Bölüm şarkısı;We don'talk anymore.
İyi okumalaaar<3
_______
Taehyung-
Hayattan birşeyler istersin.İyi bir iş,
bir araba ve ev,en güzeli ise bir aile.Şu an güzel bir eve,arabaya, işe sahiptim.
Ama onlara sahip hissetmiyordum.Bir yere sahip hissedemiyordum daha doğrusu.Bunun sorumlusu biraz bendim,biraz Jeongguk. Atlatmam gereken yerde daha dibe gidiyordum.8 seneyi kalbimden bir anda söküp atamazdım,bunu kimse yapamazdı.
En nihayetinde normal bir insandım.
Ağlamam,kırmam dökmem olmuştu.
Bunlar ile geçer sandım ama,bu hemen kapanacak bir yara değildi.1 sene geçmiş olsa bile.We don't talk anymore
- Artık konuşmuyoruzLike we used to do
- Eskiden olduğu gibiFakat toplanmam gerekiyordu.İlk önce kendime,sonrsında bekleyen öğrencilerime dönmeliydim.Karar veriyordum,ancak bu karar Jeon'un ismini veya eşyasını görene kadardı.
Abim,psikolojik yardıma ihtiyacım olduğunu sayıklayıp duruyordu.Hiç bir işe yarayacağını düşünüyor olsam dahi oraya gidecektim.Benim ilacım yazmaktı,henüz yazma
cesaretinde bulunamamıştım.Artık,
bunları aşıp bir an önce toparlanmam
gerekiyordu.We don't love anymore(just you)
- Artık sevmiyoruz(sadece sen)
Herşeye elveda demem gerekiyordu.
Onun parmağında tutmadığı yüzüğü,
cebimde taşıyarak kendime sadece acı veriyordum."Taehyung-sshi,kahven."
Felix'in verdiği kahveyi gülümseyerek
aldım."Teşekkür ederim."
O da eline kupasını aldı,yanıma oturdu.Nasıl yapayım diye sormamıştı ama,tam istediğim gibi sütlü ve şekersiz yapmıştı.Ciğerlerimi yakan kahveyle derin nefes aldım.Çok iyi gelmişti.Yaşadığım berbat anlardan sonra,Felix yalnız bırakmamış,iyi olmam için elinden geleni yapmıştı.
"Daha iyi misin?"
Nedeni bilinmezdi fakat,gerçekten kendimi rahatlamış hissediyordum.Kuş gibiydim şu an,kalbimdeki yaralar hariç kendimi çok hafif hissediyordum.
"Ben bir yerde duymuştum,daha dogrusu bur psikiyatristten.Eğer ona ait birşeyleri kaybedersen unutman daha kolay olurmuş.Yani her zaman onlara bakıp acını hatırlamak zor oluyor.Sana yak,yık demiyorum.En azından bir yerlere gömmeyi denersin.Ne demişler,gözden uzak olan,gönülden ırak olur."
"Çok mantıklı."
dedim bardağı masaya koyarken.Evet,
zekiceydi.Fakat ona dair eşyaları bir anda silip atmak,bana gerçekten iyi gelecek miydi?What was all of it for?
- Bütün bunlar ne içindi?
"Boşver,uğraşmaya değmez.Açsan yemek yapayım mı?"
Üzüldüğümü anlayıp konuyu değiştirmişti hemen çilli bebek.
"Niye uğraşacaksın?Gel dışarıda yiyelim."
_____
"Burayı nereden biliyorsun?Pizzası çok güzelmiş."
Felix'i ilk defa iştahlı bir şekilde yemek yerken görüyordum.Normalde bir dilim ekmek yer kalkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
don't cry | taekook
أدب الهواةJeongguk,kariyeri için düğünlerinden beş gün önce,Taehyung'u terk eder.Ve geri döndüğünde,sevdiği adamı eskisi gibi bulamaz.