روايه عقرب المخابرات.
جحيم الفراعنه2.
البارت الرابع عشر.
بقلمى: ملك إبراهيم«الكاتبه المجهوله».
_____________________
وتقوليلي بعدنا ليه سبتي قلبي ونسيتيه؟.
____________________
"داخل فيلا لؤلؤ عز الدين"دخلت لؤلؤ ومعاها أسلام وهيٱ تقوم بأسناده بيديها وكان عز الدين يجلس علي الكرسي في وجهه المنزل وفي تلك اللحظه عندما رأي أسلام نظر له بشوق وقام بفتح ذراعيه له ظل أسلام يستند علي الأشياء التي تقابله حتي وصل وأخيرٱ إلي أحضانه وكان يبكي بطريقه تجعلك تبكي علي حاله قال عز الدين بحنان.
عز الدين بحنان:وحشتني يابني وحشتني أوي تعرف أني كل يوم بحاول أدوس علي قلبي علشان أنت تتعالج وتبقي كويس مش علشانك لا علشان أمك وعلشاني علشان لما تلاقي إللي بتحبها متبصش من ناحيه أنك كنت مريض نفسي ولا كنت في مستشفي لا تبص لقلبك وروحك الجميله تبص ليك علي أساس أنك أو أي حد غيرك مش كاملين كلنا مش كاملين أكتشفت أني ظلمتك لما وديتك بس أنا كنت عارف أن مصحلتك هناك أنت فا"""""""".
خرج أسلام من بين أحضانه في هذه اللحظه وصرخ في وجهه وهو يبكي بدموع حارقه وقال وهو يقاطعه.
أسلام بصراخ ودموع حارقه:مصلحتي مصلحتي في أيه في لما توديني لوجع قلب تاني أنا عملتلك أيه فاهمني عملتلك أيه أنت أبويا مش حد غريب ليه تعمل فيا كده قلبك جابك أزاي تعمل فيا كده علشان لما أحب تاني مبقاش مريض نفسي طب وأديني حبيت وحبيت الدكتوره بتاعتي هااا مترد عليا أيه تحليلك ليا خليت أمها تقولي مش هجوزها واحد مجنون وأنا مش مجنون ولا أي حاجه بس أنت إللي عملت فيا كده لا يمكن تكون أبويا لا يمكن أبدا الأب بيعمل المستحيل علشان أبنو يكون مبسوط أنما أنت ودتني لوجع قلب أكبر من اللي فات مش عايز أشوفك ولا أسمع صوتك أنا هعيش هنا لحد أما أقف علي رجلي وساعتها مش هتلمح طيفي بس في المكان دا بعد أذنك ياهههه ياوالدي.
وتركه وظل يستند علي أي شيئ يقابله وركضت لؤلؤ نحوه وهيٱ تقوم بأسناده لكي يصعد إلي غرفته وعز الدين سقط علي الكرسي بيأس فهو كان بما كان يفعله يظن أن فلذه كبده سيكون بخير ولكن هو وبدون أن يشعر قد قام بتدميره بأبشع الطرق.
_____________________
"داخل غرفه أسلام عز الدين"دخل أسلام ولؤلؤ وجلسوٱ علي السرير نظرت له لؤلؤ بدموع وقالت له بهدوء.
لؤلؤ بهدوء:مش هتحكيلي أيه إللي حصل ولا خلاص بقيت غريبه عنك مش هشيل معاك إللي أنت حاسس بيه مش أنا أختك.
أسلام بسخريه ووجع:وأنتي هتجيبيلي حل مخلاص راحت بعد ما وعدتها أني مش هسيبها مشيت هيا وياريت بمزاجها.
أنت تقرأ
عـقرب المُخـابرات «جحيـم الفراعـنه 2»«مكتمله»
Aksiكلنا شوفنا جنان سيلينا بس مشوفناش قوه وبرود لؤلؤ كلنا شوفنا برود نهار بس مشوفناش جبروت شهاب كلنا شوفنا حقد وغل تحتمس الرابع ورمسيس التاني وفاتي بس مشوفناش حقد خالد ولا غل وليد ولا جحيم جمال كلنا شوفنا أن العيله دي كانت علي نياتها بس عاوزه أقول ليكم...