- Hali - egy vigyorgó arcra kelek fel, látásom még homályos, de így is kitudom venni az alakot. Kookie.
- Reggelt? - ülök fel szemeim dörzsölve így lecsúszik Kook az ölembe, vörössé válik az arcom.
- Leszállnál rólam? - nem nézek rá, nem merek rá nézni.
- Nem - pimaszul vigyorog, még egyet-kettőt fel is ugrik, ezzel engem nyögésre késztetve, ezzel ingerelve engemet.
- Kook állj le - nézek a szemeibe - Komolyan! Beszélnünk kell. - nem szakítom el róla a tekintetem, remélve ezzel betudom fenyíteni, sikertelenül.
- Majd beszélünk utána a dolog után - simít mellkasomra, miközben szemeit és hófehér fogait rám villantja.
- Milyen dolog után? - teljesen összevagyok zavarodva, nem értem mire akar célozni.
- Tudod - hajol közelebb - AZ a dolog - orra ütközik az enyémmel, arcán ugyanaz a pimasz vigyor üldögél, de amint látja értetlen pillantásom, csalódottan száll le rólam.
- Mi volt ez? - kérdem a nyulamat, de egy pillantásra se méltat - Kook!
- Mit akarsz hallani? - morog egyet majd lábait felhúzza.
- Mindent! - fakadok ki - Ki vagy Mi vagy egyáltalán? Mi történt tegnap? Amit tudsz mindent mondj el!
Sóhajt egyet majd felém fordulva megragadja a kezeimet és felemeli kissé őket miközben a szemeimbe néz.
- Ígérd meg hogy nem akadsz ki - furán nézek rá de bólintok, kezeimet elengedi, és a sajátját öleibe húzza - 10 éve történt hogy megtaláltál, akkor voltam 5 éves, és te találtál meg, te hallottad a hangomat meg.
Az a ő hangja volt - jövök rá most hogy így elmondta ezt, nem egy érzés vagy valami. Az ő hangja.
- Akkor tudtam hogy a sorsunk az életünk egymásba fonódott, mi különleges hibridek vagy ahogy nevezni akarsz, emberi évek alatt növünk fel a állati évek helyett, ami egy állatnak 1 év az nekünk 10 év, most vagyok 15 éves - pillant rám - Viszont mivel immár te vagy a Gazdám, rád is hárul egy-két felelősség - nagyot nyelek, most jön az a része amitől lehet félnem kell - Nekünk vannak igényeink csak mint mindenkinek, itt nem a étel vagy higéniára célzok hanem a testi szükségletek - szemeim tágranyíltak, kezeim izzadni kezdtek - Mivel te vagy a gazdám, csakis veled tudom végigcsinálni, lehetséges lenne mással is, de az olyan lenne számomra mint valami megerőszakolás hiába akarnám ha a testem nem ért vele egyet.
Bólintok egyet, agytekervenyéim forognak de semmire se tudok gondolni, nemi életet kell élnem a nyulammal ezekután amit levettem a mondandójából.
- Csakis a te beleegyezésed számít, de én is kezdeményezhetek ugyanúgy, emelett a együttlét alatt csakis Gazdám-nak szólithatlak, ha mégsem ezt teszem megkell büntetned, mindenképpen, bármivel amivel lehet, bár lehet ezzel nem lesz nagy gond - kacsint egyet, mire nekem ájulhatnékom van.
YOU ARE READING
Gazdám [JiKook FF] BEFEJEZETT
FanfictionKi ne szeretne egy kis cuki háziállatot? Park Jimin magányosan éli napjait, ezért úgy dönt magához vesz egy házikedvencet, kinek a Jungkook nevet adta.