روايه عقرب المخابرات.
جحيم الفراعنه2.
البارت الثاني عشر.
بقلمى:ملك إبراهيم«الكاتبه المجهوله».
_____________________
علمني أزاي أنساك وأسامحك؟
_____________________
"علي السطح"كانت تاليٱ مستنده برأسها علي كتف أسلام الذي كان ينظر بشرود للسماء وفجأه خرج من شروده علي صوت تاليٱ الهادئ.
تاليٱ بهدوء:مش هتحكيلي بقي أيه سبب وجودك هنا أنت حكيت قبل كده بس عاوزه أسمعك تاني.
نظر لها أسلام للحظه وهو يستعيد ذكرياته الأليمه تلك كل ما عاشه كان ليس بهينٱ أبدٱ له عاد بنظره مره أخري لها وبدأ يتحدث بهدوء شديد وقال لها.
أسلام بهدوء وشرود:كنت في الجامعه وأتعرفت علي واحده كانت بنسبالي كل حياتي كاريمان مكانتش حاجه سهله بنسبالي لا كانت يعتبر كل حياتي حبيتها لا عشقتها بجنون بس تخيلي في يوم لما تلاقي إللي بتحبيه بيقولك ولا أقولك هحكيلك هيٱ قالت أيه بالحرف أحسن.
___________________
"فلاش باك"كاريمان ببرود:لازم نسيب بعض يا أسلام مش هينفع نكمل.
أسلام بصدمه:ليه ياكاريمان أنا عملتلك حاجه وحشه.
كاريمان ببرود:أنا في واحد أتقدملي وأنا بحبوٱ كفايه أنوٱ غني وهيعيشني عيشه كويسه.
نظر لها أسلام بصدمه وأشمئزاز كبير فأنه كان يعرفها أنها لا تهتم لهذه الأشياء ولاكن قد ظن وأنه لأول مره يري وجهها الأخر قام من مكانه ونظر لها ببرود وجمود تام وقال لها بأشمئزاز.
أسلام بأشمئزاز:أنا متشرفش أني أحب واحده كلبه فلوس زيك ياخساره حبي ليكي ياخساره بجد.
وتركها ورحل تحت نظراتها الحزينه وقالت في نفسها بحزن شديد.
كاريمان بحزن شديد:سامحني ياأسلام أنا قولت كده علشان أهلي لو مكنتش عملت كده كان زمانهم في الشارع سامحني ياحبيبي.
وقامت من مكانها وتركت هذا المكان ورحلت.
_____________________"عوده للواقع"
أسلام بشرود:بعد كده أتصلت عليا يوم ما ماتت وحكتلي كل حاجه بس ملحقتهاش عارفه ليه لأنها كانت واقفه في محطه القطر حاكتلي وقالتلي أن خالد أبتزها أنها تقولي كده والأ هيشتري الشقه بتاعت أهلها ويرميهم في الشارع وبعد أما سبتها حاول معاها أنهم يتجوزوٱ عرفي بس هيٱ رفضت ولما يأست من أنوٱ مش هيسبها قررت تنهي حياتها بأيديها وبعد أما قالتلي كل دا قالتلي أنها بتحبني أوي ومزعلش منها وبعدها مسمعتش الأ صوت القطر وصراخ ناس كتير وهما بيقولولها حاسبي وبس كده من ساعتها وأنا دخلت في أكتئاب حاد وأفتكروني أتجننت وأبويا دخلني المستشفي عندك بالعافيه علشان أتعالج وأنا كنت يأست ومعنديش طاقه.
أنت تقرأ
عـقرب المُخـابرات «جحيـم الفراعـنه 2»«مكتمله»
Açãoكلنا شوفنا جنان سيلينا بس مشوفناش قوه وبرود لؤلؤ كلنا شوفنا برود نهار بس مشوفناش جبروت شهاب كلنا شوفنا حقد وغل تحتمس الرابع ورمسيس التاني وفاتي بس مشوفناش حقد خالد ولا غل وليد ولا جحيم جمال كلنا شوفنا أن العيله دي كانت علي نياتها بس عاوزه أقول ليكم...