1

15 1 0
                                    

Vége. Megbuktam. Nem csak az osztályom, az iskola, de a világ sem fog velem már találkozni szeptember elsején! öngyilkos leszek...~gondolkodom

Megbuktam németből. És elköltözök a szüleimtől is mindezt egyszerre és tizenhárom évesen. Nem hiszem, hogy létezik a sors. Azt viszont tudom, hogy a Karma az igen. És én ezért tudom, hogy el kell mennem otthonról mielött a szüleim és az öcsém szellemileg vagy testileg meghal. Mert ők megöltek engem, és minden nap a hulámon táncoltak. Elmélkedek miközben a buszmegállóba sietek.
-Szia! - köszön ránk a barátnőimmel egy fiú.
-Szia ki vagy, hogy hívnak? - kerdezem mert mellettem halad.
-Áljatok már meg lányok. - zihálja futás közben.
-Jólvan... Lányok áljatok meg!-mondom.
-
-Panka akkor a nyáriszünetben nálam fogsz lakni? - kérdezi Levente.
-Mer hova mennék agyi halottá tett a kibecseszett iskola, vagy amnéziás vagy? - kérdem az életem kockáztatva.
-Hmmmmm... Talán az iskola talán a te társaságad kúrt el... - "töpreng"
-Na menjünk! - szóltam.
-Jó-forgatja meg a szemét. - Azt hiszem nem akarok veled kilezdeni a bukásod napján. - motyogja.

Körülbelül egy 5 percbe tellet mire elértük a házát. Ott lecucoltam és hagyni akartam, hogy egyszer megmondja mit csináljak. Szóval várok.

Agymenéseim 1.kötetTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang