Lisa
Moc nám plány nevycházeli tak jak jsme chtěli Klaus chtěl celý den jen pro nás a bez ostatních, a já zase jít ven a projít s ním celé město.,,nad čím přemýšlíš lásko ?" Zeptal se me Klaus rozespale
"Nad vším možným."
,,něco mě napadlo."
Odpověděl a posadil se na posteli"Copak nás zase napadlo?"
Posadila jsem se taky takže jsme si koukali přímo do oči,,spojit krev."
Jak to dořekl vyvalila jsem na nej oči"Jako ze se napiješ z mé a já z tvé?"
Klaus přikývl a vzal mi zápěstí. Rychle jsem se mu vymanila, vypadal naštvaně ale já nechtěla ať pije z mého zápěstí ale z krku. Odtáhla jsem si vlasy a naznačila mu ať se napije z krku. Hned jak dopil tak mi musel dát svoji krev protože jsem cítila kál mi jed proniká do těla.
Sedla jsem si Klausovy na klín a pila jsem pro změnu já z něho.,,dobrý ?"
Zeptal se se strachem asi kvůli jedu?"Samozřejmě a ty?"
Usmál se na mě,,úžasný."
Odpověděl spokojeně"Máš dnes nějaké plány ? Nějaké co vyjdou ?"
,,měl jsem plány ale jelikož stále na me sedíš tak se budou rychle měnit."
Odpověděl s ďábelským úsměvem"Tak první řekni plány a potom možná přistoupím na změnu."
,,až ti je řeknu na změnu nepřistoupíš."
Odpověděl smutněji"Vše co tě potěší udělám."
Odpověděla jsem mu jistě,,ale?"
Zeptal se mě"Jaké ale ?"
,,něco za něco ne?"
"No tak když to říkáš ?"
Tvořila jsem se jako že přemýšlím.
Klaus me strhl do postele tak že jsme leželi.
Chvíli jsme se líbali a chvíli jsme různě blbly.,,co kdyby jsme šli ven?"
"Souhlasím. V kolik?"
,,kdy chceš."
"Tak co třeba po obědě?"
,,tak dobrá."
Vstali jsme upravili já strávila asi hodinu v koupelně podle Klause tak dvě ale já vím své.
Šli jsme na oběd kde už všichni seděli a povídali si. Museli se na nás dívat jak na blázny když jsme šli s Klausem dolů tím způsobem že jsem ho provokovala a skončilo to tak že mě Klaus přehodil přes rameno a odnesl do jídelny.
ČTEŠ
Dark love
VampireKlaus Mikaelson po 100 letech zase potká ženu která je ochotná vydržet vše, ona ví že jí Klaus miluje ale snaží se svojí lásku k ní potlačit, a nepřiznat jí jeho lásku k ní . Klaus má problémy s sebeovládáním,což ji vyděsí ale neodradí,její láska k...