part 6

436 28 17
                                    

מה מצב התגעגעתם?😉
מקווה שתואהבו את הפרק הזה 💚💙
תהנו❣️

נ.מ לואי
"לואי תרגיע עם הבירה , מה בכלל קרה שאתה רוצה להישתכר ב12 בבוקר?" שאל אותי נייל במבט עצבני אפשר לראות עליו שאין לו כוח אלי עכשו , "כלום , היתעוררתי במיטה של הארי ואני חייב לו דייט לפי ההתערבות שלנו עכשו אתה מבין את הבוקר המחורבן שאני עובר" אמרתי בנשימה אחת והפנתי את מבטי לנייל שפשוט שתק והסתכל עלי בתדהמה , " כל זה הספקת בבוקר אחד וואו לואי אתה מוכשר" אמר לי נייל במבט משועשע "אני חושב שאתה צריך ללכת ולסדר דייט עם הארי" נייל אמר והתחיל לצחוק "טוב ביי נייל אין לי כוח לבדיחות שלך עכשו" אמרתי השארתי עודף על השולחן והתקדמתי ליציאה "תמסור לזין של הארי דש בשמי" צעק לי נייל , שלחתי לו אצבע שלישית ויצאתי , ניכנסתי למכונית שלי ונסעתי לדירתו של הארי.

ניכנסתי לדירתו ומהדלת ישר נכנסתי לחדרי בלי להסתכל לצדדים בחדרי החלטתי להמשיך לכתוב את השיר שאני עובד עליו , זה שאני מפורסם או מוציא שירים אני פשוט אוהב לכתוב שירים , "לואי" שמעתי את הארי מעבר לדלת חדרי "מה הפעם נודניק כל עוד זה לא משימה תעזוב אותי אני עסוק" אמרתי לו בכעס "מה אתה עושה" אמר הארי ופתח את דלת חדרי עם מבט מסוקרן בעיניו "אז אתה כותב שירים" אמר כשראה את המחברת שבה אני כותב שירים , לא ממש תיכננתי שמישהו יראה מה כתבתי אבל לא הספקתי לסרב והמחברת היתה בידיו "הארי תחזיר לי את זה עכשו" אמרתי בכעס (ע.כ כל הזמן כועס לואי 😉) "אתה כל הזמן קורא לי בצעקות מעניין איך תצעק שתהיה איתי במיטה" הארי אמר וקרץ לי , גילגלתי את עיניי והוא העביר את מבטו למחברתי קורא את השורות במהירות , קצת נלחצתי פעם ראשונה שמישהו קורא את השירים שלי , אני כתבתי אותם ברגעי המשבר שלי הרגשתי שרק השירים יכולים להציל אותי , "וואו לואי אתה צריך להיות מפורסם אם אתה כותב שירים כאלה , למה אתה לא עושה עם הכישרון הזה משהו?" שאל הארי ואני הופתעתי "אני לא תיכננתי לעשות אם השירים שלי משהו , ולהזכירך יש לי עבודה שלא ממש מאפשרת משרה חלקית" אמרתי עם קצת עצב בקולי , "טוב בסופו של דבר אתה תעשה מה שאתה רוצה , אני הולך להכין ארוחת צהוריים שהיא גם ערב כבר 7 לא שמנו לב לזמן" אמר הארי "אוקי תקרא לי שהאוכל מוכן" אמרתי הארי הינהן בראשו יצא מחדרי והלך למטבח.

"לואי האוכל מוכן" שמעתי את הארי קורא לי "אני בא אני רק צריך ליבש את השיער" אמרתי השיער שלי עדיין רטוב מהמקלחת וזה לא בריא להיות עם ראש רטוב , יצאתי מחדרי והתקדמתי למטבח שלפתע שמעתי את הארי מדבר בטלפון אבל לא שיחה רגילה שיחה מוזרה "כן הכסף אמור להגיע אלייך מחר בערב" שמעתי את הארי אומר , לצערי לא יכולתי לשמוע מה הצד השני אמר אבל זה היה מספיק חשוד , עשיתי קצת רעש עם רגלי בכוונה הארי שם לב אלי חייך ואני התקדמתי למטבח "טוב נדבר אני צריך לסיים" אמר הארי וניתק , "מי זה היה?" שאלתי "סתם מישהו מהעבודה" אמר הארי "טוב הכנתי פנקייקים ויש קצפת אם אתה רוצה" זה רק אני או שנדמה לי שהארי השקיע בישבילי , "תודה" אמרתי והארי שלח לי חיוך , התיישבנו לאכול הארי הדליק את הטלוויזיה על המסך שידרו את החדשות של היום שלפתע היה ידיעה מיוחדת שלפיה בוס המאפיה נעלם אבל המאפיה עדיין קיימת ומגלגלת כספים התזמון של הכתבה היה מוזר , בחנתי את פניו של הארי והוא רק חייך אלי גלגל עיניים ואמר "איי אני לא מבין את האנשים בעולם , אם הבוס של המאפיה נעלם הם צריכים לחפש אותו לא לידע אנשים" שסיים את דבריו גיחח קם והתקדם לחדרו "לואי היום תורך לשטוף כלים" צעק לי גילגלתי עיניים והלכתי לשטוף את הכלים.

הלכתי לחדרי וניסיתי להעביר את הזמן ממש שיעמם לי זה מוזר כי תמיד יש לי דברים לעשות בדרך כלל , "הארי משעמם לי" אמרתי בקול מפונק "אם משעמם לך נוכל לעשות קצת כיף" הארי לחש לאוזני מאחורי איך הוא הספיק להגיע לשם "לא התכוונתי זה הארי" אמרתי "מה שתגיד אתה מת שאני יגרום לך לצרוח את השם שלי , רק תגיד אני מגשים משאלות לילדים טובים" הארי אמר וחייך אלי חיוך שפרושו סכנה , "הארי סיכמנו אתה מרחק ממני" אמרתי חנוק בזמן שנשימותיו מדגדגות את עורי "לואי עם אתה רוצה שאני יבין משהו אתה צריך לדבר במשפטים שלמים" אמר הארי בעודו מעלה את ידו על רגלי , הוא חייב להפסיק לעשות את זה למה אחרי זה יש לי בעיה רצינית בין הרגליים , ואני אפילו לא גיי (ע.כ 😏) ידו כבר לוחצת על איברי בעדינות מענה "רק תבקש יפה לו" הוא נתן לי הרגע שם חיבה? , "לעולם לא זוז ממני" אמרתי בקול חנוק וניסיתי לדחוף אותו לא ממש הלך כי הוא הכניס את ידו בין רגלי ולחץ מה ששיתק אותי , "לואי קדימה תהיה ילד טוב ואני יעזור לך עם הבעיה שם למטה" אמר וטפח על איברי , אני כבר נראה כמו עגבניה וללא יכולת להוציא מילים מפי , "הארולד , בבקשה תעזוב אותי" ביקשתי כמעט בקושי "לו אתה יודע שאתה קורא לי הארולד כמה סקסי זה?" אמר הארי , התחלתי להלחץ מאיך שהוא שולט עלי "עוף ממני" דחפתי אותו ונעלתי את דלת חדרי , שמעתי את הארי צוחק מהצד השני , אין לי מושג איך אני הולך לשרוד חודש עם הבן אדם הזה.

💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚
פרק ארוך מהרגיל כי הפרק הבא יבוא באיחור אולי אז ליתר ביטחון , מקווה שאתם נהנים מהסיפור❣️
לילה/בוקר טוב🌞🌝

for real// larry stylinsonWhere stories live. Discover now