Selaaam,Tolga geldi.
Bölüm şarkısı,Buray-Sen sevda mısın?
Yorumlarınızı merak ediyorum,
iyi okumalar.<31___
Taehyung-
Umut yok, bir ışık yok gözlerinde
Ben hala bekleyenim,olsun."Aslanım?Nasılsın?"
Ot gibi yaşayışımın 1.ayındaydım.Bir de Yoongi hyung,tahinini buraya alıp,üstüne 15 gün izin almış,beni yanlız bırakmamıştı.Şimdi ise,elinde bir tas çorba ile tekrar odama giriş yaptı.Abim ile geçiremediğim her bir saniyeye küfür ediyordum içimden.
Beni paradan değersiz gören biri için,
abimle daha az vakit geçirmiştim.
Belki bu düşüncelerimi gören kişi bu"aptal",der ama,Jeongguk ile geçirdiğim zamanlar için hiç pişman değildim,ve pişman olmayacaktım.O beni hiçe sayıyor olsa da,ben asla böyle düşünemiyordum.Sadece Yoongi hyung ile yeteri kadar birlikte olamamak üzmüştü beni.
İsterseniz deliler gibi aşık olun,en sevdiğiniz kişinin o olduğunu düşünün ama günün sonunda,
yanımızda kalan ailemiz oluyordu."Hyung."
dedim,aklımdan geçen düşüncelere
kendimi kaptırarak."Sana bir kere sarılabilir miyim?"
Yüz ifadesi hemen yumuşadı ve elinde bulunan tepsiyi sehpaya bırakıp,yanıma oturdu.
"Bana istediğin kadar sarılabilirsin."
dedi,beni kollarının arasına çekerken.Sanki ben camdan bir insanmışım ve kırılacakmışım gibi,saçlarımı nazik bir şekilde seviyordu.
"Sen neden bu kadar duygusal oldun?
Eskiden beni gördüğün zaman hemen
sinirlenirdin."Derin bir nefes alıp,başımı abimin boynuna gömdüm.
"Çok özür dilerim hyung,senin değerini hiç bilemedim."
Ağlamak üzere olduğum için sesim biraz titreyerek çıkmıştı.Yoongi hyung,ellerini tekrar saçlarıma daldırdı,sakinleşmem için.
"Biz kardeşiz Taehyung,tatlı veya acı
tartışıp,atışacağız.Ben senin hep yanında olacağım.Sen benim minik kaplanımsın,bende senin hep büyük huysuz kedin olacağım.Sen çok iyi bir kardeşsin,kendini suçlama."Söylediği sözler beni rahatlattığı için,
gözyaşlarım durmuştu."Aaa,bu kadar duygusallık yeter."
dedi,göz yaşlarını gizlice silmeye çalışırken.
"Kalk bana yardım et,çorba yapacağım derken mutfağı birinci dünya savaşıalanına çevirdim."
İstemsizce gülümsemiştim,huysuz kedinin kurduğu cümleye.Yoongi hyung'un romantikliği bu kadar oluyordu işte.
"Gül şöyle ya,gülünce çok yakışıklı
oluyorsun,yakışıklı olacaksın tabii.Benim kardeşimsin çünkü.
Ayrıca o çorbayı içip yatmak yok,yeter bu kadar miskinlik.
Hemen yanıma geliyorsun."Abimin taramalı tüfek gibi
konuşurken çıktı odamdan.
Arkasından şaşkınlıkla baka
kalmıştım,yüzümde oluşan buruk gülümsemeyle.Bir de azar yememek için,elime çorbayı alıp içmeye çalıştım diyordum,çünkü aşırı sıcaktı.Yavaş yavaş çorbamı içerken,gözüm
masada kalan yüzüğe takılmıştı.Hep Jeongguk'un zarif parmaklarında duran,bizim aşkımızın temsili olan yüzük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
don't cry | taekook
FanfictionJeongguk,kariyeri için düğünlerinden beş gün önce,Taehyung'u terk eder.Ve geri döndüğünde,sevdiği adamı eskisi gibi bulamaz.