İMKANSIZ A$K (Bölüm 2)

77 2 0
                                    

Denizle bir süre yürüdükden sonra okula vardık NİHAYET. Herneyse biz devam edelim . şuan sabırsızlıkla şu ukela zengin zübbesini merakediyorum. Denizin anlattığına göre çocuk kumral,kaslı,uzun boylu ayrıca zeki biriymiş. Ah ne tatlı ama yinede unutmayalımki ben isyan grubunda olan kaan'ı seviyorum . PLATONİK olarak tabikisi .
Biz devam edelim bukadar iç ses yeter.

Okulun kapısında tadilat vardı sebebi , salak bir çocuğun futbol topuyla müdürün camını kırması. Şu an o çocuk okulun tuvaletini temizliyor . (xdxdxdcdxdxdx) deniz şaşırmış bir şekilde gözünü üstüme dikti. "Ay seslimi güldüm."

"Yook hiç sesli gülmedin.zaten bahçedeki tüm öğrenciler ee tabi buna yeni gelen çocukda dahil kimse sana bakmadı merak etme..."

"Allah beni kahretmesin, nasıl bir kızım ben. Acaba sabah abimin dediklerini düşünsemmi."

Deniz bana bakarak " bartın abi ne dediki. Sabah sana ?"

Bir süre desemmi yoksa demesemmi şıkları arasında kaldıkdan sonra anlatmamaya karar verdim. "Yok bişey demedi abim bi devam edek yürümeye knk ."

"Peki beybisi."

Beybisimi ciddimisin offofff ...

Sonunda sınıfa vardık . şu an tek düşündüğüm sırama oturmak ve arkamı
Dönüp denizle dedikodu yapmakdı. Ne yazıkki dün okula gelmememden istifade okulun en gıcık kızı sinem yerime oturmuş . ALAHIM SEN SABIR VER .

"Öhö öhö "

"Noldu adacım hastalandınmı yoksa ha"
.
Şimdi söyleyin bana ben buna dalıyımmı dalmıyımmı.

"Yok tatlım hasta masta değilim, sadece yerimden Kalk."

"Ah tabikide hyr caanıım, noldu dövermisin yoksa."

"Valla ben demedim sen dedin Ya Allah bismillah, tutmayın beni lan ."

oOOOOOOOİO sesleri yükseldi bir anda. Sınıfın Karete okulundan tek farkı karete yerine bodoslama dal dövüş sanatını kullanmamız.

Kıza tam son darbemi atacaktımki arkadan biri sıkıca kolumu tuttu. Arkamı döndümki kimi göreyim bizim şu allahın züppesi .
"He ne yapıyorsun kızı öldüreceksin."
"Sanane be züppe "

"Züppemi, ne kadar terbiyessizsin ."

Bu çocuğu anlamıyorum arkadaş şimdide halkın kahramanı oldu. Benim bu çocukla işim var belli züppe işte nolucak .
Ardından beni sinemin üstünden kaldırıp koridora çıkardı o değilde ukela diyomda çocuğun cildi çok pürüssüz ayay .

Neyse bu kadar sulanma gerçekçi olalım .
"Bak çocuk bana karışamassın ".
"Ya ciddimisin sadece kavgayı durdurmak istedim yoksa ikinizde ceza alıcakdınız, hani şu tuvaletleri temizleyen çocuk gibi mesela."

"Oo tamam bunda haklısın , ama yinede senle işim bitmedi Okeyyyy."

Çocuk gözümün içine bakarak,küçük bir tebessüm attı ve sonrada "tamam , olur benimle işin bitmesin, bana uyar bay bay."

Oha çocuk bana sulandı. Sakin olmalıyım,

Neyse allahtan müdüre yakalanmadık. Yoksa işim işdi . neyse Derse geç kaldım. umarım sinemcik yerimden kalkmıştır ki aferin kalkmış sorunlu kız ya...

Of matematik dersi. Hayatımda bu kadar sıkıcı bir ders görmedim arkadaş. Hadi hoca bari yakışıklı olsa oda yok. Hoca kilolu ama öyle bir kiloki kemeri sıkıyorki göbeği, gömleğin düğmesini kopartıp dışarı taşıyor. En kötüsüde adam kendini Btad pitt sanıyor ayrıcada en bomba kısmı bu Edebiyat hocasına aşık. hahahahha tamam susdum neyse olay bu arkadaşlar şimdi siz düşünün matematik gibi sıkıcı ders helede böylesi çatlak bir hocayla çekilirmi ❓❓

Ayy neyse ders bitti açıkcası dinlemedim niye dinliyimki Zaten doktor olsamda, avukat olsamda ,zenginlerin kölesi olucam offff.

Allahtan öğle tenefüsü geldi acıkmıştımda zaten.
"Deniz hadi knk yemekhaneye gidelim, nekadar hızlı gidersek okadar çabuk yemek yeriz."

"Bana uyar hadi gidelim."
Denizle taş merdivenleri inmek için sınıfın kapısından çıktık.

O sırada arkadan matematik hocası seslendi. Hani şu bizim çatlak hoca.
"Hey çocuklar yarına ödev var unutmayın."
Nasıl unutabilirizki zaten .
"
Neyse hadi deniz açlıkdn gebericem."
Merdivenlerden aşağıya koşarak inerken aniden birine çarptığımı hissettim. Ao bu bizim kaan. Hani bizim grupta olan yakışıklı işte o. "Pardon kaan kazayla çarptım."
Kolu acısada bişey olmadı havasında gülümsedi . yerim seni ahhhahhh.

"Sorun yok ada, acımadı zaten."
"Olsun yinede özürdilerin."
"İyi ozaman görüşür."
"Bayyyy." aşkım yaa. Deniz bulamadım bir an sanırım gitmiş inşallah yer bulmuştur.
A canım arkadaşım bulmuş hemde en baştan. "oley be."

"Bağırmasana ada, herkez bize bakıyor."

"Tamam özürr. Hemsen en başa nasıl gećtin."
İki kişiyle kavga etmemi saymassak kolayca geçtim."

"İşte benim kızım, böyle ol yırtıcı ve atik."
Artık sıraya geçip saçına bone elinede eldiven takmak yerine mikrop bir şekilde bir kadını bana yemek vermesini bekledim. Ah çok berbat. Ama yinede açım ve açken kimse benimle uğraşmak istemez.

Sonunda yemek tepsisini elime alıp masaya geçecektimki karşıdan hızla gelen birisi bana çarptı inanabiliyormusunuz bana ve yemek başımdan aşşağı döküldü. Kafamı bir kaldırıyımki bilin bakalım bu Kim, bizim ukela, züppe .

"Yaa sen nesin oğlum, öldüreyimmi seni ne istiyon lan sen benden."

"Abrtma kazayla oldu özürdilerim."
"Nasıl abarmıyayım senin yüzden tek yemek hakkımda gitti , defol."
Ardından hızlıca oradan ayrıldım ve koşarak tuvalete gittim. Bu lanet olmalı herhalde. Bu çocuk geldiğinden beri bana okulda rahat yok arkadaş yok. Üniformamdaki yemek lekesini çıkardıkdan sonra okul kapısından geçerek bahçeye indim ve boş bulduğum bir banka oturup açlığımı unutmaya çalıştım. Ama nafile karnım bir aslanın kükremesi gibi bağrıyor.

O an yanımda birisi belirdi bu kişi bizim züpeydi. Elindeki yemek tepsisini bana uzatarak "al hadi sana getirdim."
Bu çocuk ciddimi acaba. Şaka gibi hiç bakmayın valla alıp yiyicem. Çünki AÇIM.

"Teşekürler alıyım ben o tepsiyi."
"Şey lapayı yiyecekmisin acaba."
"Hayır yemeyi dünmüyorum al ye."
"Sağol lapanız hoşuma gitti."
Ahaha arkadaşlar çocuğun kusurunu buldum. Çocuk MAL.
"Doğrumu söylüyorsun lapayı sevdinmi."
"Evet güzel yemek."
"Nasıl yani sen zenginsin herşeyi yersin. Nebiliyim; yengeç, pirzola,pizza,istiridye, ve daha garip adlı yemekler."

"Emin ol her gün o yemekleri yersen bıkarsın ."

"Hiç yemediğim için ."
"İstersen benim eve gel sana herşeyden yediriyim."

Bakın normal bir kız olsaydım eğer, hiç durmaz kabul ederdim. Lakin o benim DÜŞMANIM...

"Hayır, gelemem malesef arkadaşım."

"Olsun sen bilrsin, bu arada benim adım rüzgar."

Rüzgarmı ne tatlı bir isim, kendisi gibi.
"Benim adımda ada."

Rüzgarın iç sesi : Ne atlı kız, ismide çok tatlı, ADA...

"Şey rüzgar benim artık eve gitmem gerekiyorda hocadan izin alıcam. Malum üstüme yemek döktün."

"Gerçekden çok özürdilerim ada."
"Bay bay"

Bence çocuk düşündüğüm gibi değilmiş. Ne züppe nede ukala.

Allahımm bir yanım kaan diyorr ama bir yanımda rüzgar diyor.
En kötüsüde rüzgarın düşman tarafta olması...

Bakalım 3.bölümde neler olucak...

~İMKANSIZ  A$K~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin