Herkese merhaba 🙋🏻♀️
Sol altta bulunan yıldıza🌟 basmayı ve yorum yapmayı unutmayın 🌺
Keyifli okumalar 💚
🍁
Büyük bir korku ile gözlerimi açtığımda bilgisayarın üzerinde uyuya kaldığımı gördüm. Sağ yanağım uyuşmuştu ve çok acıyordu. Zor da olsa ayağa kalkıp ışığı açtım tabi gözler felç... Odamda ki aynadan kendime baktığımda sağ yanağım klavyeyi kopyalayıp yapıştırmıştı.
Tüm harfler mükemmel bir şekilde yanağımda duruyordu. Elimle yüzümü gevşeterek kendime gelmeye çalışıyordum. Bilgisayarı kapatıp üzerimi değiştirmek için hazırlandım ben niye her yerde uyuyorum ve neden uykuya doymuyorum ya! Şuan tek istediğim şey pijamalarımı giyip yatağa uzanmak ve uyumak. Saate bile bakmadan kendimi yatağa atıp uykunun huzur dolu kollarına sığındım.
🔸️🔸️🔸️
Uyuyan insan uyandırılmaz neden bunu kimse anlamak istemiyor! Dakikalardır komodinin üzerinde deliler gibi çalan telefonum yüzünden uykumdan olmuştum. Sinirlendiğim için kimin aradığına bakmıyordum.
Çıldırma noktasına gelmeme ramak kala telefon sustu ve bende elime alıp kimin aradığına baktım. Saat 10.45 di ve bu saatte beni arayan kişiyi görünce çok da şaşırmadım. Rehbere girip beni arayan şahsı geri aramaya başladım ki zaten bir iki çalışta telefon açıldı.
-Barlas sen benim uykularımın katilisin gerçekten! Ne istiyorsun benden çocuk?
-Aman abi nerden bileyim ben senin uyuduğunu! Gerçi tahmin etme de zor değil bıraksak ayılar gibi kış uykusuna yatacaksın.
-Barlas uzatma gerçekten kafanı duvara sürterim! Niye aradın.
-Seni özledim.
Sesi ağlamaklı çıktı. Ne güzel dalaşıyorduk niye ciddileşti bu çocuk ya. Ama ben bu çocuğu döverek severim ya.
-Ah benim canım kardeşim bende seni çok özledim. Nasılsın neredesin? Annem sana bir şey dedi mi?
-Yok bir şey demedi. Babaannemdeyiz cuma günü gidicez eve. Sen napıyorsun nasılsın.
-Uyuyorum, ders yapıyorum sonra yine uyuya kalıyorum öyle yani.
-Hm anladım. Neyse abi babam beni çağırıyor sözün var bana unutma onu tamam mı?
-Unutmam merak etme.
Çocuğun aklı zehir gibi mübarek hiç bir şeyi unutmuyor tabi kendisini ilgilendiren şeyleri unutmuyor. Ama iyi ki hatırlattı çünkü ben unutmuştum ona verdiğim sözü. Okulun ilk günü ben alacağım onu okuldan.
Aslında ilk ben götürecektim ama kendi okulumla yakın saatlere denk geldiği için onu bırakmak yerine okul çıkışı almak için sözleştik. Telefonu kapatıp ve sessize alıp eski yerine koydum. Kafamı yastığa gömerken kimsenin beni rahatsız etmemesi için dua ediyordum.
🔸️🔸️🔸️
Rüya
İlk gördüğüm garip rüyamda ki gibi bir yerdeydim ama bu sefer etrafta ki bitkiler, ağaçlar solmuştu ve kapalı bir odanın içerisindeydim. Odanın tam ortasında etrafa bakınıyordum. Bunun bir rüya olduğu her yerden belliydi. Ama neden bu kadar garip rüyalar görüyorum bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güçsüz Savaşçı (Düzeleniyor...)
FantasyMarsendus gezegeninde yaşayan insanlar doğa tanrıları tarafından düzenli bir hayat sürmekteler. Aile konusunda pek şanslı olmayan Akın zamanla garip rüyalar görmeye başlar ve hayatı gittikçe gariplesmeye başlar. İnsanlara verilen bilgiler ve anlatıl...