C♡︎TE

1.6K 51 1
                                    

AMIKOR az egyik tag rád nyit öltözés közben

jin

azt hitted, hogy mivel jin a legidősebb tag, ezért tisztelték a magánéletét. rosszul hitted.
általában, úgy rontottak be a tagok a hálószobába, mintha a sajátjuk lenne, különösen taehyung szokása volt kopogás nélkül bemenni.

- éhes vagyok hyung, ehetünk?

de amikor meglátott téged félig meztelenül, a testedet takarva jin gardróbjába futni, és realizálta, hogy jin egy takarót húz magára, mintha titkolna valamit, kuncogni kezdett.

- gondolom, ti már ettetek.

yoongi

yoongi egy nehéz munkanap után tért haza, tegnap éjjel alig tudott pihenni, így nem meglepő módon semmit nem akart, csak ölelkezve aludni veled.

szóval úgy döntöttél, hogy másnapra halasztod a munkádat és pizsamába öltözöl, hogy megkapja a megérdemelt pihenését.

de amint levetted a nadrágodat, namjoon besétált a szobába egy napirenddel a kezében.

- hyung tudom, hogy késő van, de....- namjoon először a fehérneműben álló valódra nézett, majd tekintete lassan yoongira vándorolt, és félve figyelte a reakcióját.

yoongi, namjoon szerencséjére már rég álomba szenderült, te pedig fogtad és visszavetted a melegítőnadrágodat.

- kérlek ne...
- nem mondom el neki.-kuncogtál és kikaptad a kezéből a menetrendet. - de csak akkor, ha hagyod aludni.
- eszembe sem jutott felkelteni. fiatal vagyok még es nem akarok meghalni.-motyogta, majd piruló arccal hátrált ki a szobából.

hoseok

te és hoseok csak egy nyugodt, filmezős estét akartatok tartani. amint megérkeztél hozzá, elkezdtél átöltözni valami kényelmesebb ruhába.

csak elfelejtetted, hogy hoseok jiminnel van egy szobába.

- ah, hyung nemár! mondtam, hogy tegyél ki valami táblát az ajtóra.- hallottátok, ahogy jimin dühösen trappolva megy el és rengeteg káromkodást mormol az orra alatt.

bizonytalan arckifejezéssel hoseokra nézel, de ő csak a fejét rázta.

- legalább nem fog többet megzavarni.

namjoon

te és namjoon, nemsokára egy közös vakációra mentek, te pedig teljesen felakartál készülni rá, szóval rendeltél egy csomó bikinit és fürdőruhát. namjoon előtt próbálod fel őket, hogy közösen eldönthessétek, melyik a legideálisabb.

amint kioldottad a rajtad lévő bikifelsőt, hoseok berontott.

szerencsére időben kapcsoltál, és megtudtad fogni a bikinit, úgy, hogy ne lássa a melleidet.
namjoon egy pillanat alatt felpattant az ágyról, és eléd sietett, hogy eltakarjon.
- oké, oké, oké.-nevetve bólogatott.- látom mi folyik itt.
- menj ki!-morogta namjoon, s közben hoseok fölé magasodott megfélemlitésképpen.
hoseok pedig kuncogva kisétált az ajtón.

jimin

- hyung, idetudod adni a....-jungkook abbahagyta a mondatot, amikor realizálta, hogy te éppén öltözöl....bár az öltözés túlzás volt. egy inget gomboltál éppen össze magadon, és nem volt semmi alatta, de ez éppen elég volt, hogy jimin halálos pillantással nézzen a fiatalabbra.
- ah...én sajnálom. nem tudtam, hogy itt vagy t/n!-jungkook idegesen nevetve simított tarkójára. lassan hátrálva közeledett az ajtóhoz, de jimin már felpattant az ágyról, azzal a céllal, hogy kinyírja a fiatalabbat.
- jimin, a fogócska előtt, legalább vegyél fel egy nadrágot!-kuncogtál, és a fejére dobtad a melegítőnadrágját.

taehyung

- sajnálom t/n.-mondta jin, és azonnal megfordult, ráadásul még a szemére tette a kezét.- erre nem számítottam....de miért vagy meztelen?

taehyung a szemét forgatta.- tudom, hogy mostanában nem volt barátnőd hyung, de nem hiszem, hogy el kell magyaráznom hogyan....
- ne! ne fejezd be a mondatot!-kiáltotta jin.

ezután taehyung vett magának egy házat, és soha többet nem vitt a dormba, mivel a bandatagok nem ismerik azt a szót, hogy kopogás.

jungkook

jungkook úgy viselkedett, mint egy tini, és megpróbált képeket csinálni rólad, miközben átöltöztél, így kénytelen voltál elmenekülni a hálószobájába.

természetesen yoongi abban a pillanatban lépett be a szobába, mikor jungkook leakarta szedni rólad az ingedet.
- elég idős vagy te ehhez?-kérdezte vigyorogva jungkooktól
persze azonnal kihátrált a szobából, de még utoljára bekukucskált, és azt látta, hogy kétlepésnyire álltok egymás mellett, fülig pirulva. - ha szükségetek van óvszerre tudok.....
- hyung! menj már!

bts reakciók.Where stories live. Discover now