part 27

249 23 13
                                    

אזזזז.....
התגעגתם?
אני יודעת שכן😏
רק אומרת מי המציא את מתמטיקה? פיתגורס.
למה עשיתה לנו את זה י*****😭😭😭
אוקי ופרק🤓🎉


נ.מ לואי
בבוקר כולם קמו והתחילו להתארגן לנסיעה , לא ממש להיתארגן יותר נייל אורז את החטיפים והאוהל ליאם בקושי הולך זאין אני לא יתחיל לדבר עליו בכלל והארי .... טוב הארי צועק על כולם שעוד חמש דקות יוצאים.

אחרי שכולם התארגנו ועלו לאוטו שאלתי את הארי "הארי תגיד נוכל לחזור מתי שהוא הביתה כי אחותי לוטי ואמא שלי ואני קצת מפחד שהם דואגות" הארי הסתכל עלי במבט אוהב ואמר "כשהמצב הירגע ואני יתקן הכל כן ואל תדאג אתה יכול להודיע להם דרך הטלפון שיש לנו הוא מוגן מפריצות ככה שתוכל לדבר איתם חופשי" חייכתי והחזרתי את מבטי לדרך שלפתע נייל מאחורה שאל "עוד מישהו חוץ ממני שמע גניחות אתמול מהקרוואן?" וחייך חיוך ערמומי מסתכל על זאין וליאם , ליאם הפך לעגבניה וזאין רק חייך חיוך מובך , הארי התפוצץ מצחוק ונייל המשיך "ואמאלה זאין מה אתה מכונת זיונים או משהו?כל הלילה איך?" התחלתי גם לצחוק.

נ.מ נייל
נראה שמשהו מציק ללואי , הפנים שלו מספרים לי הכל , אולי קרה לו ולהארי משהו? ... לא אין מצב
אולי זה משהו שקשור לכסף?.... גם אין מצב אז......... שיט לוטי ואמא שלו יואו שיצאנו אמרתי להם שלואי לא יגיע בזמן הקרוב בגלל העבודה אבל הם בטח ראו כבר את החדשות שיט , "לואי הכל בסדר?".


נ.מ לואי
"לואי הכל בסדר?" נייל שאל אותי ידעתי שהוא ישים לב "לא סתם פשוט דואג ללוטי ואמא שלי" אמרתי נייל הסתכל עלי וחייך חיוך מבין ואמר "אל תדאג הם ההיו בסדר אנחנו עוד נחזור ו......... אוקי ליאם וזאין אני מבין שגילינו שאתם ביחד אבל אתם יכולים להפסיק להתמזמז ליידי אין הרבה מקום פה" נייל קטע את עצמו לפתע והארי ואני התחלנו לצחוק , נייל באמת העלה לי את המצב רוח בשניות.


נ.מ הארי
שיט איך אני אומר לו שאני מכיר גם את אחותו , לואי לא יודע אבל כל מי שבאוטו הזה חוץ מזאין ידע עליו כבר מזמן וגם לוטי אוקי הסבר קצר , לוטי היתה עובדת איתי ואם ליאם היא הייתה הבן אדם שמתחזה לאנשים כדי להשיג דברים היתה את הפעם הזאת שהיא התחפשה לשוטרת כדי להשיג מידע אבל זה לא הנקודה , הנקודה היא שאם לוטי תדע שאח שלה איתי ובצרות , מה שהיא בטח כבר יודעת אכלתי אותה.

זאין
משהו בלואי והארי ממש מוזר בימים האחרונים אולי זה בגלל שהם לא שכבו? נהה
"היי הארי מתי מגיעים?" שאלתי בטון עייף
"עוד בדיוק שתי דקות אנחנו מגיעים לרציף משם מחכה לנו סוג של יאכטה גדולה שתיקח אותנו לאי" הארי אמר בטון מאורגן(ע.כ אין לי מושג אם יש דבר כזה טון מאורגן אבל יאלה😶).

הגענו לרציף הארי אמר שמשאירים את האוטו ועולים על היאכטה , אפשר רגע להגיד משהו על היאכטה זה לא יאכטה זה מלון על מים , עלינו כולם וכל אחד התפצל לחדר שהארי אמר לו , לי ולליאם הוא אמר להיות ביחד אז אין לי תלונות , אני רק צריך לבדוק עם לואי משהו , אין לי כוח אני יעשה את זה מחר כבר החשיך ואני סחוט מהלילה שעבר.



💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚
מקווה שאהבתם 🤓
אם לא זה גם בסדר כל אחד והטעם שלו🙄
ותנחשו מי הולכת להיכנס לסיפור בנוסף ללוטי ?
אתם בחיים לא תעלו על זה או שכן אז.....
ביי❤️

for real// larry stylinsonWhere stories live. Discover now