part 9

403 28 11
                                    

מקווה שאהבתם את הפרק הקודם❤️
תשמעו אני מנסה כמה שיותר שההיה בכל פרק כמות מילים גדולה ושתכלול את כל התמונה אז עם יש לכם הערות שיעזרו לי תרגישו חופשי 😘😉
תהנו💙💚

נ.מ לואי
לפתע הטלפון שלי צלצל ועל הצג היה כתוב הבוס ,  (מואאאההה תדמיינו צחוק מרושע😏)
"הלו" עניתי הארי היה בסלון אז הנחתי שהוא שמע שאני בשיחה "טומלינסון משימה חדשה לך ולסטיילס אתם הולכים לתפוס את צל הלילה, תתארגנו יש לי מידע אמין שהוא הולך להיות במרכז העיר" הוא אמר ואני ההיתי בשוק אני אמור לתפוס את הבן אדם שנותן תקווה לאנשים שנותן תקווה לי שלא הכל רקוב בעולם , טוב אני ינסה כמה שיותר להכשיל את המשימה.

"הארי" קראתי הוא לא היה בסלון "הארי , קום יש לנו משימה" אמרתי שראיתי אותו שוכב על מיטתו וקורא ספר אני לא ישקר או משהו אבל הוא נראה מזה סקסי , ייה לואי על מה אתה חושב אתה שונא את הארי , אמרתי לעצמי בלב וניערתי את ראשי "מה המשימה?" הארי שאל והיה אפשר לשמוע שהוא ישן קצת היה לו קול עמוק מהרגיל שממש אהבתי משום מה , "לתפוס את צל הלילה" אמרתי והוא ישר הזדקף לישיבה מהירה ואמר "בוא נצא יאלה תתארגן מהר" הארי אמר והלך לחדר הגדג'טים ואז לאוטו, התארגנתי כמה שיותר לאט כך שההיה לצל הלילה מספיק זמן לברוח לפני שנגיע , "לואי נו בוא כבר" שמעתי את הארי צועק לי "טוב אני בא ילחוץ כולה צל הלילה" אמרתי בתקווה שהארי ישחרר , נכנסתי למכונית ונסענו הלילה ירד מהר ממה שציפיתי , לפתע הארי אמר "אני הולך לעשות שיחה אם צל הלילה מופיע תתפוס אותו" הינהנתי והארי הלך לפתע רכב של המאפיה הגיע והם התחילו להעביר ארגזים מלאים בנשק וסמים לרכב שבא מהצד השני צילמתי את זה שלפתע הגיע צל הלילה , הפסקתי לצלם והסתכלתי מהופנט שלפתע ירו לצל הלילה ביד הוא לחץ על האוזניה ודיבר אם מישהו והבנתי שזה הזמן להתערב והארי עוד לא חזר כך שהוא לא ידע , יצאתי מהאוטו והתחלתי לירות על אנשי המאפיה צל הלילה שם לב לזה שאני עוזר לו אז הוא בא לכיווני והמשיך לירות על אנשים אפילו אם כדור ביד למזלו ולמזלי הכדור היה ביד שמאל שלו והוא ימני , פתאום אחד מאנשי המאפיה ירה על האוטו שלי ושל הארי והאוטו התפוצץ , צל הלילה תפץ בי וזינק על אחד הגגות , אני לא ישקר הרגשתי כמו בסרט של באטמן , "תודה שעזרת לי לואי" "אין בעד מה--רגע איך אתה יודע את הש" לא הספקתי לסיים את המשפט והוא לא היה אבל משהו אמר לי שעוד ניפגש.

"הארולד איפה אתה לעזאזל אתה יודע בכלל מה הלך" התעצבנתי על הארי שהתקשר לשאול אותי איפה האוטו , "ניפגש בבית" צעקתי לטלפון וניתקתי להארי.


נ.מ הארי
אני לא מאמין לואי עזר לי חשבתי שהוא ינצל את ההזדמנות ויתפוס אותי , מה אני עושה עכשו אם אני יכנס הביתה עם כדור ביד הוא ישר יבין מי אני עוד אחרי שקראתי בשמו , "תגיד אתה מפגר" ליאם אמר לי בעצבים בזמן שחיטא והוציא את הכדור "יכולתה למות אם לואי לא היה שם ושתבין שיש לך מזל שהוא לא זיהה אותך..." ליאם המשיך לצעוק עלי אז פשוט שתקתי והינהנתי בשלב מסויים הפסקתי להקשיב אז שאלתי אותו "תגיד ליאם איך הולך עם זאין הזה החבר של לואי?" הוא פשוט הפסיק לדבר הרים את מבטו אלי וכולו מסמיק זה היה מצחיק כי קשה לגרום לליאם להסמיק זה קשה "בסדר אני רק מפחד שהוא גם יגלה על מה שאנחנו עושים אז נראה לי אני מתרחק" הוא אמר ואני חטפתי שוק "ליאם יסתום זה כזה ברור שאתה מאוהב מה שבמקרה שלך לא קורה הרבה אז אם לא תעשה משהו אני יעשה" אמרתי ועכשו ליאם היה בשוק "טוב אני יצא איתו אבל אם הוא יגלה משהו או לואי אני רוצח אותך" ליאם אמר "אתה לא רוצה להרוג את תקוות האנשים" אמרתי במבט סנובי(הארי הנרקיסיסת😂🤪❤️) ליאם רק גלגל עיינים וחבש לי את היד "טוב עכשו לך הביתה תגיד ללואי שתפסתה גנב או משהו" "ביי פיינו" אמרתי לליאם שגילגל עיינים צחק והניף את ידו לאות של ביי ביי.

"לואי הגעתי סורי שאחרתי רק תפסתי כייס בדרך" אמרתי ללואי שעמד עם ידיים שלובות ופרצוץ חושד , "טוב תואכל ותלך לישון יש לנו חופש מחר כי ג'ק וכריס יוצאים למשימה" לואי אמר נכנס לחדרו וסגר את הדלת אני רק חייכתי לעצמי וקיוויתי שאני לא מתאהב בו.



💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚
שבוע הבא יש מצב שאני יעלה באיחור של יום אז הפרק ארוך וגם מקווה שנהנתם כמו שהבנתם אני אוהבת למרוח קצת אבל אל תדאגו הכיף נוד מעט מגיע😉😎😏💜💚💙
לילה/בוקר טוב🌞🌝

for real// larry stylinsonWhere stories live. Discover now