Βρίσκω τον Mat να κάθεται σε ένα τραπέζι με πάρα πολλά άτομα. Έχει πολλούς φίλους. Όλοι δείχνουν τόσο χαρούμενοι. Μιλώντας και γελώντας μεταξύ τους. Ίσως μοιράζονται τις τέλειες καλοκαιρινές τους ιστορίες. Δεν είμαι σε θέση να μοιραστώ την δικιά μου καλοκαιρινή ιστορία . Έτσι και αλλιώς είναι μία καταθλιπτική ιστορία. Δεν θέλω να τους κοιτάξω , να τους μιλήσω , ούτε καν να τους χαρίσω ένα ψεύτικο χαμόγελο.
''Πίσω στο μπάνιο ξανά'' Ψιθυρίζω στον εαυτό μου. Δεν έχω άλλη επιλογή καθώς τα άλλα τραπέζια είναι γεμάτα έτσι και αλλιώς. Περπατάω έξω από την τραπεζαρία, προς τις τουαλέτες. Αφού μπαίνω μέσα στην τουαλέτα, κλειδώνω την πόρτα πίσω και κάθομαι κάτω για να φάω. Ο πατέρας μου μου έφτιαξε μεσημεριανό σήμερα το πρωί. Σάντουιτς με τόνο και ένα μικρό σακουλάκι καρότα. Μισώ τον τόνο αλλά πεινάω τόσο πολύ που δεν έχω άλλη επιλογή. Η αναπνοή μου θα μυρίζει απαίσια αφού το φάω. Μάλλον θα πρέπει να αγοράσω ένα σακουλάκι μέντες από το αυτόματο μηχάνημα.
Αφού καταπίνω την τελευταία μπουκιά από το σάντουιτς , βγάζω από την τσάντα μου το μπουκάλι με το νερό. Το νερό είναι ζεστό αλλά το πίνω έτσι κι αλλιώς ''ξεβγάζοντας'' το στόμα μου από την γεύση του ψαριού.
Όταν βγαίνω έξω από την τουαλέτα, ένα κορίτσι στέκεται μπροστά στον καθρέπτη φτιάχνοντας τα μαλλιά της. Σταματάει και με κοιτάει καθώς κάνω να βγω έξω από το μπάνιο. Τα μάτια της ακολουθούν την κάθε μου κίνηση.
''Τι;'' Ρωτάω σκληρά. Δεν μου αρέσει όταν οι άλλοι με κοιτάνε με αυτόν τον τρόπο, κυρίως γιατί με λυπούνται, αλλά αυτό το κορίτσι με κοιτάει τόσο επίμονα λες και ξαφνικά μεγάλωσα γένια.
''Τίποτα'' Λέει απλά και συνεχίζει να φτιάχνει τα μαλλιά της. Απλά κουνάω το κεφάλι μου και βγαίνω έξω από την τουαλέτα. Ποιο είναι το πρόβλημα της; Δεν μπορούσε να γίνει πιο ενοχλητική! Σιχαίνομαι όταν οι άλλοι με κοιτάνε τόσο επίμονα.
Δεν υπάρχει σειρά για το αυτόματο μηχάνημα, οπότε κατευθύνομαι προς αυτό. Βγάζω από την τσέπη μου μερικά ψιλά και τα ρίχνω μέσα στο μηχάνημα. Μπορώ να πάρω ένα πακετάκι τσίχλες για 68 λεπτά ή ένα σακουλάκι μέντες για 60 λεπτά. Καταλήγω στις μέντες μιας και η τσίχλα με ενοχλεί κυρίως όταν κάποιος την μασάει πολύ έντονα.
Ακούω κάποιον να περπατάει πίσω μου καθώς πατάω τους αριθμούς για τις μέντες. Δεν ξέρω ποιος είναι και δεν με απασχολεί να μάθω.