/4/

218 15 2
                                    


Po chwili, wstała Olivia. Przynieśli nam śniadanie. Był to jakiś chleb i jakaś wędlina. Zaczęliśmy rozmawiać i się śmiać. Gdyż Olivia zaczęła się normalnie dusić, ale my jeszcze nie wiedzieliśmy co nas dziś czeka. 

Perspektywa Olivii

Około godziny dziesiątej do sali wszedł brat Dave'a, wiedziałam, że to on gdyż chłopak opowiadał mi o nim. Gdy go ujrzałam, się lekko wystraszyłam, gdyż go od razu poznał. Był to były przyjaciel mojego brata. Pamiętam jak Nick przychodził do domu i mi opowiadał o mi co robili razem. 

Na zawsze zapadnie mi ostatnia kłótnia, gdy kłócili się u mnie w domu. Podczas całej kłótni była bójka, gdzie zostały zbite szklanki do tego czasu mój brat Nick ma pod okiem siniaka. Pamiętaj jak krzyczeli na siebie. 

Perspektywa Cody'iego (brat Techno)

Dotarłem do szpitala, gdzie leżał mój brat około dziesiątej. Znalazłem na liście w jakiej sali leży mój brat i poszedłem do tej. Kiedy wszedłem do sali moim oczom od razu rzuciłam mi się dziewczyna z długimi jasno zielonymi włosami i brązowo-zielonymi oczami. Była bardzo blada, wygląda jakby się mnie wystraszyła. Dziewczyna miała też na ramieniu wytatuowaną jakby klatki od starej kamery, które właśnie do niej prowadzą (jak by ktoś chciał wiedzieć jak wygląda ten tatuaż to na dole będzie zdjęcie), miała ona też kolczyki w uszach.

Potem pogadałem trochę z moim bratem. Po czym on mnie przedstawił tej dziewczynie. Dziewczyna miała na imię Olivia. Około godziny dwunastej do sali wszedł jakiś chłopak. Od razu go poznałem, łzy naleciały mi do oczu. Podbiegłem do chłopaka i zacząłem go przepraszać.

-Nick proszę przepraszam .Byłem samolubny, dopiero kiedy skończyliśmy przyjaźń zrozumiałem, że zrobiłem źle. Wiem, że mi nie wybaczysz, ale dziękuję Ci za wszystkie rady i chciałbym wrócić do tego co było kiedyś. Proszę stary, bardzo żałuje tego co zrobiłem.  - Cody

-Cody spokojnie wybaczam Ci. Widzę, że się zmieniłeś. Brakowało mi Ciebie, też chce wrócić do tego co było kiedyś. Więc może wrócimy do tamtych czasów? - Nick

-Oczywiście, że chce. - Nick

Chwilę jeszcze pogadali i się pośmialiśmy.

__________________________________________________________

Cześć. Sorry za długą, przerwę była ona spowodowana problemami szkolnymi i zdrowotnymi. Screen z filmiku Rezi'ego. Tatuaż o który mi chodziło ma na ręcę Bartek operator Rezi'ego, który na zdjęciu znajduje się po prawo. Dziękuje za uwagę. Miłego dzionka życzę. <333

 <333

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
''W szpitalnych czterech ścianach''Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz