/7/

147 13 4
                                    

Perspektywa Omi
Stream trwał jeszcze około godzinę. Fani Techno sądzą,  że jestem jego młodszą siostrą. Z czego mieliśmy oboje beke.Pod koniec stream'a pogałam trochę w Minecraft'a na kompie Techno.Włączył mi Sky Warsy i zaczęłam nawalać, ludzików z różnych stron świata. Gdy skończyliśmy była około 24, a że dziś był wyczerpujący dzień postanowiłam się przebrać w piżame i iść spać.
Pożegnałam się z Techno i poszłam do swojego pokoju jakim był pokój gościnny. Była w nim kanapa, rozkładająca się w łóżko, moje stanowisko komputerowe. Obok biurka znajdowała się gitara.Sprzęt  na biurku składał się z trzech monitorów, jednego gigantycznego kompa, podświetlanej klawiatury jak i też świecącej myszki, mikrofonu z filtrem. Znajdowała się na niej również jedna para zielono-czarnych słuchawek. Na wprost od biurka znajdowała się szafa, natomiast na wprost kanapy znajdowała się szafka z telewizorem. A nad kanapą znajdowało się małe okno z kwiatkami na parapecie. W pokoju również znajdowały się drzwi, które kierowały do osobnej łazienki.

Poszłam do łazienki. Pomyślałam, że wejdę pod prysznic.Jak pomyślałam tak zrobiłam. Przebrałam się w piżamę i poszłam spać.

Perspektywa Techno
Wykąpałem się i poszłem się przebrać. Nie wiem czemu, ale poczułem, że muszę sprawdzić czy z  Olivią wszytsko dobrze. Więc gdy znalazłem się obok jej pokoju. Zajrzałem przez drzwi i sprawdziłem czy wszytsko w porządku. Jak się okazało spała spokojnie, wyglądałam słodko. Znowu wróciły do mnie myśli czy ja na pewno coś do niej czuję.
Po chwili zdałem sobie sprawę, że dalej stoję przy drzwiach.  Więc poszłem do swojego pokoju. Po długich namysłach doszłem do wniosku, że jednak coś do niej czuję.  Wiem, że nawet gdyby to i tak pewnie po tak krótkiej znajomości, nie będzie chciała ze mną być.

Perpektywa Olivii
Wstałam jak codzień rano i się okazało, że świat ... nie nie jeszcze nie pojeb*ło. Poszłam się przebrać w jakieś szare dresy,jakąś różową bluzę.
Założyłam do tego parę pierścionków na palce i poszłam przygotować mi i Techno śniadanie. Zrobiłam jakieś naleśniki i też herbatę. I poszłam zanieść Techno. Otworzyłam delikatnie drzwi i położyłam chłopakowi śniadanie na stoliku nocnym. Spojrzałam na niego i się z niego zaczęłam śmiać.Chłop udawał jak śpi, ale na pierwszy rzut oka widać było że udaje.
-Aktorem to ty nie zostaniesz.- Omi
-A weź się nie śmiej.-mówi Techno zaspanym głosem
Usiadłam wtedy na łóżku chłopaka.A dokładniej na przeciwko jego.
Nie mogę powiedzieć trochę słodko to brzmiało.
-Co się stało?-Techno
-Śniadanie Ci Nerdzie przyniosłam.- Omi
-Ty jesteś Nerd.-Techno
-Nie bo ty. -Omi
I zaczęliśmy się bić poduszkami. Ja zabrałam jedna, która leżała na Ziemii, a Techno wziął tą którą miał pod głową. Po chwili Techno uderzył mnie tak mocno poduszką, że upadłam na Ziemię.Na co on od razu uklekł przy mnie i pomóg mi wstać. Przytulił mnie i powiedział.
-Sorry, Olivia nie chciałem.-Techno
-Spokojnie,nic się nie stało.-Omi
Gdy mnie przytulił poczułam, że moja twarz się rumienii.Więc schowałam swoją głowę w ramieniu chłopaka. Około pięć minut tak staliśmy, aż Techno nie przyszło powiadomienie.
-Słodkie-Techno
-Ale co?-Omi
-Zobacz-Techno
Na co Techno pokazuje w mi swój telefon. Był na nim fanart "mnie" i Techno. Ja myślałam, że widzowie tak dla żartu piszą, że jestem młodszą siostrą Techno, ale jednak nie.

 Ja myślałam, że widzowie tak dla żartu piszą, że jestem młodszą siostrą Techno, ale jednak nie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

-Twoi widzowie to artyści.-Omi
-No, a zobacz na komentarze.-Techno
Komentarze:
-Ciekawe kto to jest ta Omilino?
-Chce więcej streamów z nią
-Techno jest taki miły przy siostrze, słyszeliście jego głos
-Techno jest kochanym bratem, chciałabym takiego
-Więcej wspólnych streamów!
-Zakochałam się w Omilino

Komentarze te wywołały we mnie wielką radość. Nie wierzyłam,  że widzowie Techno mnie tak polubią.
__________
To na dziś wszystko.Ale życzę miłego dnia mężczyzn. Miłego dzionka/wieczorku/czy miłej nocy.  <3

''W szpitalnych czterech ścianach''Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz