FREDDY PAPI!!!

68 5 7
                                    

Uɴᴏs ᴅɪᴀs ᴅᴇsᴘᴜᴇs ᴅᴇ ʟᴏ sᴜᴄᴇᴅɪᴅᴏ ᴄᴏɴ Mᴏɴᴛɢᴏᴍᴇʀʏ, ᴛᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀs ʀᴇᴘᴀʀᴀɴᴅᴏ ᴀʟɢᴜɴᴀs ᴄᴏsᴀs ᴅᴇ ʟᴀ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴ ᴅᴇ  ғʀᴇᴅᴅʏ, -ᴇsᴛᴀs ʙɪᴇɴ ᴇᴠᴀɴ?- ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ɴᴀᴅᴀ ,-sɪ, ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ?- ʜᴀʙʟᴀsᴛᴇ ʟɪᴍᴘɪᴀɴᴅᴏ ᴇʟ ᴇsᴘᴇᴊᴏ,-Es ǫᴜᴇ ᴇʟ ᴏᴛʀᴏ ᴅɪᴀ Mᴏɴᴛʏ, ᴇsᴛᴇ ... ᴛᴇ ʀᴏᴍᴘɪᴏ ᴇɴ ᴅᴏs ʏ ɴᴏ ᴘᴏᴅɪᴀs ᴄᴀᴍɪɴᴀʀ- ᴅɪᴊᴏ, sᴇ ᴛᴇ ᴇʀɪᴢᴏ ʟᴀ ᴘɪᴇʟ ᴀʟ ʀᴇᴄᴏʀᴅᴀʀ ᴇsᴀ ɴᴏᴄʜᴇ, -Sɪ ,ᴄʀᴇᴏ ᴛᴏᴅᴀᴠɪᴀ ᴍᴇ ᴅᴜᴇʟᴇɴ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ʟᴀs ᴘɪᴇʀɴᴀs ʏ ᴍɪ ᴄɪɴᴛᴜʀᴀ, ᴘᴇʀᴏ ᴇsᴛᴏʏ ʙɪᴇɴ!- ᴇxᴄʟᴀᴍᴀsᴛᴇ ʏ sɪɴ ǫᴜᴇʀᴇʀ ᴛᴇ ᴛʀᴏᴘᴇᴢᴀsᴛᴇ ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴇsᴄᴏʙᴀ .Fʀᴇᴅᴅʏ ᴛᴇ ᴀʟᴄᴀɴᴢᴏ ᴀ ᴀɢᴀʀʀᴀʀ,-Tᴇɴ ᴄᴜɪᴅᴀᴅᴏ ʟᴀ ᴘʀᴏxɪᴍᴀ ᴠᴇᴢ sᴜᴘᴇʀ ᴇsᴛʀᴇʟʟᴀ- ,-Nᴏ sᴏʏ ᴜɴ ɴɪɴ̃ᴏ ғʀᴇᴅᴅʏ.!- ᴛᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀsᴛᴇ ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ, sᴜs ᴄᴀʀᴀs ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴄᴀsɪ ᴘᴇɢᴀᴅᴀs ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴀᴄᴏʀᴛᴀɴᴅᴏ ᴅɪsᴛᴀɴᴄɪᴀ ʏ ᴛᴜ ʜᴀʙʟᴀsᴛᴇ,-Tᴇ ᴘᴜᴇᴅᴏ ᴅᴀʀ ᴜɴ ʙᴇsᴏ?..-

🇦 🇱 🇪 🇷 🇹 🇦 

🇩 🇪 

🇳 🇸 🇫 🇼 !!

Eʟ ᴀsɪɴᴛɪᴏ ʏ ʟᴇ ᴅɪsᴛᴇ ᴜɴ ʟᴀʀɢᴏ ᴘᴇʀᴏ ᴛɪᴇʀɴᴏ ʙᴇsᴏ, ᴇʟ ᴄᴏʀʀᴇsᴘᴏɴᴅɪᴏ ᴀɢᴀʀʀᴀɴᴅᴏᴛᴇ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄɪɴᴛᴜʀᴀ ʏ sᴇɴᴛᴀɴᴅᴏᴛᴇ ᴀʀʀɪʙᴀ ᴅᴇ ᴇʟ, ᴇᴍᴘᴇᴢᴏ ᴀ ʀᴏᴢᴀʀ ᴛᴇ ᴄᴏɴᴛʀᴀ sᴜ ᴘɪᴇʀɴᴀ.Tᴜ sᴏʟᴛᴀʙᴀs ᴊᴀᴅᴇᴏs ᴇɴᴍᴇᴅɪᴏ ᴅᴇʟ ʙᴇsᴏ, sᴇ sᴇᴘᴀʀᴀʀᴏɴ ʏ ᴇʟ sᴏɴʀɪᴏ,ᴛᴜ sᴏʟᴏ ᴀᴘᴏʏᴀsᴛᴇ ᴛᴜ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ ᴇɴ sᴜ ʜᴏᴍʙʀᴏ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ʟᴏ ᴀʙʀᴀᴢᴀʙᴀs ᴅᴇʟ ᴄᴜᴇʟʟᴏ,-Mɢʜᴊ~- ᴊᴀᴅᴇᴀʙᴀs ᴜɴᴀ ǫᴜᴇ ᴏᴛʀᴀ ᴠᴇᴢ.-Pᴜᴇᴅᴏ ᴛᴇɴᴇʀ ᴍɪ ᴘᴀʀᴛᴇ ᴀʜᴏʀᴀ?..~- ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴏ, ᴍɪᴇʀᴅᴀ ᴇsᴏs ᴅᴏs ᴛᴇ ᴠᴏʟᴠɪᴀɴ ʟᴏᴄᴏ!,- S-sɪ,ᴀʜɢ~- ᴇʟ ᴘᴀʀᴏ ʏ ᴛᴇ ʟʟᴇᴠᴏ ʜᴀᴄɪᴀ ᴜɴᴀ ᴇsǫᴜɪɴᴀ, ᴛᴇ sᴀᴄᴏ ᴛᴏᴅᴀ ʟᴀ ʀᴏᴘᴀ ʏ ᴇᴍᴘᴇᴢᴏ ᴀ ʟᴀᴍᴇʀ ᴛᴜs ᴘᴇᴢᴏɴᴇs.sᴏʟᴛᴀʙᴀs ɢᴇᴍɪᴅᴏs ʏ ᴇɴʀᴇᴅᴀsᴛᴇ ᴛᴜs ᴘɪᴇʀɴᴀs ᴄᴏɴ sᴜ ᴘᴇᴄʜᴏ, ɢᴇᴍɪᴀs ᴀʟ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴇ sᴜ ᴏɪᴅᴏ ᴄᴏsᴀ ǫᴜᴇ ʟᴏ ᴠᴏʟᴠɪᴀ ʟᴏᴄᴏ ,ᴇᴍᴘᴇᴢᴀsᴛᴇ ᴀ ʀᴏᴢᴀʀᴛᴇ ᴄᴏɴᴛʀᴀ ᴇʟ , sᴇ sᴀᴄᴏ sᴜ ᴘᴀɴᴛᴀʟᴏɴ ʏ ᴅᴇ ᴜɴᴀ ᴇᴍʙᴇsᴛɪᴅᴀ.. -NɪAʜH!~- ɢᴇᴍɪsᴛᴇ ᴍᴜʏ ғᴜᴇʀᴛᴇ ᴄᴏsᴀ ǫᴜᴇ ᴄᴀʟᴇɴᴛᴏ ᴍᴀs ᴀʟ ᴏsᴏ ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏʟᴇ ᴘᴇʀᴅᴇʀ ᴇʟ ᴄᴏɴᴛʀᴏʟ, ᴇᴍᴘᴇᴢᴏ sɪᴇɴᴅᴏ ᴅᴇᴍᴀᴄɪᴀᴅᴏ ʀᴀᴘɪᴅᴏ ᴄᴏsᴀ ǫᴜᴇ ɴᴜɴᴄᴀ ʜᴀʙɪᴀ ᴇᴄʜᴏ ,ᴇsᴛᴏ ᴇʀᴀ ᴅᴇᴍᴀᴄɪᴀᴅᴏ ɴᴜᴇᴠᴏ...

-NɪAʜɢJ!~- ɢᴇᴍɪᴀs ᴍᴜʏ ᴍᴜʏ ᴀʟᴛᴏ -Tᴇ ᴀᴍᴏ ᴇᴠᴀɴ, ǫᴜɪᴇʀᴏ ᴛᴇɴᴇʀᴛᴇ~- ᴘᴀʀᴀ... sɪ ᴇʟ ᴛᴇ ᴅɪᴊᴏ ᴇsᴏ... ʏ ᴍᴏɴᴛʏ ᴛᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴘᴇᴅɪᴅᴏ sᴇʀ ᴛᴜ ɴᴏᴠɪᴏ... QUE CHUCHA TENEMOS QUE HACER!?.

𝑃𝑜𝑣 𝑒𝑣𝑎𝑛

Nᴏ ʀᴇsᴘᴏɴᴅɪ ʟᴀ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀ, sᴏʟᴏ sᴇɢᴜɪ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴘᴇɴsᴀʙᴀ ǫᴜᴇ ʜᴀᴄᴇʀ ,-T-ᴛᴇ ᴘᴜᴇᴅᴏ ᴛᴇɴᴇʀ ᴍᴀ-ᴍᴀs ᴀᴅᴇɴᴛʀᴏ?~- ᴇʟ ʜɪᴢᴏ ᴜɴᴀ sᴏɴʀɪsᴀ ᴠɪᴄᴛᴏʀɪᴏsᴀ ʏ ᴍᴇ ʟʟᴇᴠᴏ ᴀ ʟᴀ ᴄᴀᴍᴀ ,ʜɪsᴇ ǫᴜᴇ sᴇ ᴀᴄᴏsᴛᴀʀᴀ ʏ ᴇᴍᴘᴇᴢᴇ ᴀ ᴍᴇᴛᴇʀ sᴜ ᴍɪᴇᴍʙʀᴏ ᴀᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴍɪᴏ ,-AʜGᴊ, ғʀᴇᴅᴅʏ!~- ɢᴇᴍɪᴀ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs sᴇ ᴀᴅᴇɴᴛʀᴀʙᴀ ᴍᴀs  ᴀ ᴍɪ ,"sɪɴ ǫᴜᴇʀᴇʀ" ᴍᴇ ʀᴇsғᴀʟᴇ ᴇʟ ᴘɪᴇ ᴇɴᴛʀᴀɴᴅᴏ ᴍᴀs ᴏɴᴅᴏ ,-AʜGᴋ!~- ᴍᴇ ᴀᴘᴏʏᴇ ᴇɴ sᴜ ᴘᴇᴄʜᴏ ʏ ᴇʟ ᴇᴍᴘᴇᴢᴏ ᴀ sᴜʙɪʀ ʏ ʙᴀᴊᴀʀ ʟᴇɴᴛᴏ ᴘᴇʀᴏ ,ᴀᴜᴍᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ʟᴀ ᴠᴇʟᴏᴄɪᴅᴀᴅ ᴇɴ ᴄᴀᴅᴀ ᴇᴍʙᴇsᴛɪᴅᴀ.

Dᴇsᴘᴜᴇs ᴅᴇ ᴜɴ ʀᴀᴛᴏ ʜᴀᴄɪ ,sᴀǫᴜᴇ sᴜ ᴍɪᴇᴍʙʀᴏ ᴅᴇ ᴍɪ ᴇɴᴛʀᴀᴅᴀ ʏ ʟᴇ ᴅɪᴊᴇ,-Sᴀʙᴇs ᴄᴜᴀʟ ᴇs ᴍɪ ɴᴜᴍᴇʀᴏ ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴏ?~- ᴇʟ ᴍᴇ ᴍɪʀᴏ ᴇxᴛʀᴀɴ̃ᴀᴅᴏ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴍᴇ ᴅᴀʙᴀ ʟᴀ ᴠᴜᴇʟᴛᴀ ,-Es ᴇʟ 69..~- ᴇʟ ᴇɴᴛᴇɴᴅɪᴏ ᴀʟ ᴛᴏǫᴜᴇ, ᴄᴏᴍᴏ ᴄʜᴜᴄʜᴀ ᴇɴᴛᴇɴᴅɪᴀ ᴛᴏᴅᴏ ᴀʟ ᴛᴏǫᴜᴇ!?, ǫᴜᴇ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀʙᴀ.

𝑜𝑓𝑓 𝑝𝑜𝑣 𝑒𝑣𝑎𝑛

Eʟ ᴄʜᴜᴘᴀʙᴀ sᴜ ᴍɪᴇᴍʙʀᴏ ʏ ᴛᴜ ᴇʟ sᴜʟʟᴏ ,-Mʜɢᴊ~- sᴏʟᴏ ʟᴏs ɢᴇᴍɪᴅᴏs ʏ ʟᴏs ᴄʜᴜᴘᴇᴛᴏɴᴇs sᴇ ᴇᴀᴄᴜᴄʜᴀʙᴀɴ ᴇɴ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴ ,-Mᴇ ᴠᴏʏ ᴀ-ᴀ ᴄᴏʀʀʀᴇʀ Fʀᴇᴅᴅʏ~- ...

𝑃𝑜𝑣 𝑒𝑣𝑎𝑛

Cᴜᴀɴᴅᴏ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀᴍᴏs ᴍᴇ ᴀᴄᴏsᴛᴇ ᴇɴ sᴜ ᴘᴇᴄʜᴏ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴇʟ ᴍᴇ ᴀʙʀᴀᴢᴀʙᴀ ,ᴄᴏɴ ᴇʟʟᴏs ᴍᴇ sᴇɴᴛɪᴀ sᴇɢᴜʀᴏ ᴘᴇʀᴏ ɴᴏ sᴀʙɪᴀ ᴀ ǫᴜɪᴇɴ ᴇʟᴇɢɪʀ, ʏ sɪ ᴀ ᴇʟʟᴏs ɴᴏ ʟᴇs ɢᴜsᴛᴀɴ ʟᴏs ᴘᴏʟɪ ᴀᴍᴏʀᴇs!?,  ᴏ sɪ ɴᴏ ᴇsᴛᴀɴ ᴅᴇ ᴀᴄᴜᴇʀᴅᴏ!?.










ɴɪᴀ

NSFW. ⚠️⚠️⚠️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora