♡.°୭̥ ୨୧

1.7K 47 3
                                    

AMIKOR meglátják,hogy apuci néven vannak elmentve a telefonodba

MAKNAE LINE


jimin


az üveg pörgött, és hiába reménykedtél, hogy ezt megúszod;rád mutatott. taehyung nem vacakolt, gyorsan kérdezett.

- felelsz vagy mersz?
ajkaidba haraptál.
- felelek.
a társaságból mindenki ivott alkoholt a barátod szülinapi afterpartiján. jimin melletted ült és védelmezően átkarolta a válladat.
- jiminnek van valami fura fétise?

jimin átkozta a legjobb barátját ezért a kérdésért. nevetve rázta meg a fejét.
- ez t/n köre, miért kell rólam szólnia a kérdésnek?

- az ő döntése,hogy válaszol erre a kérdésre vagy inkább iszik egy felest.-vágott vissza taehyung.

egy pillanatra a barátodra néztél,aki féloldalas mosollyal nézett rád. - a te döntésed.
ezután hezitálás nélkül mondtad el a titkotok.
- szereti ha apucinak hívom szex közben.

a szobában mindenki "ooooh"-zni kezdett ezután. jimin gyorsan a padlónak szentelte a figyelmét,és megpróbálta eltejteni az egyre növekvő zavarát.
te semmivel nem törődve folytattad.
- a telefonomban is úgy van elmentve a kontakt neve,hogy apuci-
- ez nem lehet igaz!-kiált fel jimin a szavadba vágva. - biztos nem tetted ezt.
- de, és nem fogsz tenni ellene semmit!

és a fiúk azóta is szivatják ezzel....

taehyung

ölelkezve feküdtetek az ágyán, közben pedig filmet néztetek. taehyung vicces szelfiket készített magáról, tudva,hogy biztosan értékelni fogod a 100+ teljesen értelmetlen kepet amin ő szerepel.nem igazán érdekelt mit csinál a telefonodon - hiszen,semmit sem rejtegetsz előle -,így nem szenteltél nagy figyelmet neki.

a filmnek vége lett,de te továbbra is a tévé képernyőjét figyelted.

a melletted lévő taehyung,a semmiből felkuncogott.
- apuci,huh?
nem válaszoltál neki,hiszen alig fogtad fel a szavait.

taehyung zavartalanul vigyorgott továbbra is,szabad kezével pedig eltakarja a száját.
fogalma sem volt arról,hogy lenne egy ilyesmi kinked.néhány hónapos randizgatás után,nagyon izgatott lett,hogy valami újat tudhatott meg rólad.
szóval lerakta a telefonodat,és eldöntötte,hogy egy kicsit szórakozik veled.

- baba.-taehyung ajkaiba harapott,hiszen nyakán érezte meleg lehelleted.- baba,figyelj már rám!-nyöszörgött,majd egy csókot lehelt a fedetlen válladra.
- igen?-kérdeztél vissza,de még mindig a tévét bámultad.
- apucinak szüksége van rád.
taehyungnak erősen vissza kell fognia a nevetését amikor meghallja a zihálásodat.
végre ráemelted a tekinteted,majd pirulva tetted fel a kérdést.
- mit mondtál?
- azt mondtam....-közelebb húzott magához,majd a füledbe suttogva folytatta a megkezdett mondatát,tudva,hogy imádod a mély hangját.-hogy apucinak szüksége van rád ma este.

utána már nem igazán érdekelt téged tévé.....

jungkook

- jóreggelt bébi!-köszön jungkook. félmeztelenül áll egy tálcával a kezében és nagyokat pislogva néz rád. a kedvenc ételed erőteljes illata megcsapja orrodat, ez pedig elég volt ahhoz, hogy eltűnjön az álmosság a szemedből.
- nagyon álmos fejed van.- kuncog, s óvatosan lerakja a tálcát az ágyra. - és éhesnek tűnsz. ennyire lefárasztottalak este?
- te is tudsz válaszolni erre a kérdésre kook.- mondtad, de a szádban már ott volt a finom reggeli.
- igen? nos, sajnálom bébi.-leült melléd, és szeretetteljes mosollyal az arcán a füled mögé tűrte a rakoncátlan hajtincsedet. apró csókot nyom az arcodra.
- nem igazán tudtam tűrtőztetni magam, amikor kibaszottul apucinak hívtál.

félrenyeled az ételt.

- nem tudtam, hogy szereted az ilyeneket t/n.- mosolyogva nézi ahogy elpirulsz. - fogadjunk, hogy a telefonodban is úgy vagyok elmentve, hogy apuci!

ledermedve, egy szó nélkül ültél, és próbáltál nem elsüllyedni szégyenedben. egyértelműen kitudta olvasni a testbeszédedből a választ. egy pillanat alatt felkapta a telefonod az éjjeliszekrényről, és vigyorogva kezdett el nyaggatni azzal, hogy oldd fel neki a készüléket. semmi energiád nem volt ellenkezni vele, szóval csak annyit morogtál az orrod alatt, hogy " baszódj meg" , majd visszaadtad a feloldott telefont a kezébe. folytattad az evést.
- hah! igazam volt!-tekintete elsötétül amikor feléd fordul, ajkait benedvesítve néz rád.
- készülj a következő menetre apucival t/n!

bts reakciók.Where stories live. Discover now