~5.bölüm part1~

225 76 128
                                    

Herkese merhaba 🙋🏻‍♀️


Sol altta bulunan yıldızabasmayı ve yorum yapmayı unutmayın 🌼

Keyifli okumlar 💚💚

🍁

Yatakta garip bir şekilde genleşip ayılmaya çalışıyordum. Elimi yatağın sağ tarafına koyduğum da hissetmem gereken şeyi hissedemedim. Başımı kaldırıp elime baktım Barlas yanımda yoktu muhtemelen erken uyanmıştı ama şuan neredeydi.

Saati öğrenmek için telefonumu aradım ama etrafta yoktu kesin ceketimin cebindeydi. Odanın içinde saat aradım. Sonunda yatağın yanındaki komodinin çekmesini açtım ve orada bir kol saati buldum.

Lütfen biri bana bu saatin yanlış olduğunu söylesin. Saat nasıl 13.00 olabilirdi. Nasıl bu kadar uyumuştum. Kim bilir babam ve Barlas şuan nerede ve ne yapıyor.

Ya kahvaltı yapmak için beni beklediyseler. Aman tanrılarım ben ne kadar da kötü bir insanım ya, onlar açtır şimdi babamda Barlas da erken kalkar birde benim kalkmamı beklediyseler...

Umarım yemek yemişlerdir yoksa açlıktan... Kalk Akın kalk bu uyku severliğinin sonu ne olacak böyle ya!

Yataktan hızla kalkarken içimdeki bu garip mutluluk duygusunu anlamaya çalışıyordum. Barlas'ın gerçekleri öğrenmesi bir felaketti ama her felaketin sonunda bir mutluluk vardır.

Hayatın bize yaptığı acımasızlığın kötü tarafına odaklanırsak bize sunduğu güzellikleri göremeyiz. Ulan ne oluyor bana sabah sabah neden bu kadar bilge biri gibi konuşuyorum? Fazla uyku yaramıyor bana.

Hızlıca üzerimdeki pijamalarım ile odadan çıkıp önce babamın odasına uğradım orada yoktu, sonra oturma odasına uğradım orada da yoktular en son mutfağa baktım ve orada bile yoktular. Nereye gitmiş olabilirler ki?

🔹🔹🔹

Kapının kapandığını duyduğumda bende ellerimi beze silip kurduğum masaya son bir baktım. Barlas ile babamı evde bulamayınca onlara hem bir özür anlamında hem de bir sürpriz yapmak amacıyla muazzam bir kahvaltı hazırladım.

Telefon ile babamı aradım fakat telefonunu evde unuttuğu için ona ulaşamadım. Barlas'ı aradım ve telefona baktı, sabah erken saatlerde kalktıklarını babamın çok önemli bir telefon aldığını ve acele ile evden çıkması gerektiğini, ben uyanana kadar evde sıkılacağı içinde babam ile birlikte gittiğini söyledi. Kahvaltı yapmadıklarını söylediklerinde onlara kahvaltı hazırlamak istedim.

—Oğlum ellerine sağlık döktürmüşsün yine.

—Sağol baba. Bu sabah çok geç kalktım kusura bakmayın.

—Olur mu öyle şey abi uyumak suç mu ki kızacağız sana?

—Baba sen önemli bir telefon almışsın neydi o?

—Haa şey ya uzun zamandır gündemde olan bir haber var insanlar birden bire ortadan kayboluyor. Önce bu iş ile polisler ilgilendi fakat mesele gittikçe büyüdü bu yüzden devreye bilge insanlar ve bilim insanları girdi.

—Nasıl yani insanalar durduk yere niye kaybolsun ki? Ne alaka yani?

—Bilmiyorum oğlum uzunca bir süredir bu konu ile ilgileniyoruz henüz bir bilgi veya kanıt yok elimizde.

—Tanrılar bir açıklama yaptılar mı?

Bu yeni çıkan konu oldukça garibime gitse de ilgimi çekmişti. Birden bire insanlar neden ortadan kaybolsun ki çok saçma. Yine de bu işin içinde bir şey vardı. İllaki tanrıların bir bilgisi vardır ve gerekli açıklama yapılacaktır.

Güçsüz Savaşçı (Düzeleniyor...)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin