''Γιατί του μιλάς? ''Γυρνάω για να αντικρίσω τον άνθρωπο που μου μιλούσε.
Ο four στέκεται εκεί ενάντια στον ψηλό τοίχο, αναβοσβήνοντας τον αναπτήρα του.
''Τι σε νοιάζει?'' σταυρώνω τα χέρια μου καθώς τον αντικρίζω. Ξέρω ότι μιλάει για τον Τrip.
''Απλά σου έκανα μια ερώτηση, δεν χρειαζόταν αυτή η αντίδραση'' είπε. Δεν αντέδρασα ! Απλά του έκανα μια ερώτηση όπως και εκείνος.
''Δεν αντέδρασα!'' είπα με καθαρή αντίδραση στην φωνή μου. Ίσως αντιδράω υπερβολικά, μα ποιος νοιάζεται? Δεν τον ξέρω καν.
''Λοιπόν μείνε μακριά του, δεν χρειάζεται να του μιλάς'' είπε.
''Ποιος είσαι εσύ για να μου πεις με ποιόν μπορώ ή δεν μπορώ να κάνω παρέα? Δεν είσαι ο πατέρας μου!,'' του είπα.
Τι τρέχει με αυτόν? Δεν τον ξέρω καν και προσπαθεί να μου πει τι να κάνω.
''Ορίστε η αντίδραση ξανά'' είπε και στριφογύρισε τα μάτια του. Αυτός είναι που αντιδρά τώρα. Είναι πολύ ενοχλητικός, και δεν μπορώ να ανεχτώ όταν οι άνθρωποι μου λένε τι να κάνω.
''Δεν μπορείς να μου λες τι να κάνω'' του λέω και το εννοώ .
''Τέλος πάντων'' λέει και στριφογυρίζει τα μάτια του ξανά.
''Τέλος πάντων'' τον μιμούμαι καθώς προχωράω προς το αμάξι μου. Ποιο είναι το πρόβλημά του? Γιατί δεν μπορεί να κοιτάει την δουλειά του?
Η βροχή έχει στ'αλήθεια δυναμώσει από τότε που βγήκα έξω από το μπαρ. Το νερό πέφτει δυνατά σε μεγάλες σταγόνες. Κάθε σταγόνα μουσκεύει τα ρούχα μου. Μπαίνω μέσα στο αμάξι μου και κλείνω την πόρτα πίσω μου. Τα κλειδιά μου γλιστράνε στην μίζα του αυτοκινήτου και το γυρνάω ελαφρά.
Το αυτοκίνητο κάνει έναν παράξενο δυνατό ήχο αλλά δεν ξεκινάει. Αυτό είναι περίεργο, γιατί δεν ξεκινάει? Βγάζω το κλειδί, το ξαναβάζω και το αμάξι δεν ξεκινά. Προσπαθώ ξανά και ξανά, αλλά ακόμα δεν ξεκινάει. Χτυπάω το τιμόνι συγχυσμένη και το αυτοκίνητο κορνάρει. Μάλλον δεν ήταν η καλύτερη ιδέα να το κάνω αυτό γιατί ο Four έχει γυρίσει προς το αμάξι μου και με κοιτάζει επίμονα. Γιατί απλά δεν μπορεί να κοιτάει την δουλειά του? Δεν χρειάζεται να βλέπει πως έχω πρόβλημα.
Προσπαθώ να ηρεμίσω λίγο, βγάζω το κλειδί από την μίζα και περιμένω λίγα λεπτά πριν να το επανατοποθετήσω ξανά πίσω. Γυρνάω σιγά σιγά το κλειδί και φυσικά το ίδιο πράγμα γίνεται, το αυτοκίνητο κάνει αυτόν τον ενοχλητικό ήχο και δεν ξεκινάει.