004

27 3 0
                                    

Dziś teorie <3.

1. Znalazłam taką angielską teorię, że Amerykanin, który został wspomniany w scenie po ostatnim odcinku trzeciego sezonu to nie Hopper, tak jak większość osób podejrzewa, ale Murray.

I szczerze powiedziawszy ta teoria wydaje mi się jedną z najmniej racjonalnych i zupełnie odbiega od informacji, których już wiemy o 4 sezonie (ale może powstała przed zwiastunami itd.). Po prostu to prawie pewne, że ów Amerykaninem jest Hopper. Świadczą o tym plakaty i zwiastuny. 

2. Teoria, która męczy niektórych fanów: Eleven stanie się zła. 

I tu znowu spokojnie. Nie wydaje mi się żeby rzeczywiście mogło się tak stać, jeśli już ktoś by ją do tego zmuszał, chodź w to też wątpię. 

Jedynym, co nakłoniło fanów do stworzenia tej teorii jest ten krótki moment:

Fani uważają, że na czole Nastki jest łupieżca umysłów, a sama scena jest podpowiedzią od braci Duffer

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Fani uważają, że na czole Nastki jest łupieżca umysłów, a sama scena jest podpowiedzią od braci Duffer. I chodź rzeczywiście to coś przypomina łupieżcę i naprawdę dziwi mnie to jak niektórzy są spostrzegawi, równie dobrze może być to cień jakiegoś drzewa, czy znaku. 

Ale za to druga bardzo podobna teoria już bardziej do mnie przemawia: W ciele El nadal jest łupieżca. Pisałam o tym nawet na dole w pierwszym rozdziale. 

3. Dalej teoria, która bardzo mnie zaciekawiła: Druga Strona to tak naprawdę Hawkins w przyszłości. I potwierdzeniem tej spekulacji ma być to jak w 4 sezonie ważny będzie czas.

Jest to chyba jedna z moich ulubionych teorii. Wykazuje to jak my, fani, jesteśmy czujni i umiemy wymyśleć naprawdę prawdopodobne scenariusze.

I chodź naprawdę podoba mi się jej treść oraz zamysł, to wątpię, że bracia Duffer zdecydują się na taki scenariusz. 

4. Usłyszałam gdzieś absurdalną teorię o tym, że Jonathan i Nancy się rozwiodą. Mają to niby potwierdzić plakaty, bo Jonathan będzie w Californi, a Nancy w domu Creel. 

Nie bójcie się fani Jancy całkowicie ten pomysł obalam. Przez 3 sezony ST widzieliśmy rozwijającą się między nimi więź i nasz oczy mogły zobaczyć, że to naprawdę jest para, która się kocha. 

5. Kolejną teorią jest to, że Jonathan pozna Arygla, także sprzedając pizze. 

Nie wykluczam, nie potwierdzam. Po prostu nie mam zdania na ten temat.

I to już dziś na tyle. Wiem, że trochę krótko, ale takie luźne rozdziały, także są potrzebne.

Oczywiście jutro kolejny rozdział i tu mam do was pytanie: Wolicie kolejne teorie, wielki zbiór shipów z ST, czy omówienie nowych postaci, w podobny sposób jak w poprzednim rozdziale nazw odcinków? 

A i jak znacie jakieś ciekawe teorie to możecie napisać, bo mi się powoli kończą. 

𝑆𝑝𝑖𝑠𝑘𝑜𝑤𝑎𝑛𝑖𝑒 ~ 𝑆𝑇 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz