Pisarz załatwił u Alberto broń. Od miotaczy ognia po najzwykleszy pistolet. Mieli porządne zapasy lecz gotówki brak. Fabryka koksu przy rakowieckiej w Warszawie działa ale mało była wydajna. Pisarz ten problem ekonomiczny musiał zwalczyć. Przemierzał tamtego dnia ulice i nagle jego wzrok padł na plakat.
WYBORY DO SEJMU.
PISARZ PATRZYŁ I NIE DOWIERXAŁ. tamtego wieczoru jakimś cudem Pisarz znalazł się na karcie kandydatów. Lecz pewna pani zaczeła mieszkać w piwnicy i udawać emerytkę. Pisarz był w partii i nikt go nie znał. A że Pisarz był najmłodszy 18 latkowie którzy dla żartów na niego zagłosowali zdzwili się gdy wygrał. Tak Pisarz wygrał wybory do Sejmu. Wtedy zaczeły się problemy. Kasę mieli, koks sprzedwali, i w państwue rządzili. Nikt ich nie łapał bo policja miała zakaz....
Tak było do czasu gdy pewnien konfident powiedział że Pisarz ma zioło w kieszeni.
Wyedy Pisarz trafił do więziania na 5 miesięcy. A galik nie umiał tego ogarnąć i głodowali przez tyle czasu.
- Ty A co ty siedzisz- zapytał Pisarz kobietę pełną tatuaży
- Uznali że dziecko dragów nie może sprzedawać i no wzięli mnie tutaj.
- A dziecko - zapytał Pisarz zainteresowany
- Brajanek z juleczką uciekli do szewcji by tam sprzdewax za miesiąc wychodzę i ich zobaczę- powiedziała że szczęściem kobieta
- A co jest we Szwecji?
- same ćpuny tam tylko kreski walą
Pisarz miał już plan
CZYTASZ
Ja poznałem nową mafię historia prawdziwa
Novela Juvenilw Polsce pojawiają się nowi gangsterzy Galik i Pisarz. Prowadzą fabryki koksu, urzędują w rządzie Polskim.