ᴇʟʟᴏs ᴛᴇ ᴍɪʀᴀʀᴏɴ ᴄᴏɴғᴜɴᴅɪᴅᴏs,ʀᴇᴄɪᴇɴ ᴇʀᴀs ᴜɴ ɴɪɴ̃ᴏ ᴄᴀsɪ ɪɴᴅᴇғᴇɴsᴏ ,sᴀʙɪᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴜ ᴍᴀᴅʀᴇ ɴᴏ ᴇʀᴀ ᴛᴜ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇʀᴀ ᴍᴀᴅʀᴇ,-Nᴏ ǫᴜɪᴇʀᴇɴ sᴀʙᴇʀ sᴜ ʀᴇɢᴀʟᴏ ᴄʜɪᴄᴏs?~- ᴘʀᴇɴɢᴜɴᴛᴀsᴛᴇ, ᴇʟʟᴏs sᴏʟᴏ sᴇ ǫᴜᴇᴅᴀʀᴏɴ ʜᴀʏ ʜᴀsᴛᴀ ǫᴜᴇ ʟʟᴇɢᴀsᴛᴇ ʜᴀᴄɪᴀ ʟᴏs ᴅᴏs,-Vᴀᴍᴏs,sᴇ ǫᴜᴇ ʀᴇᴄɪᴇɴ ᴇsᴛᴀʙᴀ ʟʟᴏʀᴀɴᴅᴏ ᴘᴇʀᴏ ᴍᴇ sɪɴᴛᴏ ᴍᴇᴊᴏʀ, sᴏʟᴏ ǫᴜɪᴇʀᴏ ᴅᴀʀʟᴇs ᴜɴ ʀᴇɢᴀʟɪᴛᴏ!~-,ᴛᴜs ᴘᴀʟᴀʙʀᴀs ʜɪᴄɪᴇʀᴏɴ ǫᴜᴇ ʟᴏs ᴄʜɪᴄᴏs sᴇ ᴘᴜsɪᴇʀᴀɴ ʀᴏᴊᴏs. Tᴇ sᴇɴᴛᴀsᴛᴇ ᴀʀʀɪʙᴀ ᴅᴇ Fʀᴇᴅᴅʏ ʏ ʟᴇ ᴅɪsᴛᴇ ᴜɴ ᴛɪᴇʀɴᴏ ʙᴇsᴏ ᴇɴ ʟᴏs ʟᴀʙɪᴏs, -Y ᴛᴜ ǫᴜɪᴇʀᴇs ғʀᴇᴅᴅʏ?- ʜᴀʙʟᴀsᴛᴇ ʙᴀᴊᴀɴᴅᴏ ᴛᴜ ᴍᴀɴᴏ ʜᴀᴄɪᴀ sᴜ ɪɴᴛɪᴍɪᴅᴀᴅ, ᴇʟ ᴘᴇʟɪʀʀᴏᴊᴏ ᴄᴀᴅᴀ ᴠᴇᴢ sᴇɴᴛɪᴀ ᴍᴀs ᴄᴇʟᴏs ,ʜᴀᴄɪ ǫᴜᴇ ᴛᴇ ᴀɢᴀʀʀᴏ ᴅᴇʟ ᴍᴇɴᴛᴏɴ ʏ ᴛᴇ ʙᴇsᴏ. Nᴏ ᴇʀᴀ ᴅᴇ sᴏᴘʀᴇɴᴅᴇʀᴛᴇ ʜᴀʙɪᴀs ɪᴅᴏ ᴄᴏɴ ғʀᴇᴅᴅʏ ʏᴀ ǫᴜᴇ sᴀʙɪᴀs ᴄᴏᴍᴏ sᴇ ᴘᴏɴᴅʀɪᴀ ᴇʟ ᴏᴛʀᴏ,-Hᴀɢᴀᴍᴏs ᴇsᴛᴏ ᴅᴇ ᴜɴᴀ ᴠᴇᴢ!~-ᴇxᴄᴀʟᴀᴍᴏ ʏ ᴛᴇ ᴛɪʀᴏ ᴀ ʟᴀ ᴄᴀᴍᴀ.
-🇦 🇱 🇪 🇷 🇹 🇦
🇩 🇪
🇳 🇸 🇫 🇼 !!
Eʟ ᴇᴍᴘᴇᴢᴏ ᴀ sᴀᴄᴀʀᴛᴇ ᴛᴏᴅᴀ ʟᴀ ʀᴏᴘᴀ ,ᴅᴇᴊᴀɴᴅᴏᴛᴇ sᴏʟᴏ ᴇɴ ʙᴏxᴇʀ -Sᴀʙᴇs ǫᴜᴇ ɴɪɴ̃ᴀᴛᴏ?,ᴇsᴛᴀ ᴠᴇᴢ ɴᴏ ᴛᴇɴᴅʀᴇ ᴘɪᴇᴅᴀᴅ!~- ʜᴀʙʟᴏ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴛᴇ ʟᴀᴍɪᴀ ᴇʟ ᴄᴜᴇʟʟᴏ ʏ ᴅᴇᴊᴀʙᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀs ᴍᴀʀᴄᴀs ᴘᴇʀᴏ ᴠɪsɪʙʟᴇs.Fʀᴇᴅᴅʏ ᴅɪᴊᴏ-Yᴏ ǫᴜɪᴇʀᴏ ᴍɪ ᴘᴀʀᴛᴇ ᴅᴇsᴘᴜᴇs, ᴛᴇɴɢᴏ ǫᴜᴇ ʜᴀᴄᴇʀ ᴀʟɢᴜɴᴀs ᴄᴏsᴀs- ʜᴀʙʟᴏ ʟᴇs ᴅɪᴏ ᴜɴ ʙᴇsᴏ ʏ sᴇ ғᴜᴇ .-Bᴜᴇɴᴏ ᴀᴘʀᴏᴠᴇᴄʜᴀ ᴍᴏɴᴛɢᴏᴍᴍᴇʀʏ ǫᴜᴇ ғʀ-,AGᴊMH!~- ɴᴏ ᴛᴇ ʜᴀʙɪᴀs ᴅᴀᴅᴏ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ ǫᴜᴇ ᴇʟ ᴍᴀs ɢʀᴀɴᴅᴇ ᴛᴇ ʜᴀʙɪᴀ sᴀᴄᴀᴅᴏ ᴇʟ ʙᴏxᴇʀ ʏ ʜᴀʙɪᴀ ᴍᴇᴛɪᴅᴏ ᴅᴏs ᴅᴇᴅᴏs ᴅᴇ ᴜɴᴀ ᴇsᴛᴏᴄᴀᴅᴀ ᴇɴ ᴛɪ.
Gᴇᴍɪᴀs ᴅᴇ ᴅᴏʟᴏʀ ʏ ᴘʟᴀᴄᴇʀ ᴀʟ ᴍɪsᴍᴏ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ, -AʜJ, ᴍᴀ-ᴍᴀs ʟᴇ-ʟᴇɴᴛ MɢJ!~ ,ʟᴇɴᴛᴏ ᴍᴏ-ᴍᴏɴᴛɢᴏᴍᴇʀʏ~- ᴇʟ ᴛᴇ ᴛᴀᴘᴏ ʟᴀ ʙᴏᴄᴀ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴅᴇᴊᴇs ᴅᴇ ɢᴇᴍɪʀ, ɢʀᴀᴄɪᴀs ᴀ ᴅɪᴏs ʟᴀ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴ ᴅᴇ ғʀᴇᴅᴅʏ ɴᴏ sᴇ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀʙᴀ ɴᴀᴅᴀ ᴅᴇ ᴀᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴀғᴜᴇʀᴀ,-NɪAʜ~- ɢᴇᴍɪᴀs, ᴛᴜ ɴɪᴠᴇʟ ᴅᴇ ᴇxɪᴛᴀᴄɪᴏɴ ᴇsᴛᴀʙᴀ ʟʟᴇɢᴀɴᴅᴏ ᴀʟ ᴍᴀxɪᴍᴏ,-E-ᴇsᴛᴀ ᴍᴀs ᴄᴀʟɪᴇɴᴛᴇ ǫ-ǫᴜᴇ ʟᴀ-ʟᴀ ᴏᴛʀᴀ ᴠᴇᴢ..- ᴇxᴄʟᴀᴍᴏ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴇᴍᴘᴇᴢᴀʙᴀ ᴀ sᴀᴄᴀʀ ʏ ᴍᴇᴛᴇʀ sᴜs ᴅᴇᴅᴏs ᴍᴀs ʟᴇɴᴛᴏ, ᴇɴ ᴜɴ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴘᴀʀᴏ,-A-ᴀʜ?,ᴘᴏ-ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ᴘᴀʀᴀs-ᴘᴀʀᴀsᴛᴇ ?~- ᴇʟ ɴᴏ ᴅɪᴊᴏ ɴᴀᴅᴀ sᴏʟᴏ ᴛᴇ ᴅɪᴏ ᴠᴜᴇʟᴛᴀ ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ǫᴜᴇᴅᴇs ʙᴏᴄᴀ ᴀʙᴀᴊᴏ, ᴛᴇ ᴅɪᴏ ᴜɴᴀ ɴᴀʟɢᴀᴅᴀ ʏ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʜɪʙᴀs ᴀ ᴘʀᴏᴛᴇsᴛᴀʀ,-Aʜ,QʜK!~- ᴇʟ ᴛᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴍᴇᴛɪᴅᴏ ᴛᴏᴅᴏ sᴜ ᴍɪᴇᴍʙʀᴏ ᴅᴇʀʀᴇᴘᴇɴᴛᴇ ʏ sᴇ ᴍᴏᴠɪᴏ ᴍᴀs ʙʀᴜsᴄᴀᴍᴇɴᴛᴇ ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏᴛᴇ sᴜᴘʟɪᴄᴀʀ ǫᴜᴇ ᴘᴀʀᴇ,-Mᴏ-ᴍᴏɴᴛʏ, ᴘ-ᴘᴀʀᴀ!, Mᴇ ᴇ-ᴇsᴛᴀs ʟᴀs-ʟᴀsᴛɪᴍᴀɴᴅᴏ ᴍᴜᴄʜᴏ..!~- ᴇʟ ᴇᴍᴘᴇᴢᴏ ᴀ ᴍᴀsᴛᴜʀʙᴀʀ ᴛᴜ ᴘᴇɴᴇ, -A-ᴀʜᴊ~- ᴅᴇᴊᴀɴᴅᴏᴛᴇ ʟʟᴇᴠᴀʀ ᴘᴏʀ ᴛᴜ ᴇxɪᴛᴀᴄɪᴏɴ ,ᴅᴇᴊᴀsᴛᴇ ǫᴜᴇ ᴇʟ sɪɢᴜɪᴇʀᴀ ᴇ ʜɪᴄɪᴇʀᴀ ʟᴏ ǫᴜᴇ ǫᴜɪᴇʀᴀ.
[Dᴇ ᴀǫᴜɪ ʟᴏ ᴜɴɪᴄᴏ ǫᴜᴇ sᴇ ᴇs ǫᴜᴇ ᴠᴏʏ ᴀ sᴀʟɪʀ sɪɴ ᴘᴏᴅᴇʀ ᴄᴀᴍɪɴᴀʀ..],ᴘᴇɴsᴀʙᴀs ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴍᴏɴᴛʏ ᴛᴇ ʙᴇsᴀʙᴀ, ᴇsᴛᴀʙᴀs sɪᴇɴᴅᴏ ᴍᴀs ᴍᴀɴᴏsᴇᴀᴅᴏ ǫᴜᴇ ғʀᴜᴛᴀ ᴅᴇʟ ᴍᴇʀᴄᴀᴅᴏ...-Eᴠᴀɴ ᴄʀ-ᴄʀᴇᴏ ǫᴜᴇ ᴍᴇ ᴠ-ᴠᴏʏ ᴀ - ᴇʟ ɴᴏ ᴘᴜᴅᴏ ᴅᴇᴄɪʀ ɴᴀᴅᴀ ᴍᴀs ʏᴀ ǫᴜᴇ ᴛᴜ ʟᴏ ʜᴀʙɪᴀs ᴛɪʀᴀᴅᴏ ᴀ ʟᴀ ᴄᴀᴍᴀ -ᴘ-ᴘᴏʀ ᴠᴇɴɪʀ?, ǫᴜɪᴇʀᴏ ᴀᴘʀᴏᴠᴇᴄʜᴀʀ..- ʏ ᴠɪsᴛᴇ sᴜ ᴘᴇɴᴇ ǫᴜᴇ ᴘᴀʀᴇᴄɪᴀ ǫᴜᴇ ʜɪʙᴀ ᴀ ᴇxᴘʟᴏᴛᴀʀ, sɪɴ ᴘʀᴇᴠɪᴏ ᴀᴠɪsᴏ ,ᴛᴇ sᴇɴᴛᴀsᴛᴇ ᴀʀʀɪʙᴀ ᴅᴇ ᴇsᴛᴇ ʏ ᴅᴏʟɪᴀ ᴅᴇᴍᴀᴄɪᴀᴅᴏ ʏᴀ ǫᴜᴇ ᴇɴᴛʀᴀʙᴀ ᴍᴀs ᴘʀᴏғᴜɴᴅᴏ.
ᴘᴏᴠ ᴇᴠᴀɴ (ᴠᴏs)
-AʜGᴊ~- ɢᴇᴍɪᴀᴍᴏs ʟᴏs ᴅᴏs, ʏᴏ ᴛʀᴀᴛᴀʙᴀ ᴅᴇ ᴀᴄᴏsᴛᴜᴍʙʀᴀʀᴍᴇ ᴀ ᴇsᴛᴀʀ ʜᴀᴄɪ ᴘᴇʀᴏ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇɴ ʟᴀ ᴍɪᴛᴀᴅ ,ᴇʟ ᴍᴇ ᴀɢᴀʀʀᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄɪɴᴛᴜʀᴀ ʏ ᴍᴇ ᴛɪʀᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴀʙᴀᴊᴏ -AHᴊ!~- ᴍᴇ ʀᴇᴘᴜsᴇ ʏ ᴇᴍᴘᴇᴢᴇ ᴀ ᴅᴀʀ sᴀʟᴛɪᴛᴏs ǫᴜᴇ ᴄᴀᴅᴀ ᴛᴀɴᴛᴏ Mᴏɴᴛʏ ʀᴇsᴘᴏɴᴅɪᴀ ᴄᴏɴ ᴜɴ ɢᴇᴍɪᴅᴏ, ᴇʟ sᴇ ᴠɪɴᴏ ᴀᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴍɪᴏ ʏ ʏᴏ ᴍᴇ ᴀᴄᴏsᴛᴇ ᴇɴ sᴜ ᴘᴇᴄʜᴏ.Nᴜᴇsᴛʀᴀs ʀᴇsᴘɪʀᴀᴄɪᴏɴᴇs sᴇ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀʙᴀɴ ᴅᴇᴍᴀᴄɪᴀᴅᴀs ᴀɢɪᴛᴀᴅᴀs ,ɴᴏs ᴍɪʀᴀᴍᴏs ʏ sᴏɴʀɪᴏ ᴄᴀsɪ ʟʟᴏʀᴏ ɴᴜɴᴄᴀ ʟᴏ ʜᴀʙɪᴀ ᴠɪsᴛᴏ sᴏɴʀᴇɪʀ.-Qᴜɪᴇʀᴇs ᴇsᴛᴀʀ ᴄᴏᴍɪɢᴏ ᴘᴀʀᴀ sɪᴇᴍᴘʀᴇ Eᴠᴀɴ?...-
Dᴇsᴘᴇʀᴛᴇ ᴀʀʀɪʙᴀ ᴅᴇʟ ᴘᴇᴄʜᴏ ᴅᴇ sᴇ ᴘᴏᴅʀɪᴀ ᴅᴇᴄɪʀ ,ᴜɴᴏ ᴅᴇ ᴍɪs ᴀᴍɪɢᴏs ᴄᴏɴ ᴅᴇʀᴇᴄʜᴏs?, ʟᴏ ᴀʙʀᴀᴢᴇ ʏ ᴠɪ ǫᴜᴇ ᴅᴇʟ ᴏᴛʀᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ғʀᴇᴅᴅʏ, ᴛᴀʟ ᴠᴇᴢ ᴠɪɴᴏ ᴀʟ ғɪɴᴀʟ .Esᴛᴀʙᴀᴍᴏs ᴛᴀᴘᴀᴅᴏs ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ sᴀʙᴀɴᴀ ᴄᴀʟᴇɴᴛɪᴛᴀ ,ᴅᴏʀᴍɪᴀɴ ᴘʟᴀᴄɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ, ᴍᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴇ ᴅᴇsᴘᴀᴄɪᴏ ᴘʀᴏᴄᴜʀᴀɴᴅᴏ ɴᴏ ᴅᴇsᴘᴇʀᴛᴀʀʟᴏs .Eɴғʀᴇɴᴛᴇ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴀᴍᴀ ʜᴀʙɪᴀ ᴜɴ ᴇsᴘᴇᴊᴏ ʜᴀᴄɪ ǫᴜᴇ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴍᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴇ... -Oʜ ᴍɪᴇʀᴅᴀ... -ᴍɪ ᴄᴜᴇʀᴘᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ʟʟᴇɴᴏ ᴅᴇ ᴍᴏʀᴅɪᴅᴀs ʏ ᴍᴀʀᴄᴀs, ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴛʀᴀᴛᴇ ᴅᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀʀᴍᴇ ɴᴏ ᴘᴜᴅᴇ ʏ ᴍᴇ ᴅᴏʟɪᴀ ᴛᴏᴅᴏ ᴇʟ ᴄᴜᴇʀᴘᴏ [AHHHH NO ERA PARA TANTO MONTY!!], sᴏʟᴏ ᴍᴇ ᴀᴄᴏsᴛᴇ ᴅᴇᴠᴜᴇʟᴛᴀ.ᴛᴏᴅᴀᴠɪᴀ ᴛᴇɴɪᴀ ǫᴜᴇ ᴘᴇɴsᴀʀ ᴇɴ ʟᴀ ᴘʀᴏᴘᴜᴇsᴛᴀ ᴅᴇ ᴍᴏɴᴛʏ...
h̑̈ȃ̈s̑̈t̑̈ȃ̈ ȃ̈q̑̈ȗ̈ȋ̈ ȇ̈l̑̈ c̑̈ȃ̈p̑̈ȋ̈t̑̈ȗ̈l̑̈ȏ̈ Ŭ̈
𝘌𝘴𝘱𝘦𝘳𝘰 𝘲𝘶𝘦 𝘭𝘰 𝘢𝘭𝘭𝘢𝘯 𝘥𝘪𝘧𝘳𝘶𝘵𝘢𝘥𝘰 :""3
ESTÁS LEYENDO
NSFW. ⚠️⚠️⚠️
FanfictionGRACIAS A TODOS POR LEER LA HISTORIA LOS AMO!! Evan un chico de 18 años decide trabajar con su madre en el gran Pizza plex de guardias nocturnos ...