seni kaybetmek sadece acı verici değildi, bana tahmin edemeyeceğin kadar zarar da verdi.
hâlâ sabaha karşı anlamsız saatlerde uyanıp duruyorum sık sık, yüzünü görmeden gözlerimi bile kapatamazken şimdi yüzünü görmeyeli üç yıl oldu sannie. şaka gibi geliyor bazen, ama bir o kadar da gerçek. dışarıya çıktığımda üç yıl önce bizim yaşlarımızda olan çiftleri gördüğümde yutkunurken gözlerimi hızlı hızlı kırparak gözyaşlarımı tutmaya çalışıyorum hâlâ; göğsümdeki boşluk nefesimi, sesimi normalin aksine zangır zangır titretiyor. günün olur olmadık saatlerinde ağlayıp yataktan çıkmak istemiyorum bazen, tüm gün eski mesajlarımızı okuyup seni aramak ya da aramamak arasında gidip geliyorum. geçen denedim bu arada. hattını da kapatmışsın, şimdi alıcısı olmayan bir sesli mesaj var o numarada. bazı fotoğraflarını sildim, anında pişman olsam da geri alamadım; sanırım benim huyum bu. yanlış bir şeyler yapmak, pişman olmak ama zamanı geriye alamamak, dolayısıyla hatayı düzeltememek. hayat bana ikinci bir şans verse senin bana karşı bir şeyler hissettiğini belli ettiğin ilk anda boynuna sarılırdım.
ama artık büyümek istiyorum san, lisede tanıdığın 17 yaşındaki o kız olmak istemiyorum. sen aklımda dolandıkça 2019 yılını tekrar tekrar yaşıyormuşum gibi geliyor ve ben bunun devam etmesini istemiyorum. senin hikayemde ana karakter olmanı isterdim ama görünüşe göre sana sadece bir bölüm ayrılmış, keşke böyle olmasaydı. keşke dediğim çok şey var ama bu keşke'lerin olmamasını sağlayacak bir sen yoksun, bu yüzden uzatmanın kimseye faydası olmayacak. tıpkı üç yıldır kendime hayatı layık görmediğim gibi. görüyorsun, seni kaybetmek gerçekten fena çarptı bana, şimdi sonsuza dek bu acı ve senin hayaletinle yaşayacağım. bu defa bunu hak ettim.
ve biliyor musun sevgilim, sanırım uzun süre eksik olan şeye bir süre sonra gerek de kalmıyor.son bir kez, ryujin'in.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sincerely, to you | ryujin & san ✓
Hayran Kurgu𝗿𝘆𝘂𝘀𝗮𝗻 ᦸ gerçek aşkının en yakın arkadaşı olduğuna inanan umutsuz romantik ryujin, hem en yakın arkadaşı hem de sevgilisi olan san'ın ona bıraktığı mektupları okumaya cesaret edebildiğinde geç kaldığının farkına varır. ♥︎ ﹙신류진 x 최산﹚ ─ a collec...