008

17 3 0
                                    

Hejo kochani (^_-). Dzisiaj miałam omówić teorie o Max i jej rolę w 4 sezonie, ale pojawiło się kilka nowych zdjęć, a nowości, to nowości.

 Dzisiaj miałam omówić teorie o Max i jej rolę w 4 sezonie, ale pojawiło się kilka nowych zdjęć, a nowości, to nowości

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Nowościami są zdjęcia. Jest ich razem 8, ale to są pierwsze 4. Jest także podpis do nich, który  mówi, że Victora Crella przedstawi Robert Englund. No, ale my o tym już doskonale wiedzieliśmy, więc przejdźmy dalej. I myślę, że możemy pominąć Eleven i lewitującą Max, bo one były w zwiastunie, za to zajmijmy się tym zdjęciem:

Przedstawia idących w koszulkach Helfirre Club Mike'a i Dustina oraz Lucasa pomiędzy nimi w stroju drużyny koszykarskiej

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Przedstawia idących w koszulkach Helfirre Club Mike'a i Dustina oraz Lucasa pomiędzy nimi w stroju drużyny koszykarskiej. Po ich minach możemy wywnioskować, że mają drobną sprzeczkę , a Lucas próbuje się z czegoś tłumaczyć. Czy to zdjęcie daje nam jakąś informację? Nie. A więc przejdźmy do kolejnej, już ciekawszej czwórki.

 A więc przejdźmy do kolejnej, już ciekawszej czwórki

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

I tutaj, żeby zacząć to przetłumaczę wam opis:

,,Oto nowe obrazy z tego.
Zwiastun #Stranger Things4, ale z niespodzianką! Niektóre nazwy plików informują o odcinku. Na przykład ten potwór na końcu zwiastuna to najwyraźniej ujęcie z odcinka 2. Obraz Winony i jeden z trzech chłopców pochodzi z odcinka 1".

Czyli wiemy, że Vecna pojawi się w 2 odcinku pt: ,,Klątwa Vecny", więc nazwa rzecz jasna pasuje.

Zdjęcie Mike'a, Eleven i Willa, Joyce przy telefonie oraz chłopaków z Hawkins sąz 1 odcinka i to dla mnie jakimś wielkim zdziwieniem nie było, bo zazwyczaj pierwszy odcinek naprowadza. Wiecie o co mi chodzi.

Ciekawe jest zdjęcie Joyce przy telefonie, bo na zwiastunie nie zwróciłam na ten moment uwagi. Kobieta po dostaniu paczki od Hoppera najwidoczniej dzwoni do Murraya, co potwierdza nasza wiedza o tym, że mają oni wspólny wątek.

Na zdjęciu, kiedy Mike i Eleven jadą na wrotach jedzie za nimi dość smutny Will i szczerze to mi się szkoda chłopaka zrobiło. Taki samotny się wydaje...

I to chyba tyle. Jeśli jutro, lub dziś nie będzie już żadnych nowości to jutro ukaże się rozdział o wątku i teoriach na temat Max w 4 sezonie.

A jeśli wy macie jakieś ciekawe na jej temat teorie to możecie pisać, omówię je jutro.

Aha i planuje potem jeszcze zrobić rozdział poświęcony teorią na temat zegara Crell.

Do jutra :-P.

𝑆𝑝𝑖𝑠𝑘𝑜𝑤𝑎𝑛𝑖𝑒 ~ 𝑆𝑇 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz