sincerely, to you: surrendering to pain is easier than hoping for unknown

18 5 0
                                    

sevgilim, bugün çok garip hissediyorum. yürüyüşe çıkıp düşüncelerimi dağıtmayı denedim ama hiç ile yaramadı.
şu an kış tatilindeyiz, ve ne kadar seninle vakit geçirmek istediğime inanamazsın asla. sensiz hiçbir şey yapasım gelmiyor, bu berbat, biliyorum.
kız kardeşim yuna çok istediği için onunla frozen 1 ve 2'yi izledik, ama benim aklım yine sende ve vizyona girdiği gün frozen 2'yi izlemeye gittiğimiz o gündeydi. frozen 3'e çocuklarımızla gitme planları yaparken şimdi senin bile olmaman... bu duygu çok acı ve ben buna karşı koyamıyorum. acıya teslim olmak bilinmezi ummaktan daha kolay geliyor, keşke tüm hislerimi bir elektrik düğmesiyle kapatabilsem.
görmezden gelindiğimi hissediyorum ve bu beni ağlatıyor. hiç iyi değilim. benimle ilgilenen tek insan senmişsin sanki. keşke burada olsaydın ve beni güldürseydin, buna öyle ihtiyacım var ki...
herkesi kendimden uzaklaştırmak ve çabalamamak istiyorum artık. onların bana yapmasındansa ben onlara yapayım bunu. bencilce, biliyorum. ama burada böyle acı çekmektense o hislerden kaçmayı tercih ederim.
bu gece uyumak için sabırsızlanıyorum çünkü uyanmam belki. kimbilir.

ryujin'in.

sincerely, to you | ryujin & san ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin