/8/

134 14 2
                                    

Minęły już dwa miesiące, od ostatniej sytuacji. Omilino zaczęła udzielać się w mediach. Widzowie dalej sądzą, że jest ona siostrą Techno. Ale nie wszyscy, nie którzy zaczęli shipować Techno i Omi.Czas mijał a uczucie narastało. Omilino i Techno przebywali ze sobą codziennie przez 8 godzin i prawie wszystko robili razem.
Oboje bali się powiedzieć, co do siebie czują, gdyż bali się odrzucenia. Techno dla żartów zwracał się do Olivii "księżniczko" a ona do chłopaka "księciu." Choroba ciągle dawała silne oznaki, lecz oni się nie poddawali. Omi jak wcześniej pisałam  założyła kanał na YouTubie. Po około miesiącu zebrała na swoim kanale 800 tys. widzów. Omilino dołączyła do dsmp.

Przyszedł czas na Boże Narodzenie. Pierwszy dzień świąt Omi i Techno mieli odwiedzić swoje rodziny, a w drugi dzień część Dsmp miało się spotkać. Dom został przygotowany na święta. W salonie znajdowała się duża, ozdobiona choinka, przy suficie znajdowała się duża ilość światełek. 

24.12.2021

Perspektywa Omi

Wstałam około godziny 8 ubrałam się w zielony sweterek, jasno-niebieskie spodnie i jakieś pierścionki na rękę. Nasypałam Floof'owi śniadanie i nalałam wody.Zjadłam śniadanie i zrobiłam też Techno.Wypuściłam na chwilę Floof'a na dwór. Postanowiłam kupić ostanie dwa prezenty, ubrałam kurtkę. Zostawiłam w kuchnii karteczkę z napisem "Zaraz wrócę, muszę na chwilę gdzieś skoczyć, jak by co mam telefon."
Wsiadłam do samochodu. Od niedawna Nick kupił mi samochód, był nim zielony mustang. Wsiadłam do samochodu, bałam się trochę zostawiać Techno samego w domu, ale musiałam dokupić jedna rzecz do jego prezentu jeszcze.
W drodzę rozglądałam się po okolicy była piękna. Po około 20 minutach dojechałam na miejsce. Dla młodszej siostry Techno kupiłam małą pluszową pandę.Pandę wybrałam dla niej gdyż kojarzy jej się ze mną.

Uważa mnie za starszą siostrę, to jest słodkie. Mówi do mnie Oliviunka, Omiliśko lub siostrzyczko. A Techno kupiłam taką delikatną bransoletkę (Nie wiem jak to napisać, bransoletka dla facetów) z małą główką świnki. 
Poprosiłam sprzedawcę żeby już zapakował  prezenty.  Włożyłam je do bagażnika bo i tak jedziemy moim samochodem.

Gdy wróciłam była godzina 15 a na 18 mieliśmy być w domu rodzinnym Techno. Poinformowałam Techno, żeby już zaczął się szykować. Ja ubrałam zieloną sukienkę z odkrytymi ramionami, do tego jakieś rajstopy i do tego trochę wyższe czarne trapery. I kolczyki w wzorze skrzypiec.Nałożyłam trochę podkładu , pudru i nic więcej.  A potem wyszłam z łazienki.

Po około 5 minutach Techno wyszedł ze swojej łazienki. I poszedł do pokoju Olivii. Zapukał do drzwi, jedyne co usłyszał co jakiś głos. Więc wszedł do jej pokoju. Zobaczył, że dziewczyna śpiewa jedną z piosenek Wilbura. Bardzo spodobało mu się śpiewanie dziewczyny. Po chwili dziewczyna obróciła się w jego i chyba dalej nie zauważyła, że chłopak tam stoi. Gdy dziewczyna się obróciła Techno mógł zobaczyć jak wygląda ona od przodu. Lekko się zarumienił na ten widok.Gdy trochę się uspokoił, powiedział i poinformował Omi, że jest w jej pokoju.
-Ładnie wyglądasz. -Techno.
Na co w tym momencie dziewczyna się obróciła i troszkę się wystraszyła.
Zobaczyła wtedy, że Techno był ubrany w białą koszulę i czarne jeansy, co bardzo ładnie wyglądało na jego sylwetce gdyż był lekko umięśniony.
-Ty też.-Omi
______________________________
Dziś taki krótki może jeszcze jeden będzie. Mam 40 stopni gorączki a w poniedziałek bez żadnej próby tańczę z przyjaciółką na szkolnym mam talent pierwszy taniec do piosenki Ed'a Sheeran "Perfect".  Więc pozdro i życzę miłego dnia <3 .

''W szpitalnych czterech ścianach''Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz