Neshody

259 10 1
                                    

                                           Klaus
Když jsem se vzbudil Lis byla zase rozvalená přes celou postel. Nějak jsem se vyplížil aby se Lis neprobudila a šel dolů za Katharinou ta tam seděla a z nudy si četla.
,,Tak jak se má naše otravná Katharine?"

" jak se má tvoje děvka?"

,,moc dobře víš že není jen moje děvka! A neodpovídej mi na otázku otázkou!"
Zařval jsem na ní.

"Niku! Ticho! Někdo by chtěl ještě spát."
Řekla rozkazem Lisa a zase šla spát.

"Tady si někdo nechá rozvazovat. Dobře tě mění Niklausi."
Vysmála se Katharine.
Chytil jsem jí za krk a hodil na druhou stěnu to už vyběhla jak Rebekah tak Lisa na stejný moment.

"Bože můj! Ty jsi neuvěřitelný." Smála se Lisa protože se snažila být vážná.

"To je tak těžké pochopit že v půl páté ráno  ještě někdo spí?! "
Řekla naštvaně Rebekah.

,,tak se nezblázni sestřičko můžeš si jít zaběhat."
To už Lisa měla stejně vražedný pohled jako Rebekah. Elijah vyšel a třísknul dveřmi

,,Á spravedlnost mě dostihla."
zvedl jsem ruce nahoru na znamení že se vzdávám

"Nech toho prosím tě  Niklausi. Nemůžeš jí zabit třeba já nevím odpoledne? A né v pět ráno?!"
Dodal Elijah.

"Přesně pojď si lehnout zlato můžeš jí zabit třeba v já nevím jednu odpoledne?"
Dodala opatrně Lisa jako by se bála že budu řvát bylo to z ní cítit ten strach.

,,ty se me bojíš."
Řekl jsem Lise

"Ne nebojím prosím tě Niku co to povídáš?"
Měla v slzách oči

,,cítím to jak se bojíš."

"Necháte nás tu prosím o samotě ?"
Zeptala se Lisa ostatních ti jen přikývly a odešli

"Prosím Niku co si to myslíš já se tebe nikdy a teď mě dobře poslouchej! Někdy se tě nebudu bát a ty to víš. Jsem jen hodně unavená. Tak si pojď lehnout prosím."
Teď z ní vyžadovala jistota.

,,dobrá zabiju jí později. Já jen nechtěl abys u toho byla."
Začala se smát
"Lásko to by jsi s ní nesměl praštit o zeď ."
Řekla a políbila mě

Dark love Kde žijí příběhy. Začni objevovat