─ AMIKOR NEM SIKERÜL neked valami, és megakarnak nyugtatni
jin
a legfontosabb az, hogy állj fel és, mutasdd meg, hogy mennyi mindent tudsz elérni. nem adhatod fel. van egy álmod, és nem adhatod fel anélkül, hogy beteljesítenéd azt.
yoongi
csak tovább kell lépned. ne gondolkozz, egyszerűen csak hagyd a múltat és foglalkozz a jelennel. ne gondold túl a dolgokat, csak cselekedj úgy ahogyan szeretnél. így egy nap, majd realizálod, hogy mennyit fejlődtél mentálisan.
hoseok
gondolom úgy érzed magad most, mintha az egész univerzum ellened dolgozna. tudom, hogy, megtudod csinálni azt amit elterveztél. tényleg akkor akarod feladni az egészet, amikor már csak egy kicsi választ el a győzelemtől? kitartó embernek ismertelek meg, mutasdd meg a világnak mi mindenre vagy képes!
namjoon
attól függetlenül, hogy a dolgok nem úgy alakultak ahogyan tervezted, még nem kell legyőzöttnek érezned magad. az élet nem a folytonos harcról szól. mindig lesz egy második lehetőséged, és tehetsz még egy próbát. tudom, hogy sikerülni fog.
jimin
ezek a napok, nem is tudom.....nagyon nehezek. csak vigyázz az egészségedre és magadra rendben? nagyon aggódom érted. jó munkát végeztél ma, büszke lehetsz magadra.
taehyung
a nagymamám mindig azt mondta, hogy, a kicsi embereknek vannak a legnagyobb álmaik. neked is van egy álmod, és tudom, hogy véghez tudod vinni a dolgokat. lehet, hogy most nem sikerült, de ez csak az első próbálkozásod volt. én bízok benned.
jungkook
mindenki átelheti ezt, és érezheti ugyan azt az érzést, amit te érzel. nem vagy egyedül. de hogyan engedheted el a történteket? fogalmam sincs, de ami megtörtént, az már megtörtént. most amit tenni tudsz az az, hogy megpróbálod kihozni magadból a maximumot.