Po naši "dohodě" s Klausem jsme byli oba trochu mimo Klaus si stal za svým že on vyhraje a já prohraju ale to jsem neměla v plánu. I když teď řešíme jiný problém,Klaus je v hale s Marcelem a hraje si na "přátele", Marcel se zatím snaží vše hodit na mě a já jsem v kuchyni a jen čekám kdy se vše zvrtne a budu muset Marcela zabit. Slyším jejich rozhovor a nevypadá to úplně nejhůř. Nebo alespoň nevypadalo dokud Klaus neřekl " mám pro tebe překvapeni pojď k nám lasko."
A to i když jsem se snažila nemyslet jen na to nejhorší tak toto je kurevsky příšerná situace.
Jdu pomalu do haly, jak jsem na prahu haly a kuchyně tak zrychlím v tempu a skoro až běžím do Bezpečí za Klausem i když to "bezpečí" tu zdaleka nikde není Marcel mě vraždící pohledem a Klaus vraždící pohledem Marcela. Tyto situace přímo miluji!
"Děje se něco Niku?" Podívám se na Klause a hodím pohledem dotaz.
,,neměj obavy lásko. Nic se neděje že ne Marcely?!"
Klaus ze me vycítil nervozitu ale snažil se vše uklidnit.
"Těší me já jsem Marcel." Řekl roztřepeným hlasem bylo vidět že je vyveden z míry.
"Kéž bych mohla říct to samé ale popravdě mě netěší! Zničil jsi polovinu mého života. A to jen kvůli-" Klaus me přerušil
,,Klid lásko."
Já byla naprosto v klidu dokud ovšem ten blbec Marcel zase něco neřekl.
Vyslala jsem ke Klausovi pohled jako "kdy už ho mužů prosím zabit?"
Jenže ten mi odpověděl pohledem "vraždit se nebude."
"Věř mi Liso že já na tebe nic nesvedl. Ale tvá teta se nějak rozpovídala." Odpověděl Marcel
"Katharine? Blbost ta to přece být nemohla je.. tedy byla zavřena."
"Zlato zjistila jsi si odkdy byla v hrobce?" Odpověděl mi Marcel
"Ne?" Odpověděla jsem mu.
,, Lásko Katharine se tě snažila zbavit protože měla v plánu mi tě vydat a tak si myslela že by byl mír."
"Jsi si jistý? Je to upír je slabší než hybridi"
,,to sice je ale je ji přes 500. Nebyl by to pro ni zas tak velký problém."
ČTEŠ
Dark love
VampireKlaus Mikaelson po 100 letech zase potká ženu která je ochotná vydržet vše, ona ví že jí Klaus miluje ale snaží se svojí lásku k ní potlačit, a nepřiznat jí jeho lásku k ní . Klaus má problémy s sebeovládáním,což ji vyděsí ale neodradí,její láska k...