2. rész

417 32 0
                                    

Szomorkásan nézem a kezembe levő lapot, majd sóhajtva tettem bele a táskába.

- Mi az Chim? - néz rám Tae szájában egy nyalókával, megrázom a fejemet majd felkapom a táskát a hátamra - Nem lett a legjobb a témazárom - rántok vállat majd kisétálok a teremből, Tae folyamatosan követve engem.

- Kitalálom - látszólag gondolkozik - 1-es lett, mondjuk nekem 2-es - gondolkozik még valamin - Miért nem kéred meg az egyik felsőbbévest hogy segítsen? - ajánlja az egyik legrosszabb ötletet számomra.

- Tudod hogy ők elfoglaltabbak mint mi, nekik többet kell tanulniuk, mellesleg - pillantok el Taehyungról - Az egyetlen akit ismerek az NamJoon, de vele azóta nem beszélek, se Jinnel.

- Mi is történt? Hisz jóban voltatok - tárja szét kezeit mint aki nem érti az egészet.

- Semmi - ezzel pedig a témát lezártnak tekintettem - Suga merre van? - szólalok meg mikor feltűnik hogy sehol sincsen.

- Nem mondtam még hogy ő másik suliba jár?

- Nem - nézek rá komoran - Ezt a egy infót nem osztottad meg velem - morgok, majd egyet gondolva megállok.

Tae kérdőn néz rám hogy mégis miért álltunk meg, de nem mond semmi.

- Tudod mit! Nem hogy a sulis dolgot, de semmilyen apró infót sem kaptam tőled erről a Sugáról - tárom ki kezeimet, miközben lábammal dobbantva fejezem ki idegességemet.
- 2 éve ismerem neked hála, de semmit se tudok róla, és nem csak azért mert ÉN ki nem állhatom vagy mert Ő utál engemet - emelem fel a hangomat, Tae kissé összerezzen, de állja a tekintetem. Tudja hogy igazam van. - De valljuk be, rólad se tudok szinte semmit - rázom a fejemet - Hiába vagyunk 5 éve barátok, nem mindent mondasz el nekem, Suga, a háziállatod - kezemet a fejemhez kapom - Egyáltalán igaz egyáltalán amit eddig mondtál magadról?

- Figyelj Jimin - teszi kezeit a tarkójára, de a szemembe nem néz - Nem hazudtam sose neked, de tényleg vannak dolgok amiket nem mondtam el, mivel nem mondhatom el - a végén szemeimbe nézett - De remélem emiatt nem akarsz ellökni magadtól - szeme bekönnyezik, majd átkarol.

- Természetesen nem Tae - viszonzom az ölelést - Csak rosszul esik hogy nem mondasz már szinte semmit sem el nekem.

- Egy nap elmondok mindent - pillant fel rám majd elindul a másik irányba integetve Sugának. Mikor ért ide egyáltalán Tae másik haverja?

Morogva indulok haza, végiggondolva az imént történteket.

Mit titkolsz előlem Tae?

- Megjöttem - köszönök, miközben cipőmet leveszem, választ nem kaptam így úgy tűnik egyedül vagyok ismét. Táskámat és a kabátomat a kanapéra hajítva, veszem az emelet felé az irányt, majd a szobám ajtaját kinyitva lépek be.

- Megjöttem Ko - a szobám teljesen felforgatva, és egy fiatal meztelen srác ül a szoba közepén nyúlkaját rágcsálva - MI A FASZ?!

Gazdám [JiKook FF] BEFEJEZETTTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon