Poison -Part 3

22 0 0
                                    

Μεινε μακρια του;Τι παει να πει αυτο;Να μεινω μακρια απο ποιον;


*Να μεινω μακρια απο ποιον;*,εστειλα πισω στον αριθμο απο τον οποιο μου σταλθηκε το μηνυμα.Απο ποιον θα μπορουσε να ειναι το μηνυμα;Και πως βρηκαν τον αριθμο μου;Ισως να ειναι μια απλη πλακα ενος απο τους φιλους μου προσπαθωντας να με κανει να νιωσω καλυτερα.Αν ισχυει,δεν τα καταφερνει.Επιτελους λαμβανω μηνυμα μετα απο λιγη ωρα που μου μοιαζει με αιωνας.


*Ξερεις ακριβως ποιον εννοω.*


Οχι,για την ακριβεια,δεν ξερω για ποιον μιλαει αυτο το ατομο.Ισως να εννοει τον τυπο απο το μινι μαρκετ με τον οποιο μιλησα σημερα.Αλλα ποιος ξερει οτι μιλησα μαζι του;


*Γιατι;*,εστειλα πισω.Γιατι θα 'πρεπε να μεινω μακρια απο τον οποιοδηποτε;Το μισω οταν μου λενε οι αλλοι τι να κανω.Με κανει να νιωθω σαν να ειμαι μικρο παιδι.


*Ειναι επικινδυνος.*


Ειμαι πολυ περιεργη τωρα.Ποιος θα μπορουσε να μου στελνει αυτα τα μηνυματα;Και γιατι ο αριθμος του φαινεται να ειναι απο αλλη περιοχη;


Περιμενω μια απαντηση,αλλα δεν λαμβανω καμια.Περνανε 5 λεπτα και ακομα τιποτα.Επιχειρω να καλεσω αυτον τον αριθμο αλλα βγαινει κατευθειαν ο τηλεφωνητης,οποτε κλεινω την γραμμη.


Πιθανοτατα ειναι καποιος φιλος μου που προσπαθει να μου κανει μια κακογουστη πλακα.Δεν ειναι καθολου αστειο παντως,γιατι τωρα ειμαι περιεργη και εχω αρχισει να ανησυχω.Και αν καποιος με παρακολουθει;Πως βρηκαν τον αριθμο μου;Πρεπει να ανακαλυψω ποιος ειναι.


"Μερικοι φιλοι μου και εγω θα βγουμε σημερα.Θες να ερθεις;",ακουω την φωνη αυτου απο το μινι μαρκετ να ηχει μεσα στο μυαλο μου.Θα βγουνε εξω;Που θα πανε;Ουσιαστικα δεν υπαρχει κανενα μερος για να διασκεδασεις στην πολη που ζω.

Υπαρχει μονο ενα μικρο μπαρ,περιπου 20 λεπτα απο το σπιτι μου,το βλεπω καθε μερα οταν παω στην δουλεια.Ισως να πανε εκει.Ειναι ενα πολυ μικρο μπαρ και συνηθως δεν ελεγχουν τις ταυτοτητες,οποτε οι ανηλικες

πηγαινουν εκει συνεχεια.


Χωρις να το σκεφτω πηρα τα κλειδια μου και ενα μπουφαν.Κατεβαινω κατω και βλεπω τον μπαμπα μου να καθεται ακομα στον καναπε και να παρακολουθει τον αγωνα ποδοσφαιρου.

PoisonWhere stories live. Discover now