─ MIUTÁN MEGSZÜLETETT AZ első gyermeketek, eldöntöttétek, hogy egy ideg pihentetitek a gyerek témát, és hagytok időt magatoknak, hogy megszokjátok, hogy már nem csak ketten vagytok. a gyereketeknek most van az ötödik szülinapja, és különleges kívánsága van.
egy testvér.jin
jin egyszerűen csak mosolyogna a lányotok kívánságán, ám magában már el is képzelte ahogyan a hercegnője a kisöccsével játszik.
-ne aggódj édesem, nemsokára lesz egy kistestvéred.-mondja somolyogva a lányotoknak, közben pedig huncutan rád kacsint.
yoongi
sosem szeretett volna több gyereket, de hát a fiatok vágya volt egy testvér...szóval nem is habozott teljesíteni ezt a szülinapi kívánságot.
hoseok
-az ikrek akarnak egy kistesót. mit szólsz hozzá t/n?-kezdte.
-egyenlőre elég kettő gyerek nem gondolod? főként, hogy mindkettő rádütött és egy percig sem bírnak nyugton lenni.-szemedet forgatva válaszolsz, de nem bírod elnyomni mosolyodat.
hoseok a derekadra helyezi a kezét, és közelebb von mellkasához.
-megtennéd azt, hogy nem teljesíted a gyerekeid és a férjed kívánságát?-suttogja pimasz vigyorral az arcán.namjoon
kuncogva bólogat a kisfiú kérésére.
-mit szólnál egy kislányhoz? megvédhetnéd őt mindendentől! ne aggódj beszélek anyával majd erről.jimin
-egyenlőre nem lesz kistestvéred.....inkább nézd tovább a mesédet.
jimin ezután megvárta még a fiatok elalszik, majd a hálószobába vonszolt, mondanom sem kell milyen okból.
taehyung
taehyung rádnézett, amikor meghallotta, hogy a hármasikrek egy kistestvért akarnak, és egyszerűen nem bírta ki, hogy ne nevesse el magát, ugyanis olyan ijedt fejedt vágtál, mintha szellemet láttál volna.
-lassan egy egész focicsapatunk lesz.-mondta még mindig nevetve neked, majd egy puszit nyomott a szádra.jungkook
jungkook nem igazán tudta hogyan reagáljon a lánya kérésére ezért csak bólogatott. később odament hozzád.
-ezt te tervezted el?-kérdezte mérgesen. egy kicsit félt, hiszen nagyon rég voltatok utoljára úgy együtt, de titokban igazán várja, hogy ez újra megtörténjen.