𖥻 ִ 🌱 ◗

1.1K 31 0
                                    

AMIKOR MEGKÉRDEZIK tőlük, hogy hogyan találkoztak a feleségükkel

MAKNAE LINE

jimin

először jött szöulba, és nem találta meg azt a hotelt ahol megszállt. odajött hozzám segítséget kérni, én pedig természetesen segítettem neki. nagyon elveszett volt. felajánlottam, hogy megmutatom neki szöul látványosságait, ha ő is benne van. igent mondott. megadtam neki a telefonszámomat, egy egész hetet töltöttünk egymás társaságában, de amikor hazament, akkor nem nagyon tartottuk a kapcsolatot. elfoglaltak voltunk, de sokszor gondoltam rá és hiányzott a jelenléte, ezért felhívtam. ezután a nagy kihagyás után végre összejöttünk, és most szerencsére a feleségemnek hívhatom.

taehyung

egy koncerten találkoztunk öt évvel ezelőtt. karácsony közelében voltunk, ezért megkérdeztem tőle, hogy megkaphatom-e a telefonszámát, mint egy karácsonyi ajándék. két randink is volt, de sajnos hazakellett mennie. sosem hittem a távkapcsolatokban, de azért, hogy vele együtt legyek gondolkodás nélkül bevállaltam. pár hónappal később meglátogattam, két év együttjárás után pedig végre hozzámköltözött. most a negyedik gyerekünkkel várandós, és hihetetlenül boldok vagyok amiért a feleségemnek tudhatom.

jungkook

ó....egy táncos volt, de ezt valószínűleg tudod. láttam egy előadását, amivel teljesen lenyűgözött. gyönyörűnek és tehetségesnek tartottam. emlékszem, hogy megvártam amíg végez, hogy eltudjam kérni a telefonszámát. ideges voltam és féltem, hogy visszautasít, de szerencsére minden jól alakult és rögtön megértettük egymást. csodálatos randijaink voltak. most már összeházasodtunk és van két bámulatos gyerekünk. nagyon szeretem őt.

bts reakciók.Where stories live. Discover now