Klaus
Když jsem se ráno probudil Lis ležela rozvalena přes celou postel hlavu měla na mé hrudi ruce kolem mého krku lehce hozené a nohy na své straně postele.
Byla roztomilá nechtěl jsem jí budit tak jsem ležel a radši jsem úkoly na dnes aby jsme chytili Katharine psal Marcelovy přes telefon.
"Dobré ráno?" Řekla mi otázkou protože se divila že je oblečená a jak leží.
,,dobré lásko. Na tvé otázky: oblékl jsem tě já a lehla jsi si tak v průběhu noci když jsem tě oblékal."
Lis se začala smát.
"Tak to je dobré. Co máš dnes v plánu?"
,,půjdeme se projít a já ti ukážu toto město."
Na tváři se jí vykouzlil úsměv.
"Super a..."
,, ne jí vyřeší Marcel a jeho upíři."
"Ještě lepší.."
Toto už bylo lehce ironické.
"Je tu někde bar?"
,, je ale po včerejší dávce by jsi potřebovala detox."
"Blbost."
,,hele. Ty se netaháš z vany do postele když jsi na káry."
"Nový slovník? No teda pane Mikaelsone."
,,ani ne ale vy slečno jste začala novou etapu života v které hraje hlavní roli alkohol?"
"Ne. V mé nové etapě života hrajete hlavní roli vy pane Mikaelsone."
,, to jsem velice rad."
Chytil jsem Lisu za pas a přitáhl si jí k sobě. Když jsem jí chtěl políbit tak začala mluvit.
"A alkohol až po vás."
,,já věděl že to dodáš."
"No vidíš jak mě znáš."
Líbali jsme se jak o život každý jsme se snažily vyhrát tento boj zajel jsem Lise rukou pod tričko a převzal nad ní úplnou kontrolu Lisa si lehla na zadá a přitáhla si mě na sebe, sténala jen pro mě tak tak to bude na vždy. Vytáhl jsem z ní prsty a v tu chvíli Lis zakňučela.
,,klid lásko chci dát dolu jen oblečení."
"Niku." Zakňučela.
"Kašli na oblečení! Chci tě!"
,,vypadáš úžasně když kňučíš a škemráš o sex."
Lisa mi na to odpověděla jen hladovým polibkem, pak mi přetáhla triko přes hlavu a rozhodla si mě vzít sama.
,,hmm.. nedočkavá." Zasmál jsem se jí a znovu převzal kontrolu.
Líbal jsem jí krk a značkoval jsem si jí.
"Někdo klepe na dveře." Řekla Lisa roztřepeným hlasem od chtíče a trochu naštvaně.
,, já vím lásko."
Oblékl jsem se a šel jsem otevřít dveře.
,,á Marcel jako vždy v špatnou dobu."
"Promiň Klausi." Odpověděl mi. Chtěl něco říkat ale Lisa to vyřešila
"Marcely prosím teď ne protože jsem byla už kurva blízko k tomu abych se udělala a věř mi že budu dnes sakra nasraná jestli budeš Klause dál zdržovat!"
Marcel mel záchvat smíchu a já se nestačil divit jak me ještě tahle žena překvapí.
"Promiň Lis. Už jdu chtěl jsem jenom-"
Nestačil to odpovědět protože Lisa proběhla nahá a zavřela mu dveře.
"Promiň ale asi ti to bude muset napsat." Odpověděla jemně nevině
Nijak mě to netrápilo.
Chytil jsem Liší pod zadkem a vykoupil jsem si jí na sebeChtěl jsem jí odnést do postele ale stůl byl blíž.
ČTEŠ
Dark love
VampireKlaus Mikaelson po 100 letech zase potká ženu která je ochotná vydržet vše, ona ví že jí Klaus miluje ale snaží se svojí lásku k ní potlačit, a nepřiznat jí jeho lásku k ní . Klaus má problémy s sebeovládáním,což ji vyděsí ale neodradí,její láska k...