from me, to the lucky person who will love her

31 7 3
                                    

baştan uyarıyorum, onu sevmek çok kolay. bir gün onu göreceksin ve kalbin o günden son gününe kadar onun için acıyla kıvranarak atacak. gözlerin onunkilerle buluştuğunda zaman durmuş gibi hissedeceksin, onun güzelliğini izlemek için vakit öldüreceksin sayısız saniyeler geçirerek. ona vakit öldürmek denebilirse tabii.
ryujin'i tüm varlığınla sev ve onu sevmeyi asla sana verilmiş bir şans olarak görme. onu ciddiye al. daha önce başkaları tarafından kullanılmış bir kız ve bunun nasıl hissettirdiğini çok iyi biliyor. eğer ona bunu yaşatacaksan hiç onun karşısına çıkmamanı öneririm. yapma.
kalbinin buz tuttuğunu ve kalbini parçalayacak hislere karşı bağışıklık kazandığını iddia edecektir. yalan söylüyor. kalbinde tüm dünyayı on tur kuşatacak bir tutku var. bu yüzden bir şeyi sevdiğinde ölümüne seviyor - başka türlü nasıl seveceğini bilmeden. böylesinden bir aşk, onun aşkı, karşına pek sık çıkmaz. eğer onun buz fırtınasında parlayan bir alev olmaya çalışırsan ve bunu fark ederse seni kendinden uzaklaştıracaktır. yine de üstüne git ve ona galip gel, buzun altındaki güzel çiçeklerinin açmasını keyifle izle.
sinirliyken yalnız bırakma onu. kalmanı asla istemeyecek senden, insanların onu sevmesi için yalvarmaktan yorulmuş çünkü. yalnız kalmak istediğini söylese de sana ihtiyacı var, yanında kal. saçlarını güzel yüzünden çek, gözlerindeki güzel kaosu izle ve yanında kal. sert çocuk gibi davranmaya çalışma, onun yanındayken öyle olamazsın. gücün dış görünüşünden ve tavırlarından değil, karşındaki kadını ne kadar çok sevdiğinden doğmalıdır.
o çok yazar, o yüzden söylemek istedikleri çoğu insandan fazla olduğunda şaşırma. seni kabullendiği an dünyasının her yerine çizecektir -şiirlerine, karalamalarına- ve her bir hecesi seni tatlılıkla baştan çıkarır. o lanet olası kalemi kendini korumak istemeyeceğin lanetli bir kılıç gibi, kelimeleri senin içine dokunur ve onun her duygu patlamasında izler bırakır sende.
normalde buz gibi olan kalbi romantizme gelince bir masumiyet, saflık timsaline dönüşür. ondan beklemediğin tatlılıkla davranır sana. birçok ünlü ve kurgusal karaktere aşık oldu- senden önce tabii. aşkın tanımını yapmakta zorlanıyor ama senin de yardımınla hayal dünyasını gerçekliğe aktarabileceğine eminim.
okuduğu veya bildiği tüm hikayelerden hareketle beklentileri olacaktır, ama açıkça dile getirmez ve senin onlardan birini yapmanı bekler. bir sürü randevu fikri vardır, ama çoğunlukla güzelce giyinmeye üşenir ve sadece baş başa vakit geçirmek de ona yeter.
ama sen yine de onunla birlikte keşfet. geniş olmayan bir çevrede büyüdüğünden onu bambaşka dünyalara götüren ve düşündüren yerlerde takılmayı sever. geceleri amaçsızca sokaklarda dolaşın, elleriniz birbirine geçmiş halde, varacak bir yeriniz olmadan dolaşın. küçük kahve dükkanlarını ve sahafları keşfedin. parmakları eski tozlu kitaplara dokunurken gözlerine dolan neşeyi izle. onun bambaşka bir tarafını göreceksin, örmek için yıllar harcadığı duvarlarını yavaşça indirecektir.
ona bak, tatlılığının tadını çıkar ama dozunu kaçırma. onu izlediğini fark ettiği an duvarlar yeniden yükselir, eskisinden de fazla. onu sevdiğini söylemediğin bir gün bile olmasın. ne kadar sinirli olursan ol, dişlerini sık, erkeklik gururunu bir kenara bırak, git ve ona nasıl delicesine aşık olduğunu söyle.
bugüne kadar tanıştığım en güçlü ve en dikbaşlı insan, bu yüzden onun önce kendi kendinin kadını olduğu aklından sakın çıkarma. dominantlığını onun üstünde kurmayı deneme bile, sana yemin ederim ki hayatının en kötü kararı olur.
kurgusal bir karakter öldüğünde onu teselli et. aptalca olduğunu düşünebilirsin ama onlar onun için sadece bir kurgu değil, karakterlerle birlikte yaşayıp onların sevdiklerini bildiğinden böyle düşünüyor. shingeki no kyojin mangasının her bölüm güncellemesinde yanında ol, kulağa komik gelebilir ama o evrene bayılıyor. o yüzden bir şok yaşadığında çok içselleştirmesini önlemelisin.
rus edebiyatını sular seller gibi bil - bana güven. 5 seconds of summer dinlemeye başla. en sevdiği şarkılarını seçemediğini iddia edecektir, bu da başka bir yalan - lover of mine. eğer bunları yapmazsan işin bitmiş demektir. ortak bir paydada olmadığınızı hissettiği an kendini uzaklaştırır ve sen de hiçbir şey yapamadan içine kapanışını seyredersin.
onun için müzik her şeyden önce gelir, çok sevdiği kitaplarından bile vazgeçebilir. eğer ağlama krizine girerse fısıldayarak bir şarkı mırıldan ve ona nefes almasını söyle. alnına küçük bir öpücük kondururken yavaşça sırtını sıvazla. onun fırtınalarına katlanabilirsen sakin dalgaları, hatta nefes alışverişleri bile senin ruhunu dinginleştirmeye yeter. orada, seninle birlikte olduğunu iliklerine kadar hissedersin- hayatta olduğu için şükret. her zaman içindeki şeytanlarla savaştı ve savaşmaya devam da edecek.
yüksek ihtimalle senden daha akıllıdır, onu aşağıladığını veya içinden geçenleri anladığını düşündüğün anda bile senden bir adım öndedir. güven bana, o şekilde hissediyorsun çünkü senin öyle hissetmeni istiyor. kendine en güvendiğin anda bile aslında en başından beri onun avcunun içinde olduğunu fark edeceksin.
yüzünü ezberleyecektir. gözlerinin renginden başlar, dudaklarının nereden kıvrıldığı, kirpiklerin ve yüzündeki benler; hepsini aklına kazır. dudaklarının tadını da hatırlar, o yüzden dişlerini sık sık fırçala. her yüz ifadeni ve altlarında yatan anlamı bilir. duymaya en ihtiyacın olan sözleri o anda bulur ve söyler. hayallerinde sana destekçi olacaktır, işler zora girdiğinde yanında olur ve seninle birlikte savaşır.
ryujin parmak uçlarında evrene sahip olmayı hak eden biri, ona kraliyet ailesindenmiş gibi davran. bir daha asla eskisi gibi olamayacaksın, çünkü bu kız diğerleri gibi değil. şanslıysan seni dünyanın en mutlu insanı yapacaktır.
ve en önemlisi, onu asla kaybetme - benim yaptığım gibi yapma.

sevdiğin kızın eski sevgilisi, choi san.

sincerely, to you | ryujin & san ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin