part 31

199 18 6
                                    

לא מאמינה שעבר פסח😭
אני רוצה שוב לאכול מצות😭
וחופש😭
אוקי ועכשו פרק😁(אני והפיצול אישיות שלי🤦)

נ.מ לואי
יצאנו לכיוון המטוס , מטוס דווקא נחמד זה , כולם עלו והיתה אווירה מוזרה אתם מכירים את זה שאתם מרגישים שהכל הולך יותר מדי בקלות , כן אני יודע כשאומרים את זה דברים רעים קורים אבל אני רק חושב את זה , "חברה יש לנו חברה מאחורה" אלינור אמרה באמצע הטיסה , שיט ידעתי שזה היה קל מדי , "הם יורים עלינו והכנף השמאלית הלכה" אלינור צעקה וכולנו הבנו את המצב זה הסוף שלנו , "כולם מצנחים" טיילור צעקה ולקחה את המצנחים וזרקה לנו , אבל היה חסר מצנח אחד , כולם לקחו חוץ מהארי "הארי בוא מהר צריך לקפוץ" אמרתי לו בתקווה שיבוא אלי למרות שידעתי שמצנח אחד לא יחזיק את שתיינו "הכל ההיה בסדר לואי יפה שלי" הארי אמר ואני עם דמעות בעייני , הארי הסתכל עלי עם דמעות ואמר לי "קפוץ מהר" הסתכלתי עליו חיוור מפחד ואמרתי "לא אני נשאר אם אנחנו מתים אנחנו מתים ביחד" הארי חייך ואז אמר "ביי לו שלי ניפגש" הוא נתן לי נשיקה ודחף אותי מהמטוס , אני מרוב שוק לא יכולתי לעשות כלום חוץ מלבכות בכי חרישי , כשהגעתי לאדמה ראיתי את כל החברה מסתכלים עלי ואלינור שאלה "לואי איפה הארי?" כעסתי כל כך "איפה הארי את שואלת כלבה , את לא הבאת מספיק מצנחים בגללך הוא מת ואת שואלת אותי איפה הארי , אני יגיד לך איפה הארי , הוא מת בגללך הוא מת" אמרתי ושוב פרצתי בבכי שרק הלך והתחזק , זאין וליאם התקרבו וחיבקו אותי אני לא יודע מה קרה אחר כך כי התעלפתי והתעוררתי באחוזה גדולה ויפה.



נ.מ נייל
הוא לא יכול למות זה לא קורה , אח שלי החבר הכי טוב שלי , הוא חזר לחיי לזמן כל כך קצר , לואי מפורק ואני לא ממש יכול לאסוף את השברים כי אני שבור בעצמי , למה הארי למה עשיתה את זה בכוונה , אתה הבן אדם שבחיים לא מת , "אוקי אז זו הצוואה שהארי אח שלך השאיר למקרה שהוא ימות למרות שזה נדיר שאנשים צעירים כל כך מכינים צוואה משום מה הוא עשה את זה , אז אני מקריא , נייל אחי היקר אני יודע שלקח לנו הרבה זמן לחזור להיות אחים אבל אני רוצה שתדע שתמיד הייתה אח שלי , ולואי לו יפה שלי אני מקווה שאתה לא בוכה" העורך דין הקריא את הצוואה בעוד אני מחזיק ללואי את היד ובוכה איתו "אני לא רוצה שתבכו עלי כי אני הלכתי בשלווה מהעולם הזה ומי יודע אולי ביערות הגשם הפרח פורח" השורה הזאת נראתה לי מוזרה אבל לא התייחסתי לזה , העורך דין אמר שכל הרכוש של הארי עובר ללואי ואלי ולליאם וזאין לפי הצוואה , אני עדיין לא מסוגל להניח לזה הצוואה היתה נראית מוזרה מה הקשר פרח וממתי הארי קורא לי אחי היקר משהו פה מוזר , אני יבדוק את זה אחרי זה.




נ.מ לואי
עוד יום עובר בלי הארי , אני לא מסוגל יותר לא חשבתי שיכאב לי כל כך אם הארי יעלם מחיי בהתחלה שנאתי אותו כל כך , ועכשו אני רק רוצה שהוא ההיה פה לעצבן אותי להציק לי לאהוב אותי , "הארי איפה אתה , למה לא ניסיתה אפילו לתפוס במצנח שלי למה?" אני אומר לכוכבים בעודי בוכה , שלפתע הטלפון שלי מצלצל על הצג מופיע מספר חסוי , אני עונה כי מה כבר יכול לקרות לפתע אני שומע קול , הקול היה לא הקול האמיתי של המתקשר "הלו?" שאלתי , לא נשמעה תשובה "הלו?" אמרתי עוד כמה פעמיים אבל רק שקט היה על הקו , ניתקתי מיד והמשכתי לבכות משום מה הייתה לי תקווה שזה הוא שהוא עדיין חיי אבל לא.


💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙
אני רק יגיד הפרקים לפי המצב רוח שלי אז😌
קיצר מקווה שאהבתם 🤓
ולא הסיפור לא נגמר פה😈
ביי ❤️

for real// larry stylinsonWhere stories live. Discover now