†Wstęp†

21 4 6
                                    

Hej. Jestem Taylen. Mam aktualnie 16 lat i dość inne życie jak to niektórzy określają. Mianowicie, jestem genderfluid. Zawsze wiedziałem że nie jestem do końca tym, kim moi rodzice i przyjaciele zawsze mnie określali. Nigdy nie czułem się kobietą. Przez co miałem pewien okres gdzie myślałem że może jestem trans. Lecz w późniejszym czasie uznałem że nie potrafię odciąć się do końca od mojej kobiecości. Nie czuję się mężczyzną. A napewno nie do końca. W zasadzie nie czuję się ani tym ani tym całkowicie. Raz czuje się bardziej męsko a raz bardziej kobieco. Przez co większość moich znajomych odcina się odemnie przez cotygodniowe a nawet częstsze zmienianie zaimków.

Nie jestem dziwny, odrębny, czy inny. Doskonale wiem kim jestem. Jestem sobą. Jestem Taylen Greyson. Chodź większość uważa, że kompletnie nie wiem kim jestem i powinienem to w końcu odkryć. Ponieważ męczy ich ciągłe zwracanie się do mnie inaczej niż do tej pory. W moim odczuciu ich to ogromnie przytłacza i ?denerwuje?
Przynajmniej tak to wygląda. Lecz co mogę poradzić na to że nie potrafię stanąć w jednym spektrum. Nie mogę tak z nikąd nagle się zmienić tylko dlatego że komuś nie podoba się to kim jestem i jak się zachowuje.

Bo przecież nie da z dnia na dzień zmienić sposobu patrzenia na siebie, prawda? Nie można narzucać swoich racji tylko dlatego że tobie się coś nie podoba. No cóż. To dopiero początek tego co mam wam wszystkim, którzy będą zainteresowani moim życiem do przekazania.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mam nadzieję że to co będę chciał* opowiedzieć właśnie z perspektywy Taylen dotrze do osób zainteresowanych tym tematem, albo zaciekawionych bądź zastanawiających się co to dokładnie jest być 💜 genderfluid 💜

Miłego wieczoru, i mam nadzieję że pierwszy rozdział będzie już niedługo :D

★Taylen★Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz