El se tudom hinni hogy Kook emberré változott, belépett a felnőtt korba és ember lett. Sóhatjva engedem a forró vizet, majd óvatosan belelépek, szeretek meleg vízben fürdeni, néha jól esik főleg ilyen helyzetekben mint a mostani.
Lassan 10 perce relaxálok, mikor valami csobbant egyet és egyenesen rám esett, ijedten nyitom ki a szememet és emelem fel a fejemet, de egy másik fej útban volt és így összekoccantunk, jajgatva nyúlok a fejemhez, majd nyitom ki a szememet.
Nagyot nyelek a szituáción, teljesen átázott a ruhája a srácnak, így engedni láthatta a izmos felsőtestét amikről folyik a vízcseppek, lentebb pillantva látom hogy a ölembe ül, és a férfiassága hozzám dőrzsölődik.
Kurvára nem jó helyzetben vagyunk.
- Uh - sóhajtok - Kook, kimennél? - tudom reménytelen mivel még nem állt emberi gondolkodásra, de megpróbáltam.
- Chim - így is pipacsvörös voltam, de mostmár biztos hogy még vörösebb lettem, morogva szállok ki a kádból, és egy törülközőt magam köré csavarva, emelem ki a nyulsrácomat a kádból, majd köré is tekerek egy anyagot majd kezeit a csomóra szorítom hogy fogja és ne engedje el.
10 perc alatt felöltöztünk, és immárom tudok tanulni, vagyis tanultam volna ha Kook engedte volna, az elmúlt percekben vagy megakarta enni a házimat vagy rácsinálni a házifeladatomra, mindkettő kiidegelt de az utolsó vitte a pálmát mindközül.
Mikor rájövök hogy ebből nem lesz tanulás, sóhajtva pakolok mindent vissza a táskába a holnap napra, majd a figyelmemet Kookiera fordítom aki most nyalakszik.
- Kookie - nevére felfigyel - Gyere - emelem fel karomat ölelésbe invitálva, gyorsan idekúszott majd szorosan átölelt, halványan elmosolyodok majd mennyasszony pózba emelve teszem be az ágyamba őt és fekszek mellé, elnem engedve őt.
Talán amint ismét tud emberien gondolkozni és viselkedni, kitudom kérdezni néhány dologról - töprengésemet a telefonom csipogása zavarta meg.
Tae-Tae: Azt nem említette Suga hogy lesznek dolgok amiket ő maga fog elmondani neked amint ismét normális lesz
Chim: Oh rendben, és pontosan miről lesz szó?
Tae-Tae: Suga azt mondta hogy nem mondhatok semmit sem, de elmondása szerint mindenki mást mond a gazdájának.
Chim: Gazda?
Tae-Tae: Mint mondtuk majd Kook bővebben kifejti.
Tae-Tae: Holnapi házi kész van? Odaadom ha kell, Suga segített benne
Tae-Tae: Nem segítettem benne, hanem én csináltam az egészet mert ez egy idióta - Suga
Tae-Tae: NEM IS VAGYOK IDIÓTA!
Chim: Nem csináltam meg mert Kook vagy megakarta enni vagy leakarta kaksizni a házimat így kénytelen voltam eltenni.
Tae-Tae: Na látod ezért utálom a nyulakat, csak szarni tudnak de azt sokat - Suga
Tae-Tae: A nyulak is cukik, mellesleg te se csinálsz semmit alváson vagy evésen/iváson kívül
Tae-Tae: Na ezt most megbeszéljük - Suga
Tae-Tae: SEGÍTS CHIM!
Ezek után több üzenet nem érkezett, letettem a telefont majd behunyva szemeimet keltem át az álmok szigetére.
YOU ARE READING
Gazdám [JiKook FF] BEFEJEZETT
FanfictionKi ne szeretne egy kis cuki háziállatot? Park Jimin magányosan éli napjait, ezért úgy dönt magához vesz egy házikedvencet, kinek a Jungkook nevet adta.