11. rész

365 29 0
                                    

Mióta lefeküdtünk egymással, Kook megőrült, mindenegyes nap akarja csinálni, de nem érti meg hogy nem bírom tartani a tempót vele.

Jelenleg Tae-nál vagyunk és hét perc mennyországban játszunk, mikor felhangzik Suga és az én nevem, Kook idegesen pattan fel majd kezd ellenkezni, de leintem ezzel pedig vissza ül a nyuszi popójára.

Kelletlenül lépünk be a helyiségbe Sugával, majd amint az ajtó becsukódik kellemetlen csend esik a szobára, se ő se én nem szólunk egymáshoz, de végül mégis megszólalok.

- Nézd Suga - unottam rám pillant - Nem tudom miért u - mondanám, de egy ideges sóhajtással leint.

- Nézd Jimin - ül le a ágyra, majd helyet paskolva kéri csatlakozzak mellé - Nem utállak - számat szólásra nyitnám, de pillantását meglátva inkább kussolok.

- Sose utáltalak - morog egyet, majd meglátom ahogy cica füle és farkincája előbújik, elgondolkozva mérem végig így rájövve hogy ez a jelenség akkor jöhet elő ha idegesek vagy szomorúak lesznek, mint múltkor Kook esetében. - Csak mi eléggé a birtokló tipusúak vagyunk - kérdőn nézek rá, jelezve hogy nem értem mit akar mondani.

- Amint megtörténik az első együttlét, az érzés csak erősebbé válik nálunk - kezdi el magyarázni. - Mikor Tae a közeledben van, eléggé utálatosnak tűnhetek a szemedben - sandít rám, mire csak bólintok - Ugyanaz mint  a féltékenység, de sokkal erősebb nálunk ez a érzés, és akár eléggé el is durvulhat a dolog.

Mennyire durvulhat el?

- Ezért is ha Tae a közeledben van, ez a birtokló mód automatikusan bekapcsol nálam, és eléggé bunkón vagy ridegen viselkedek másokkal.

- Értem - biccentek egyet - Szeretnék jóba lenni veled Suga - küldök felé egy halvány mosolyt amit viszonoz - Én se szeretnélek megölni téged - nevet fel halkan, mire kissé megijedek az ölni szó hallatán.

Végül letelt a 7 perc és mindketten kivonultunk, hol megpillantottuk párunkat akik hevesen vitatkoztak valamin, egymásra néztünk Yoongival majd közelebb lépve meghallhatuk a témát is.

- És ti hányszor csináljátok? - kérdez rá pökhendien Tae, mire Kook gúnyosan vigyorog. - Ha rajtam múlna mindennap legalább 3szor, de Chim miatt belementem a heti 3 alkalomba!

Pofám leszakad a nyulam miatt - arcom rákvörössé válik, szinte hallom ahogy Suga röhög mellettem, kezeim ökölbe szorul és mennék már jelenetet rendezni mikor megragadja Suga a karomat ezzel maradásra késztetve.

- Mázlista - sóhajt fel Tae - Mi csak 3 hetente egyszer - Suga szintén felveszi a rák színt velem együttesen - Annyira lusta ez a macska - morog egyet Tae, mire úgy döntünk közbelépünk mielőtt még több magánéletet is kibeszélnek ezek ketten.

Ijedten néznek ránk a két szerencsétlen szexéhes idióta, miközben minket megöl az ideg ami bennünk van jelen pillanatban.

- KIM TAE HYUNG!

- JEON JUNG KOOK!

Gazdám [JiKook FF] BEFEJEZETTOù les histoires vivent. Découvrez maintenant