part 18

361 22 21
                                    

אז מתוך נימוסים דבר ראשון היי😘
דבר שני זה רק אני או שלואי פשוט חתיך מדי לכדור הארץ😎
בכל מקרה אם שבוע הבא אני יעלה את הפרק הבא קצת באיחור אז סליחה מראש😘
ושמתי לב שאני שמה יותר את הצד של לואי מאשר את של הארי אז סליחה על זה😉

נ.מ לואי
אוקי היום אני אמור להיפגש אם הארי ונייל בפיצריה מעניין אם הארי יביא את ליאם , והקטע הכי הזוי בגלל שאנחנו סוג של נמלטים אז הארי אמר לי לשנות את התספורת😭(ע.כ התמונה למעלה זה כאילו התספורת שלואי שינה מהפוני על המצח😎) טוב אבל על מה אני מתבכיין אני נראה טוב גם ככה (ע.כ וואו לואי בכלל לא נרקיסיסט😜)
"אוקי אז התכנסנו כן היום---------רציני לואי אנחנו לא באירוע אז תגיע לנקודה למה אני אוכל והולך" נייל קטע אותי במהירות שראה שהתחלתי להרצות שם , " אוקי אז יש לי שלוש שאלות אחד איך כל השנים האלה הארולד היה אח חורג שלך ולא ראיתי אותו פעם אחת שתיים איך לעזאזל הארי הפכת לצל הלילה ושלוש ..... הארי תגיד נייל אמר לך פעם משהו עלי?" שאלתי וכששאלתי את השאלה האחרונה הנמכתי את קולי והסמקתי , ואני בן אדם שלא מסמיק בדרך כלל והקטע תמיד חשבתי שאם אני ההיה עם גבר רק אם אז אני ההיה הטופ אבל מסתבר שאני ממש לא.

נ.מ הארי
"לואי על השאלה הראשונה , נייל פגש אותי רק פעם בשמונה מאות שנה בגלל שאני צל הלילה וגם סוכן ועד לפני כמה שנים ההיתי במקום ליד יערות הגשם בברזיל כי ההורים שלי שלחו אותי ללמוד שם אז זה לא שאני ונייל ממש נפגשנו כל יום , על השאלה השניה , הפכתי לצל הלילה בגלל.....לפני כמה שנים יצאו לי כמה מקרים בברזיל להיתקל במאפיה שם הם לא מנמש נחמדים ואם תגיד להם משהו או תעצור אותם מלהשיג מה שהם רוצים כולל להרביץ לאנשים הם לא יהססו להרוג אותך אז הפכתי לצל הלילה והתאמנתי לילות וימים כדי להגן על מי שהיה לי חשוב שם , והשאלה השלישית...." הגעתי לשאלה השלישית וחייכתי חיוך ערמומי "נייל חפר לי עליך כי אני ביקשתי ממנו" אמרתי וראיתי שלואי מסמיק יותר ויותר מרגע לרגע , אז החלטתי להציק לו קצת בקטע טוב
"אז לואי מה אתה חושב על התשובות שלי , הם מספקות אותך?" שאלתי ולואי רק הנהן בשקט , "לואי עכשו יש לי שאלה אליך" אמרתי את זה וראיתי איך ראשו מתרומם ונועץ מבט בעייני כאילו מאשר לי לשאול "לואי אתה מחבב אותי מספיק כדי להיות חבר שלי?" שאלתי וראיתי בזווית העין את נייל נחנק מהמים ששתה גיחכתי והסתכלתי על לואי כאילו מחכה שיגיד משהו.

נ.מ לואי
מה הוא שאל הרגע , אומיגד מה לענות לו , אני מחבב את הארי מאוד אני יכול להגיד שאני מאוהב בו , אוקי לא זה מוקדם מדי להתאהב במישהו בשבועיים או נראה לי פחות , דיי הוא מחייך אני לא מסוגל להגיד לו לא תראו את הגומות האלה ובעיניים שלו רואים שיש תקווה ותמימות אוקי תמימות אין אבל ....... "כן" אמרתי בלחש וראיתי את נייל יורק את המים שהיו בפיו "מה אמרתה?" הארי שאל עם חיוך שממיס אפילו את השמש "אמרתי כן הארי אני ההיה חבר שלך מה לא מובן" אמרתי בכעס מזוייף למרות שבתוך תוכי אני מת משמחה ,  "אוקי ומהיום אתה ישן איתי" הארי אמר בחיוך בעוד אני נחנק החלטתי להתעלם , פתאום נדלקה לי הנורה שיט נייל פה איך שכחנו ממנו.

נ.מ הארי
כל כך שמחתי שלואי אמר כן ששכחתי שנייל לידינו סובבתי את ראשי לכיוונו ונייל פשוט נחנק מהמים והסתכל עלי ועל לואי המום , אני ולואי הסתכלנו אחד על השני לפני שפרצנו בצחוק ביחד
"שתקו" נייל אמר וגילגל עיינים "לא רק שאני צריך לסבול את הארי עכשו אני יצטרך לסבול את שניכם ביחדדד" נייל אמר בעצב מזוייף ראו עליו אני יודע שהוא שמח שאני אח שלו הרי אני מושלם בתור אח , "והארי אם אתה פוגע בו אתה מת" נייל אמר ואני הנהנתי "למה אם הוא יפגע בי גם אני יכול לפגוע בוא" לואי אמר בכעס "כן בטח זה כל כך שקוף שאתה הבוטום לואי כאילו דה" נייל אמר גורם ללואי להסמיק בכעס ולי לצחוק , דיברנו והעברנו את הזמן לאחר מכן נפרדנו מנייל וחזרנו לבית המוגן , "לואי בוא אתה ישן איתי" אמרתי והוא לא התנגד להפתעתי , נשכבתי במיטה וחיכיתי ללואי הוא הגיע לבוש בפיגמה נשכב לידי ואמר "לילה טוב הארולד" "לילה טוב לו שלי" החזרתי לו והלכנו לישון.

💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙
אוקי אז מה אתם חושבים על הפרק אני אשמח לשמוע😁
וקיצר עוד פרק אחד שנים מתחיל הסמאט אז אם אתם רוצים האזהרה כל פעם שיש תגידו🔞
לילה/בוקר טוב 🌝🌞

for real// larry stylinsonWhere stories live. Discover now