Poison - Part 5

51 1 0
                                    

«Πήγαινε, κρύψου εκεί μέσα· μην έρθεις έξω μέχρι να στο πω», μου λέει.


«Όχι! Που θα κρυφτείς εσύ; Δεν υπάρχει αρκετός χώρος εδώ μέσακαι για 'σένα» κλαψουρίζω· δε θέλω να είμαι η αξιολύπητη που κρύβεται.


«Hunter,μπες εκεί μέσα τώρα. Θα είμαι καλά. Μην έρθεις έξω μέχρι να σου πω. Εντάξει;» ,με ρωτάει.


«Εντάξει», λέω.


«Το υπόσχεσαι;», με ρωτάει κοιτώντας με στα μάτια.


«Ναι, το υπόσχομαι», λέω και πηγαίνω μέσα στην μικροσκοπικήσοφίτα. Σχεδόν που χωράω στον μικρό χώρο μόνη μου, δεν υπάρχει περίπτωση ναμπορούσε να χωρέσει εδώ μέσα με εμένα.



Η καρδιά μου χτυπάει ένα εκατομμύριο φορές το λεπτό καισταγόνες ιδρώτα κυλούν στο μέτωπό μου. Ειλικρινά δεν ξέρω τι να κάνω αυτή τηστιγμή. Το μυαλό μου είναι θολό και δε μπορώ να σκεφτώ σωστά. Ξέρω ότι είναιφοβισμένη αυτή τη στιγμή· προφανώς περνάει μια δύσκολη στιγμή προσπαθώντας νασκεφτεί έναν τρόπο να μας βγάλει από 'δω. Μπορώ να πω πως φοβάται και πωςκλαίει κιόλας από τα μικρά κλαψουρίσματα που βγαίνουν από το στόμα της.


Γιατί δεν είμαι εγώ αυτή εκεί έξωπου την υπερασπίζεται; Γιατί με υπερασπίζεται αυτή; Δε μπορώ να την αφήσω ναρισκάρει τον εαυτό της για εμένα. Τη στιγμή που είμαι έτοιμη να βγω έξω από τηνσοφίτα για να προσπαθήσω να την πείσω να μείνει αυτή μέσα σε αυτήν, η μπροστινήπόρτα ανοίγει και κάποιος μπαίνει μέσα.


............................................................................................................................................


Ξυπνάω αμέσως με μια υγρή μέση και ένα μουσκεμένο μέτωπο. Ηκαρδιά μου ακόμη χτυπάει ασυνήθιστα γρήγορα και η ανάσα μου έχει επίσηςαυξηθεί. Έχω εφιάλτες πιο συχνά τώρα τελευταία. Δε με αφήνουν να ξεκουραστώ όσοθέλω. Τους μισώ τόσο πολύ. Απλά με γυρνάνε πίσω σε εκείνη τη μέρα, φέρνουνκαθαρή την ανάμνηση στο μπροστινό μέρος του κεφαλιού μου.



Πιάνω το κινητό μου για να ελέγξω την ώρα. Είναι έξι καιείκοσι πέντε·  πέντε λεπτά πριν ναχτυπήσει το ξυπνητήρι  μου. Είναι ίσωςπιο εύκολο το να σηκωθώ από το κρεβάτι τώρα, αντί να πάρω το ρίσκο και ναξαναπέσω σε άλλον ένα εφιάλτη. Αυτοί οι εφιάλτες καταστρέφουν τη ζωή μου, μεκάνουν να θέλω να σταματήσω τα πάντα και να γυρίσω πίσω στο κρεβάτι μου γιαπάντα.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 27, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

PoisonWhere stories live. Discover now