/6/

169 16 2
                                    

Perspektywa Olivii
Wkońcu nadszedł ten dzień.
Chłopacy odebrali mnie i Techno ze szpitala. Pojechaliśmy  do mnie żeby wziąść jeszcze moje rzeczy. Poszłam do mojego już byłego pokoju. Zabrałam moje ubrania czyli jakieś bluzy, sweterki, dresy, jeansy i dwie sukienki.Zabrałam też dużo biżuterii. Wzięłam również moją małą maskotkę z dzieciństwa, pamiętam jak mój brat mi ją dał na 5 urodziny, zabieram ją wszędzie ona zawsze przypomina mi o miłych chwilach. Zabrałam też notes, deskorolkę i jakieś kosmetyki. Potem do góry przeszedł Nick i zapakowaliśmy mój komputer,  kamerę, mikrofon, trzy monitory i myszkę.Do kartonu z napisem sprzęt oprócz tego znalazł się też tablet graficzny i słuchawki.
Gdy zeszliśmy na dół ujrzałam śmiejącego się jak czajnik Dream'a i rozbawionego Techno. Jak chłopak (Dream) ujrzał mnie to uśmiech spadł mu z twarzy, widać że nie chciał się ze mną żegnać.
-Chodź tu młoda!Nigdzie nie jedziesz. - mówi Dream i biegnie mnie przytulić
Dream czasem zachowuje się jak taka nadopiekuńcza mamusia.

-Dream puść mnie.-Olivia

-Nie puścimy Cię oboje.-mówi Sapnap i też biegnie mnie przytulić

Zauważyłam, że Techno postanowił zrobić nam zdjęcie. I wrzucił to na grupę Dream Smp. 
Po około 5 minutach chłopacy postanowili mnie puścić. Poszliśmy do samochodu, spakowałam kartony i walizkę. Dream i Sapnap odwieźli nas do domu Techno.Droga zajęła nam 2 godziny. Gdy wysiedliśmy,chłopcy (oprócz Techno, bo narazie ma nie nosić na tą rekę) zamieśli moje rzeczy do pokoju gościnnego. Pożegnałam się z nimi ostatni raz, a oni wrócili do domu.
-No to od dzisiaj jesteśmy współlokatorami.-mówi Techno po czym zaczął się śmiać a ja wraz z nim
-To w takim razie masz rację.- Omi
Chwilę pogadaliśmy a Techno do głowy wpadł trochę głupowy pomysł.
-Ej może zrobimy live'a takie pogadankowego a ty wraz ze mną?- Techno
-Wiesz jeśli miałeś w planach coś innego to spoko, ja się nie będę mieszać.-Omi
-Nie nie spokojnie.Miałem w planach takiego stream'a. Wiesz na rok trzeba takiego zrobić.-Techno
-To ok w takim razie. - Omi
Pogadaliśmy sobie jeszcze w tym czasie Techno wstawił post na Twitterze.
(Zapomniałam jak się Techno nazywa na Twitterze, i czy wogóle go ma.Sorry skleroza.)

@Technoblade
Dziś o godzinie 19 stream z tajemnicą osobą.Wiem, że nie dowierzacie, ale zrobię stream'a pogadankowego. Będzie można nim zadawać pytania i wyzwania. Pozdro i do usłyszenia na stream'ie.   :)

Około godziny 17 poszliśmy zamontować i podłączyć  mi komputer, gdyż dopiero nam się o nim przypomniało. Gdy skończyliśmy było po 19, więc przygotowaliśmy się do stream'a. Jak się okazało spóźniliśmy się, zaczęliśmy około godziny 19:30.
(Nicki to losowe słowa lub nicki moich znajomych.)
Czat:
Ulon:Hejka Techno!😁
Reda:Techno late! 😑
Taho:Late!!!😑
Gosa:Siema!😊
Ito:Techno late!😑

-Cześć czat.Sorry za spóźnienie, ale miałem mały problem. -Techno
(Przyznaj się ze kabelków od kompa nie umiałeś podłączyć.)
-Hejka czat!-Omi
-Dziś wraz ze mną jest tajemniczy gość. Możecie jej albo mi zadawać pytania i wyzwania.- Techno
Perpektywa Techno
Olivia dziś miała jakąś chrypę i brzmiała jak taka mała dziewczynka. Nie powiem słodkie...Chwila o czym ja myśl?! Techno to tylko twoja przyjaciółka. Zaczęliśmy live'a było trochę śmiesznie.
Czat:
Ryto:Słodki głos!😊
Ewet:Na pewno to siostra Techno, bo już z nim prowadziła stream'a.❤
Koli:Cute głos!💚💙
Fasy:Jak mamy się zwracać do tej tajemniczej osoby?😁

-Omi lub Omilino. - Omi

Ludzie się pytali ile mamy lat, czy jesteśmy razem i inne takie głupotki.
W pewnym momencie przyszedł donate.

Użytkownik Trako wysłał donate 10$.
Włączcie kamerkę.

Ten donate mnie zaskoczył.Wyciszyłem mikrofon i spytałem się dziewczyny czy na pewno chce się pokazać.
-Chcesz się pokazać? - Techno
-Może lepiej nie. - Omi
-Ok to od Ciebie zależy. - Techno

Użytkownik Staro<3 wysłał donate 25$
Przytulcie się plss. 😢

Perspektywa Omi
Na co Techno obrócił się w moją stronę, podjechał do mnie krzesełkiem, żeby nie było widać mnie w kamerze. Gdy mnie przytulił oddałam uścisk. Poczułam motylki w brzuchu. Pomyślałam,  że może coś do niego czuję, ale szybko zbyłam tą myśl bo nawet jeśli to on na pewno mnie nie kocha.

_____________________
Wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet. Moje kochane babeczki, dużo kwiatów, zdrowia i szczęścia. <3

''W szpitalnych czterech ścianach''Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz