မဂၤလာပြဲအၿပီး ညအခ်ိန္ေရာက္ေတာ့အိမ္မျပန္ေသးခင္ႏွစ္ဖက္မိသားစုသီးသန္႔ပဲစားေသာက္ဆိုင္ႀကီးမွာညစာစားၾကရင္း
" မာမီတို႔ dinner ကိုအခုလိုႏွစ္ဖက္မိသားစုေတြနဲ႔ပဲလုပ္ဖို႔စီစဥ္လိုက္ရတာက သားနဲ႔သမီးကိုမွာစရာစကားေတြရွိလို႔ပဲ "
Beomgyu:...မာမီတို႔ေျပာပါ
ကၽြန္ေတာ္အားလံုးလိုက္နာေပးပါ့မယ္Arin:...သမီးလည္းနားေထာင္ပါ့မယ္
" ေထြေထြထူးထူးေတာ့မဟုတ္ပါဘူးကြယ္ သမီးေလးကအခုမွေက်ာင္းတက္တုန္းဆိုေတာ့မာမီတို႔ကသားတို႔လင္မယားဟန္နီးမြန္းထြက္ဖို႔ကိစၥကိုသမီးေလးေက်ာင္းၿပီးေတာ့မွစီစဥ္ေပးမလို႔ပါ အဲ့ဒီအၾကံေကာင္းတယ္မလား Minhoအေမ "
* ေကာင္းပါတယ္ အမ Bomi
အမတို႔ေကာင္းသလိုစီစဥ္ပါ *" ၿပီးေတာ့မာမီတို႔ေျပာမယ့္ကိစၥက...သမီးေလး Arin ကအရမ္းငယ္ေသးေတာ့ ဒီအရြယ္စာကိုပဲအာရံုစိုက္ခိုင္းတာေကာင္းပါတယ္ အဲ့ဒါေၾကာင့္သားတို႔ျဖစ္ႏိုင္ရင္ကေလးမယူၾကနဲ႔ဦးေနာ္ သမီးေလးကငယ္ေသးလို႔မသိနားမလည္ေသးပင္မယ့္ သားကပဲေသခ်ာဂ႐ုစိုက္ေပးပါ "
Beomgyu:..ကၽြန္ေတာ္နားလည္ပါတယ္ မာမီ
Arin:....
" သမီးေလးလည္းလက္ထပ္တဲ့ကိစၥကိုျဖစ္ႏိုင္ရင္ဘယ္သူ႔ကိုမွမေျပာနဲ႔ဦးေနာ္ မာမီဒီလိုေျပာရတာကလည္းသမီးအတြက္ပါပဲ သမီးေလးကအရမ္းငယ္ေသးေတာ့သူမ်ားေတြသိကုန္ရင္ေက်ာင္းမွာသမီးအေျပာခံရမွာကိုမာမီကစိုးရိမ္လို႔ပါ "
* အန္တီ Bomi ေျပာတာမွန္တယ္ သမီး ဒီလက္ထပ္တဲ့ကိစၥကိုသမီးသူငယ္ခ်င္းကိုေတာင္မွမေျပာျပနဲ႔ဦးေနာ္ ေနာက္သမီးေရာက္သင့္တဲ့အရြယ္ေရာက္လာမွေျပာေပါ့ အဲ့အခ်ိန္မွေျပာလည္းေနာက္မက်ေသးပါဘူး *
Arin:..ဟုတ္ကဲ့ပါ သမီးနားေထာင္ပါ့မယ္
" လိမၼာလိုက္တာကြယ္ မာမီ့မွာေခၽြးမအလိမၼာေလးတစ္ေယာက္ရွိလာခဲ့ျပီးေပါ့ ေနာက္ႏွစ္ေတြၾကာလာရင္ေတာ့ေသခ်ာေပါက္ေျမးခ်ီရေတာ့မွာပဲ "
Beomgyu:...မာမီ !
Arin:...
" မာမီကေနာက္ႏွစ္ေတြၾကာမွေျပာတာပါ ကဲကဲ စကားေတြမ်ားေနၾကတာနဲ႔ ညစာစားၾကရေအာင္...ကိုယ္ေတြမိန္းမေတြပဲေျပာေနရတာသူတို႔ေယာက်ာ္းေလးေတြကတစ္ခြန္းမွကိုဝင္မေျပာၾကဘူးပဲ "