5 Yem atmak!

29 10 0
                                    

Multi medya; Eliz YILMAZ

Bu benim ilk hikayem. Ben yeni bir yazarım bana destek olursanız sevinirin. Yanlışlarım için şimdiden özür dilerim.

***

Bizim yakan topumuz çok faklıydı. 5 tane topumuz olurdu. Ve gruplara ayrılıp takım şeklinde kaçardık. Erkekler ise bizi bulmaya çalışıp topla bizi vurmaya çalışırlardı. Eğer birimiz bile onlar vurmadan yiğit'in yanına giderse o takım kazanırdı.

Kızlar ile takımlara ayrılıp koşmaya başladığımızda. Erkekler peşimizdeydi. Yiğit ise onların arkasındaydı. Biz kızlarla bir birimize bakarken kızlara işaret yapıp spor salonunu gösterdim.

Gece; Kızlar hadi oraya!

Hep birlikte spor salonuna koştuk. Oraya geldiğimizde çağıla dönüp konuştum.

Gece; Mor ruj sen benimle gel!

Çağıl; Ama kızıl karanlık ol...

Gece; Sakın itiraz etme başka şansın yok!

Hiçbirşey söylemesine izin vermeden elinden tutup koşarken arkamı dönüp konuştum.

Gece; Diğerleri bir yere saklanırsınız artık!

Arya; Gece ben senin a****** emi!

Kumsal; S***** seni kızım!

Eliz; Oyun bitsin sen görüceksin o*ruspu!

Hepsini küfürlerine gülüp çağılı kolundan sürükleyerek spor malzemelerinin olduğu odaya soktum. Kapıyı kenarından ses çıkarmadan açıp erkekler burda mı diye bakmaya başladım.

Az sonra spor salonun kapısından içeri girdiklerinde kapıyı kapattım. Çağıla kocaman boş top sepetlerinden birini işaret ettim. Beni anlayan arkadaşıma oraya girmesi için yardım ettikten sonra bende hemen yanındakine girdim.

# Çağıl Kaya'dan

Gece bana gösterdiği yere saklanmama yardım ettikten sonra kendi saklandı. O saklandığı an kapı açıldı. Erkekler içeri girdi. Bartu ve rüzgar en öndeydi.

Rüzgar bana doğru gelmeye başladığında kızlar ses çıkarmaya başladı. Dikkatleri dağılan erkekler çabuk toparlanırken hemen bizi buldular. Ama herşeye rağmen oyunu biz kazandık.

***

Bütün gün çok eğlenmiştik. Erkekler'de yanımızdaydı. Planımızın bir parçası olduğu için hiç bir şey dememiştik. Gece ve bartu sürekli sevgili gibi davranıyordu. Bir ara gece bartuyu gırtlayacak sansakta son anda durmuştu. Ama biz onların farkında değilmiş gibi davranıyorduk.

Yiğit ise onların fotoğrafını çekip geceye atmıştı. Plan çok karışıktı. Ama tutacaktı. Şimdi kızlar ile lavabodaydık. Gece bize bakıp telefonunu elinde salladı.

Gece; Şimdi topun fitilini ateşleme zamanı!

Gece fotoğrafı bize gösterdikten sonra gizli numaraya attı ve sonra altına bir şeyler yazdı ama ne yazdığını bize göstermedi.

Lavabodan çıkıp sınıfa gittik ve çantalarımızı alıp kapıda bizi bekleyen erkeklerin yanına gittik.

Yiğit; Attınızmı fotoğrafı?

Çağıl; Evet attık! Sadece diğer fotoğrafı onun bartuya atması kaldı.

Biz sohbet ederek arabalara doğru yürüdüğümüzde bartu telefonunu elinde sallayıp bize döndü. Ne olduğunu anlamıştık. Bartu hemen başka bir tavıra bürünüp mesajı okuyup geceye döndü. Bunu yapmasının sebebi badeyi inandırmaktı.

SİYAH KUŞLAR: BELALIYIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin