Multi medya; Kumsal Güçlü
Biliyorum uzun bir aradan sonra tekrar beraberiz. Bu kadar geç geri dönüş yaptığım için özür dilerim. Ama çok yoğunum ve 5 hikayeye bölüm yazmaya çalışıyorum. Umarım anlayış gösterirsiniz oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
SİZİ SEVİYORUM...
BYE BYE...
***
# Kumsal Güçlü'den
Demirlerin yanına giderken gece ve arya bir anda durdular. Gece aklına bir şey gelmiş olacak ki yiğidin kolunu tutarak hepimizi durdu. Yiğit anlamaz gözler ile ona bakıyordu.
Gece; Yardım almasak vazgeçtim ben.
Bu söylediği ile hepimiz olduğumuz yerde durduk. Arya neden bunu söylediğini anlamış olacak ki kolunu omzuna attıp bize bakmaya başladı.
Arya; Herşeyi onlara anlatamak zorunda değiliz.
Hepimiz ne olduğunu anlamaya çalışırken daha yeni hatırlamıştım. Arya ve gecenin bunu ne için istemediğini şimdi anlıyordum. Aybars ve ayaz yüzünden istemiyorlardı. Yine karşımıza çıkmıştı bu ikili engel. Derin bir nefes alıp kızlara döndüm.
Kumsal; Her şeyi anlatırız ama o kısmı atlarız.
Bunu söylediğimde sadece gece ve arya anlamıştı. Yiğitte bana ve kızlara bakarak o isimleri söyledi. Gece ve arya hemen bir birine bakarken eliz onlara döndü.
Eliz: Orayı atlarız hadi bir an önce başlayım.
Hemen harekete geçip demirlerin yanına gittik badeyi ne kadar erken yakalarsak o kadar iyiydi. Yoksa bize zarar verebilirdi. Ama önemli olanı mutlu olmamızdı. Onlarında böyle düşündüğünü biliyorum. Çünkü biz kardeşiz.
Demirlerin yanına geldiğimizde onlar yiğide öldürücü bakışlarından fırlatıyordu. Yiğit ise onları umursamıyordu. Kızlarla bakıştıktan sonra konuşmaya başladım.
Kumsal: Bartu, gece ile çıkarmısın?
Pat diye konuya dalmam ile hepsi hızla bana dönerken ben ne var dercesine onlara bakıyordum.
Gece: Bu ne şimdi kardeşim biz yardım isteyecektik?
Arya: Öyle pat diye konuya girilirmi dümbük?
Eliz: Baksana donup kaldılar.
Çağıl: Deniz yıldızı kafayı mı yedin sen?
Donup kalan demirlerin gözünün önünde elimi sallamaya başlarken bartu hemen kendine gelip hızla ayağa kalkarak bize baktı.
Bartu; Neden?
Gece sinirle derin bir nefes alıp bize dönerken hepimiz birbirimize bakıyorduk. Bu bakışmaya daha fazla dayanamayarak konuştum.
Kumsal; Yardımınıza ihtiyacımız var.
İnanamıyorum kimseden yardım almayan biz, bu çocuklardan yardım istiyorduk. Gece ve arya sinirlenmeye başlamıştı.
Gece; Neden yardım istiyoruz, biz hallederiz.
Deyip arkasını dönüp yürümeye başladığında yiğit kolundan tutup durdu. Bu yardımı almamızın çok gerekli olduğunu yiğite biliyordu. Ama işte gece ve arya bir türlü kabul etmek istemiyordu. Bizde istemiyorduk fakat başka çaremiz yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH KUŞLAR: BELALIYIZ
Chick-LitHer kitap bir şansı hak eder. *** 5 kardeş gibi olan dost. Çıkardıkları sorunlar yüzünden tek çözüm yolu olarak amcaları'nın okuluna gönderilirler. Dikkat çekmemeleri gereken bu kızlar ilk dakika'dan herkesin dikkatini çekerler. Amaçları can düşmanl...