part 25

273 21 3
                                    

היי מה המצב איך הולך מה נשמע😁
אז היום התמזל מזלכם הראש הכחול שלי עובד 😎
אז רק אומרת סמאט⚠️
ומי שלא טוב לו שלא יקרא 😁
ומי שקורא אני אוהבת אותכם❤️



נ.מ לואי
"לואי ~~~לואי" שמעתי לחישות שאחריהם הרגשתי נשיקות על צווארי עוד לא פתחתי את העיניים והצליל הראשון שיוצא לי זה גניחה (ע.כ 🤦זה אני כתבתי נכון?) "הארי מה אתה עושה?" שאלתי חצי ישן שאני רואה את הארי מוריד את חולצתו "סקס בוקר" הארי לחש לאוזני וצמרמורת עברה בגופי , הורדתי את חולצתי (ע.כ עוד לא צחצחתם שיניים שני מגעילים-לא באמת🤓)
וראיתי שהארי כבר בלי חולצה או מכנס רק בוקסר דקיק שלא מסתיר את איברו העומד , הורדתי את כל בגדי כך שאני ערום לפניו הוא הוריד את הבוקסר חושף את איברו הגדול והעומד , הארי לקח את אצבעותיו והכניס לפי הבנתי את הרמז והתחלתי ללקק ולמצוץ את אצבעותיו הארוכות , אחרי שהאצבעות של הארי היו רטובות מספיק הוא הוציא אותם מפי התקרב לאוזני ולחש "תצתרך להיות בשקט כי ליאם נייל וזאין בבית" ובמכה הכניס אלי את אצבעותיו גניחה חזקה יצאה מפי "אאאהההריי" הארי התחיל להזיז את אצבעותיו בתוך חורי גורם לו לגדול בעוד יוצאות ממני גניחות שלא בשליטתי , הארי הוציא את אצבעותיו ושאל "אתה מוכן?" "אתה באמת צריך לשאול?" החזרתי לו בשאלה והוא דחף את עצמו לתוכי , כל אורכו בתוכי , הוא התחיל לזוז לאט מנסה לא לגרום לי לכאב.


נ.מ הארי
לראות ככה את לואי גונח מתחתי וזה בגללי שיגע אותי רציתי לגרום לו לצרוח את השם שלי , אבלל יש עוד אנשים בבית לצערי , "הההאררייי. יותר מהר " שמעתי את לואי אומר ומייד התחלתי לזוז מהר מוציא ממנו גניחות חזקות , "האאארי אני קררווב" לואי אמר "גם אני לו שלי" אמרתי לו
שניה אחרי זה שנינו גמרנו ביחד , נשכבנו אחד ליד השני הסתכלתי על לואי שלפתע שנינו פרצנו בצחוק חזק , "בוקר טוו אאאההה תודיעו שאתם ערומים לפני שפותחים לכם את הדלת" ליאם אמר מוטרד נייל נכנס אחריו מתלהב "אומיגד עשיתם סקס שאנחנו בבית איך לא שמעתי אהההה רגע לואי איך הארי נכון יש לו גדול" נייל אמר בהתלהבות ולואי לא ידע איפה לקבור את עצמו
"טוב צאו אנחנו צריכים להתלבש ואחר כך נעשה סדר יום כי אנחנו יוצאים בערב" אמרתי וראיתי את לואי מחייך .


נ.מ לואי
אני נכנסתי להתקלח בעוד הארי מסדר את המיטה ומארגן לי בגדים ולו , איזה חמוד הוא , הוא התעקש להכין לי בגדים , יצאתי מהמקלחת שמגבת לגופי שלפתע היא נמשכה "זה בסדר כבר ראיתי אותך ככה" הארי אמר עם חיוך מקניט , גילגלתי עיניים והתחלתי להתלבש , אחרי שההינו נקיים ורעננים (ע.כ מתה😂😂😂 רעננים)
הלכנו למטבח שם מסביב לשולחן ראיתי שלוש פרצופים שניים עם חיוך ערמומי ואחד אם פרצוף מוטרד , "אז לואי איך לעשות את זה עם הארי על הבוקר?" זאין שאל ואני נחנקתי "לך תעשה כבר את ליאם" החזרתי לו , ליאם הפך לאדום וזאין רק חייך ואמר "בשמחה" והסתכל על ליאם , "חברה יש לכם לעשות מה שאתם רוצים ולארוז עד הערב מזוודה לכל אחד אז תאכלו ותנצלו את הזמן" הארי אמר
מתיישב.

*לקראת הערב*

נ.מ זאין
אני לא יודע מה קרה לי אבל מאז שהגעתי להיות עם הארי נייל ליאם ולואי אני ממש אמיץ בכל מה שנוגע לליאם הוא ממש מוצא חן בעיניי , "אז ליאם לאן אתה חושב שנלך?" שאלתי "אני לא יודע אבל כדאי לנצל את הזמן שיש לנו כאן כי אחרי זה לא נוכל לעשות מה שאנחנו רוצים" ליאם אמר "אוקי אז אני רוצה לעשות את זה" אמרתי ונישקתי אותו , ליאם היה בשוק אבל מהר מאוד זרם אם הנשיקה , התנתקנו מחובר אוויר , ליאם הסתכל עלי ואמר "אתה לא יודע כמה זמן חיכיתי שתעשה את זה" וישר התנפל על שפתיי.

נ.מ לואי
"חברה יוצאים" שמעתי את הארי מודיע לכולם נייל הגיע לסלון בריצה ואחריו זאין וליאם שמשום מה השפתיים שלהם היו נפוחות ואדומות אבל לא יחסתי לזה חשיבות (ע.כ 🤦) העמסנו את המזוודות וקרוואן שהארי הביא , כן אנחנו נוסעים בקרוואן שמחובר לרכב שבמקרה שירדפו אחרינו ננטוש את הקרוואן , עלינו לרכב והתחלנו ליסוע לעבר הלא נודע.



💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙
וואו אני גאה בעצמי😎
אהבתם את הנ.מ החדשה😏
קיצר אוהבת את כולכם ולילה טוב🤓❤️🌝

for real// larry stylinsonWhere stories live. Discover now