimi omuzlarına koydum "Aaa ben ne yaptım ki canım." Ellerimi boynunun arkasında birleştirdim. Size bu çocuğu ne ile beslediklerinin bilgisi geldi mi, normal şartlarda sulak alanda büyüse böyle olmaz da çünküüü... Belimi tutup iyice kendine çekti "Benim evim senin evin kendi ev halinle gelseydin ya." Hafifçe kafasına vurup çenesini öptüm. "İnsan azcık eğilir be boynum koptu." Lafımı tamamlamamla beni belimden tutup kaldırdı "Buna ne dersin sanki daha iyi gibi" gülüyordu ama benimle dalga geçiyor resmen sen gorürsün. Bacaklarımı beline dolayıp omuzlarından tutundum. Hıhım diyerek kafamı salladım, kafamı sallayınca burunlarımız birbirine değiyordu. Bir elinin belimden aşağı kaydığını hissedince elinin üstüne elimi koydum. "Uslu dur..." dudaklarına yaklaşıp dudaklarımı dudaklarına değdirerek fısıldadım "aslancık" Gözlerine baktığımda hareleri büyüyüp koyulaşmaya başlamıştı. Dudaklarımı geri çekio nefes almama fırsat bile vermeden dudaklarını dudaklarıma bastırdı artık dudaklarım onun dudakları arasında eziliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşuculuk ( Yarı Texting ) +18
Fiksi RemajaAcaba olur muyuz düsuncesine daldığımda çoktan aklımda onun hayaliyle yaşamaya başlamıştım. Onu uzaktan izlemek neler yaptığını görmek beni mutlu ediyordu ama eminim zamanı geldiğinde yaptığı her şeyi yan yana yapacağız. Canım biricik komşum azgın a...