Ok, kochani zwiastun ST 4 jest takie pogmatwany, że biorę się do omawiania.
Podzieliłam je na kilka podpunktów. Najważniejsze momenty pogrubiłam.
1. Treser zaczyna się tekstem ,, Wszystko zepsuliście. Wasze cierpienie niebawem dobiegnie końca". Jest wypowiedziany przez mroczny głos. Zastanawiam się nawet czy może to nie Vecna (nowy potwór w 4 sezonie) to mówi. Kiedy słyszmy tekst widzimy, także zepsutą maszynę, która otwierała przejście i zegar Crell, przedstawiony już nam wcześniej na plakatach i jednym treserze. Podkreśla to jak czas będzie istotny w tym sezonie. Mam ciekawą na ten temat teorie, ale do tego przejdziemy za chwilę.
2. Potem słyszy krzyk Eleven, co napewno nie jest dla nas zdziwieniem, bo El krzyczy w każdym sezonie (XD)
3. Dalej widzimy Max siedzącą nad grobem Billego i czytającą mu list, który zaczyna od: ,,Drogi Billy". Jest to tytuł 4 odcinka 4 sezonu. Potem naszym oczą ukazuje się odwrócona do góry nogami sytuacja. Jakieś przestępstwo, ale raczej zbrodnia. Na miejscu widzimy policję, straż pożarną oraz ciekawych ludzi. Narazie nie mam co dotego najmniejszych wątpliwości: Będzie to pierwsza scena, która naprowadzi nas w 4 sezonie do tego, że coś jest nie tak.
Dalej Max mówi ,,Nie wiem, czy to słyszysz. Odkąd odszedłeś, wszystko jest totatalną katastrofą".
W międzyczasie widzimy, także wychodzących z samochodu Steve'a, Dustina i Robin. Widocznie czymś zziwionych.
Potem mamy kawałek występu chearlederskiego, pokazanie Lucasa, jest w grupie koszykarskiej i klaszczących z widowni Dustina i Mike'a. Następnie przenosimy się do Californi i widzimy Willa i El wchodzących do nowej szkoły. Eleven próbuje komuś pomachać, ale ten ją ignoruje.
Max mówi: ,,Próbowaliśmy być szczęśliwi, normalni. Ale to nie możliwe".
I bardzo ciekawy moment.
Max znajdująca się w liceum Hawkins znajdująca zegar Crell wbity do jednej ze ścian. Dziewczyna z pewnością odkryła coś ważnego.
4. No i zaczyna się piosenka i ciekawsze momenty akcjii.
Na początku widzimy bazę Rosjanów, co nie jest aż takie ciekawe, biorąc pod uwagę to, że i tak od końca 3 sezonu wiemy, że Hopp się w niej znajduje.
No i ukazuje się Hopper.
I tu zaczyna się ciekawa wypowiedź dr. Owensa skierowana do Eleven. Najpierw omówię to co mówił, a potem momentu, które widzieliśmy podczas jego wypowiedzi.
,,-Przeniosłem was daleko od Hawkins. Myślałem, że będziecie bezpieczni. Zbliża się wojna. Obawiam się, że twoi przyjaciele w Hawkins są w samym oku cyklonu. (Owens)
CZYTASZ
𝑆𝑝𝑖𝑠𝑘𝑜𝑤𝑎𝑛𝑖𝑒 ~ 𝑆𝑇
FanfictionTeorie, newsy, ciekawostki... Spis treści: 001- omówienie plakatów, kiedy premiera, teorie: utracona moc Eleven i orientacja Willa 002- omówienie zwiastunu ,,Welcome to California" 003- omówienie nazw odcinków 4 sezonu 004- teorie 005- zbiór shipów ...